Entertainment alle pijlers

Liefs uit...

13-09-2011 19:16 1089 berichten
Wie gaat er kijken naar het nieuwe KRO/ Yvon Jaspers vehikel Liefs uit.... ?! Ik denk dat ik hem even aanzet maar als het net zo sloom opgebouwd wordt als het laatste Boer zoekt Vrouw seizoen hou ik het niet lang vol denk ik.....



<van de website>

KRO's Liefs Uit ...

In het nieuwe programma ‘KRO’s Liefs Uit…’ volgt Yvon Jaspers wekelijks vijf Nederlanders die er alles voor over hebben om samen met hun buitenlandse liefde in ons land een toekomst op te bouwen. Samen met hen beleeft ze hun meest romantische momenten maar is ze er ook als het niet zo goed gaat. Liefs Uit gaat over de liefde maar ook over Nederland. Het gaat ook over ons. Is de liefde van deze vijf stellen bestand tegen het Hollandse klimaat?



Marlies en Musa, Sam en Chinchu, Jacqueline en Ramiwel, Arjen en Orsola en Tom en Annastassiya laten zien of ze in staat zijn de culturele verschillen te overbruggen en de relationele hindernissen te overwinnen.
Alle reacties Link kopieren
Dus " Grenzeloos Verliefd", maar dan andersom?
KRO en Yvon Jaspers vind ik geen fijne combinatie.

Het onderwerp is ook enorm uitgekauwd.

Ik ga het niet volgen.
Yvon Jaspers is zo'n muts...het onderwerp inmiddels wel uitgemolken.
quote:Substanza_ schreef op 13 september 2011 @ 19:28:

Dus " Grenzeloos Verliefd", maar dan andersom?Ja precies dat dacht ik ook... daarom zet ik hem even aan maar verwacht niet echt dat het een blijvertje is.
Yvon mag wel eens in de metamorfose.

Weg met die tuttenkleding en dat moederkapsel.
Nee, Yvon is echt een doos! Doe mij maar Grenzeloos Verliefd!
Alle reacties Link kopieren
Is BZV gestopt?
Nee volgens mij komt BZV ook nog maar dat weet ik niet helemaal zeker...
Ik kijk ook nooit naar de andersom-versie. Ga me dan groen en geel zitten ergeren aan de naïviteit van de (vooral dames) in kwestie.



Ik vind het vinden van een Nederlandse vent (ongeacht kleur, maar met dezelfde culturele inslag) al een crime! Laat staan als je dan ook nog op zulke cruciale punten verschilt!



Nee, niet voor mij weggelegd, al vind ik Yvon wel een leuk mens.
Alle reacties Link kopieren
Ben ook echt geen fan van Yvon maar heb net de site bekeken en het lijkt me best wel leuk, leuke profielen. Ga denk ik wel kijken.
Als dit echt een eerste keer fietsen is vind ik het best knap! (en mooie meid trouwens)
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk ook!
The greatest adventure in life is to follow your heart.
Alle reacties Link kopieren
Wat een bloedmooie vrouw zeg, die Chinchu
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Ik ben er ook hoor!



Idd Calvijn, echt een hele mooie meid!!



Het ziet er bij dit stel iets volwassener uit dan bij de gemiddelde Grenzeloos Verliefd-ganger...
Jeezus ze kan echt niet zingen.....
Alle reacties Link kopieren
Oei, plaatsvervangende schaamte.



Hoewel het wel zuiver was...
Alle reacties Link kopieren
Ik ga het volgen!
Oh dear dit vind ik dan weer niet zo volwassen, een kleuterjuf en een fruitsapverkoper... wat gaat die jongen hier doen?!?!?!



jaaa binnen een week "meant to be" pfff naief zeg
Alle reacties Link kopieren
Musa is niet echt mijn tiep zeg maar.



Hmmm maar z'n smoothies zien er wel erg aantrekkelijk uit haha!
Alle reacties Link kopieren
Ik zag een paar weken geleden een aflevering van Spuiten&Slikken over die jongens. Lekker stereotiep, maar ik moet er toch altijd wel aan denken.
The greatest adventure in life is to follow your heart.
Alle reacties Link kopieren
Yvon houdt er wel lekkere snoepreisjes aan over, zo te zien!
The greatest adventure in life is to follow your heart.
quote:nehal schreef op 13 september 2011 @ 20:42:

Ik zag een paar weken geleden een aflevering van Spuiten&Slikken over die jongens. Lekker stereotiep, maar ik moet er toch altijd wel aan denken.Ja heb ik ook ooit wel eens het een en ander over gehoord... daarom denk ik niet meteen heel positief over de relatie
Alle reacties Link kopieren
Oke, dit is wel goed dat hij het leert.

Sneu dat Marlies nog nooit een beantwoorde liefde heeft gehad...
Alle reacties Link kopieren
Ik vind 'r wel leuk hoor, die Indiase
The greatest adventure in life is to follow your heart.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven