Entertainment alle pijlers

Homeland

01-01-2012 19:24 68 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanavond voor het eerst op de buis, op Ned.3 om 20.00 uur.

Wie gaat er ook kijken? Heb er al veel goeds over gehoord.



BNN start het nieuwe jaar fris met een nieuwe, bloedstollende serie. Homeland draait om een oud-militair, Nicholas Brody (Damian Lewis) en CIA-agent Carrie Mathison (Claire Danes). In Amerika wordt Nicholas ontvangen als een held wanneer hij terugkomt van zijn missie in Irak, waar hij in een kamp gevangen werd gehouden. Carrie vertrouwt het zaakje echter niet. Ze heeft het sterke vermoeden dat de militair nu werkt voor Al Qaeda en een aanslag plant op Amerika. Wat volgt is een kat-en-muisspel met de nationale veiligheid als inzet.



Alle reacties Link kopieren
Jaahhh van het weekend de serie helemaal afgekeken. Héél goed!
Alle reacties Link kopieren
quote:Sssenta schreef op 16 januari 2012 @ 13:42:

Hier nog een fan die in één week alle 12 afleveringen heeft gezien. Wat een enorm goede serie, en wat is Claire Danes een briljante actrice!



Sssenta, ik was grieperig, en heb deel 3 t/m 12 in 1 dag gezien



Sluit mij helemaal bij je mening aan.

Wat een grandioze vertolking.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:Eindeloos schreef op 17 januari 2012 @ 14:11:

[...]





Sssenta, ik was grieperig, en heb deel 3 t/m 12 in 1 dag gezien



Sluit mij helemaal bij je mening aan.

Wat een grandioze vertolking.



Ha ha, 10,5 uur Homeland achter elkaar, best een goede manier om je griep uit te zitten



Ik moet nu echt afkicken, mis Brody, Carry en Saul nu al
Alle reacties Link kopieren
quote:Sssenta schreef op 17 januari 2012 @ 14:18:

[...]





Ha ha, 10,5 uur Homeland achter elkaar, best een goede manier om je griep uit te zitten



Ik moet nu echt afkicken, mis Brody, Carry en Saul nu al



Vreselijk hè, zit ook in de afkick nu.

* kijkt foto's op internet*

Maar wat knap van jou, dat je het kijken ,hebt kunnen spreiden over een week.

Ik ging tussen afl 11 & 12 niet eens naar het toilet



Terecht hoor, de Golden Globes.

Leuk, dat jij er ook zo'n plezier aan hebt gehad.

Nu wachten op deel 2.

Spannend!
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:sistermoon schreef op 16 januari 2012 @ 14:03:

Ik ben ook fan, geweldige serie!



Dat downloaden, doen jullie dat met een bepaald programma?

Ik heb daar de ballen verstand van, maar wil eigenlijk niet wachten...



Sistermoon, gewoon via Pirate Bay.

Zolang het nog kan, mits je bij Ziggo of Het Net zit.

Succes!
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Wie volgt het nog? Ik kijk elke week, vind ik leuker dan downloaden, want dan heb je echt iets om naar uit te kijken Geweldige serie, voor het eerst sinds lange tijd dat ik een serie echt volg en dan ook nog op het puntje van mijn stoel.
Alle reacties Link kopieren
Ik volg het ook nog en ik denk velen met ons. Viel mij toch een beetje tegen dat Carrie seks met Brody had.

Soms kijk ik wel een serie via internet. Of ik neem een paar afleveringen op van een serie n kijk dan een avondje.

Tudors keek ik een tijd geleden via internet maar kreeg net na het begin van het derde seizoen schoon genoeg ervan.
Alle reacties Link kopieren
Super serie!



Brody kan heel goed liegen. En mijn gevoel zegt dat Saul er ook iets mee te maken heeft.....



Nu weer wachten tot zondag.
Alle reacties Link kopieren
Zondagavond de laatste en een dubbele aflevering !
Alle reacties Link kopieren
Was het spannend? Ik ben zo benieuwd hoe het nou eindigt.

Morgenavond ga ik 'm kijken.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het opgenomen; moet het ook nog kijken. Ben benieuwd!



Ik heb wel ergens gelezen dat de opnames van seizoen 2 begonnen zijn dus een echt einde zal er wel niet zijn,
Alle reacties Link kopieren
Al iemand die de afleveringen van het tweede seizoen heeft gezien? Ik heb ze gedownload en er al 7 gekeken, het is weer erg spannend en verslavend! En dit seizoen een nieuw gezicht in de serie: Rupert Friend. Erg fijn om naar te kijken!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb seizoen 2 al gekeken en hoe ze het doen, geen idee, maar het is nog spannender dan seizoen 1.
I would rather shit in my hands and clap
Alle reacties Link kopieren
quote:tialtngo schreef op 30 december 2012 @ 09:34:

Ik heb seizoen 2 al gekeken en hoe ze het doen, geen idee, maar het is nog spannender dan seizoen 1.Ja, ik vind dat ook zo knap. Elke keer denk je dat het verhaal eigenlijk wel afgelopen moet zijn en snap je niet dat er nog zoveel afleveringen kunnen komen, maar dan gebeurt er weer iets waardoor het weer totaal anders loopt. Als ik geen kinderen had, dan had ik waarschijnlijk alle 12 afleveringen al achter elkaar bekeken.
Wanneer zou seizoen 2 beginnen? Als het nou nog veel langer duurt ga ik wel op internet kijken hoor.
Alle reacties Link kopieren
Daar ben ik ook benieuwd naar! We moeten wel lang wachten zo, weet niet eens meer hoe seizoen 1 was afgelopen..
Idd, je moet eigenlijk de laatste afl van seizoen nog even terugkijken op internet.
Alle reacties Link kopieren
Homeland is cool!! en seizoen 2 rete spannend. veel plezier als je nog mag kijken



( Person of Interest is trouwens ook een aanrader, mocht je een keer een serie gap hebben
Alle reacties Link kopieren
Homeland 2 wordt waarschijnlijk pas in het voorjaar van 2013 uitgezonden bij BNN.
Ja in het voorjaar, dat weet ik. Maar dat zit er toch echt bijna aan te komen toch? (Kijkt even niet naar buiten)
Alle reacties Link kopieren
Nog 5 weken wachten:

Homeland 2e seizoen start 24 maart



Ze gaan dus eerst vanaf 9 maart dagelijks het eerste seizoen uitzenden. Mooi, dan kan ik in elk geval de laatste aflevering nog een keer kijken om mijn geheugen weer even op te frissen.
Alle reacties Link kopieren
quote:ailen schreef op 15 februari 2013 @ 07:45:

Nog 5 weken wachten:

Homeland 2e seizoen start 24 maart



Ze gaan dus eerst vanaf 9 maart dagelijks het eerste seizoen uitzenden. Mooi, dan kan ik in elk geval de laatste aflevering nog een keer kijken om mijn geheugen weer even op te frissen. Ik wilde de serie op uitzendinggemist kijken maar daar is het niet beschikbaar.



Weet jij of ze alle afleveringen in maart gaan uitzenden? Ik zou het wel willen zien. Bij uitzendinggemist kan ik geen info erover vinden.



Ik zie het antwoord al in jouw link.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ik heb m al gezien, seizoen 2 is zeker de moeite waard!!!!
Alle reacties Link kopieren
quote:Nikki1973 schreef op 15 februari 2013 @ 08:43:

Ik heb m al gezien, seizoen 2 is zeker de moeite waard!!!!Ja jammer, ik had dit weekend wel heel seizoen 1 willen kijken maar ja, bij uitzendinggemist bieden ze hem niet meer aan. Dus ik zal even moeten wachten .
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:ailen schreef op 15 februari 2013 @ 07:45:

Nog 5 weken wachten:

Homeland 2e seizoen start 24 maart



Ze gaan dus eerst vanaf 9 maart dagelijks het eerste seizoen uitzenden. Mooi, dan kan ik in elk geval de laatste aflevering nog een keer kijken om mijn geheugen weer even op te frissen. Super, dank!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven