Entertainment alle pijlers

Homeland

01-01-2012 19:24 68 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanavond voor het eerst op de buis, op Ned.3 om 20.00 uur.

Wie gaat er ook kijken? Heb er al veel goeds over gehoord.



BNN start het nieuwe jaar fris met een nieuwe, bloedstollende serie. Homeland draait om een oud-militair, Nicholas Brody (Damian Lewis) en CIA-agent Carrie Mathison (Claire Danes). In Amerika wordt Nicholas ontvangen als een held wanneer hij terugkomt van zijn missie in Irak, waar hij in een kamp gevangen werd gehouden. Carrie vertrouwt het zaakje echter niet. Ze heeft het sterke vermoeden dat de militair nu werkt voor Al Qaeda en een aanslag plant op Amerika. Wat volgt is een kat-en-muisspel met de nationale veiligheid als inzet.



quote:Mylene_Valerie schreef op 15 februari 2013 @ 08:56:

[...]

Ja jammer, ik had dit weekend wel heel seizoen 1 willen kijken maar ja, bij uitzendinggemist bieden ze hem niet meer aan ....Had je dat serieus verwacht dan??
Alle reacties Link kopieren
Over een paar minuten op Nederland 3 de herhaling van het eerste seizoen, aflevering 1. Voor degenen die de serie nog niet hebben gezien: het is een aanrader!
Alle reacties Link kopieren
Vanaf zondag, 20.30 uur begint Homeland seizoen 2! Heb er nu al zin in. Lekker samen op de bank het weekend afsluiten.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb 5 afleveringen gezien (van seizoen 1) en ik kan er maar niet inkomen. Ik vind het saai.
Alle reacties Link kopieren
Ik zit vanavond ook weer klaar, heerlijke serie!
Alle reacties Link kopieren
Vanavond seizoen 2... Can't wait!
Alle reacties Link kopieren
Was een spannende aflevering. Fijn dat het weer begonnen is.
Alle reacties Link kopieren
Hmm... Laatste minuten (?) van de laatste aflevering van seizoen 1 gemist. Vrijdag jl uitgezonden.



Zwart beeld vanaf het moment dat Carrie de auto instapt (nadat ze met Brody heeft gesproken).. Gebeurt er nog iets spannends?



Deel 1 van seizoen 2 kijk ik morgen (fijn, zo'n hd-recorder )..
Als je voor jezelf kiest, krijg je er altijd iets mooiers voor terug..
Alle reacties Link kopieren
Was weer spannend! Krijg de neiging om de rest maar te downloaden omdat ik niet wil wachten tot volgende week.
Ja moeilijk he. Elke keer eindigt het met een 'whoa! WHOOAAA!'
Alle reacties Link kopieren
Zondag eerste aflevering van seizoen 3! Wie gaat er kijken?
Alle reacties Link kopieren
Ik!! En ik kan niet wachten
Ik ook! Fantastische serie.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind seizoen 3 tot nu toe toch net iets minder goed dan de vorige twee seizoenen. Heel jammer, want ik was ontzettend fan.
Talk dirty to me.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook alle afleveringen al gezien die in de VS zijn uitgezonden en nog steeds wel met veel plezier gekeken, al waren de eerste twee seizoenen inderdaad net wat beter. Maar ik ben nu bij aflevering 10 en het is tot nu toe toch echt wel spannend.



Ik ga wel gewoon weer kijken vanaf zondag, want met ondertiteling is het toch net iets duidelijker. Mijn Engels is op zich wel goed, maar soms wordt er met moeilijke termen gesmeten of met een Zuid-Amerikaans accent gepraat en dan versta ik het wat slechter.
Alle reacties Link kopieren
Vanavond om 21:30 begint seizoen 5! Misschien dat ik het opneem omdat de meesten hier the Voice willen kijken, maar ik ben heel benieuwd naar de nieuwe afleveringen. Wie kijkt er ook?
quote:pamelacourson schreef op 09 oktober 2015 @ 17:25:

Vanavond om 21:30 begint seizoen 5! Misschien dat ik het opneem omdat de meesten hier the Voice willen kijken, maar ik ben heel benieuwd naar de nieuwe afleveringen. Wie kijkt er ook?wie zendt het uit dan?
Alle reacties Link kopieren
Eerste aflevering afgelopen maandag al bekeken hoor.. vriend downloadt het

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven