Entertainment alle pijlers

Bed and breakfast

05-05-2012 23:41 1906 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Was gisteren en vorige week te zien bij Max Nederland 1.

Ik vond het echt wel een grappig programma, leuk idee, volgende week komen er niet alleen babyboomers in beeld. Kijkt iemand dit ook?
Alle reacties Link kopieren Quote
MarindaH schreef:
10-02-2019 20:57
Wel leuk, die pastorie van die twee ex-corpsballen :proud: Die stem ook van haar, haha.

Ze hebben idd een hoog yuppen gehalte. Pastorie is echt prachtig!
Alle reacties Link kopieren Quote
B&B nmr 2:
Laminaat tegen de muur is idd hufterproof, maar verre van romantisch.
Ik vind de kamers ook wel erg duur bij nmr 2.
Dan heb je er wel een keukenblok bij, maar wat moet je daar mee??
Alle reacties Link kopieren Quote
nienkejj schreef:
10-02-2019 20:45
leuk "hangend" bed, alleen niet handig als je 's nachts naar het toilet moet.

Het lijkt me ook erg lastig opmaken.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren Quote
MarindaH schreef:
10-02-2019 20:57
Wel leuk, die pastorie van die twee ex-corpsballen :proud: Die stem ook van haar, haha.
Haha dat zeiden wij ook net tegen elkaar.
Alle reacties Link kopieren Quote
himalaya schreef:
10-02-2019 21:51
Het lijkt me ook erg lastig opmaken.
Ja mij ook maar dat is ook zo voor die bedstee.
Alle reacties Link kopieren Quote
nienkejj schreef:
10-02-2019 20:45
leuk "hangend" bed, alleen niet handig als je 's nachts naar het toilet moet.

Net als Dries Roelvink een emmertje mee naar boven nemen :-P
Oh die stem ja...... vreselijk...... En die laatste B&B had inderdaad geen sfeer aan de buitenkant, een paar hanging baskets ofzo had leuk geweest.
Alle reacties Link kopieren Quote
hamaika schreef:
11-02-2019 10:13
Oh die stem ja...... vreselijk...... En die laatste B&B had inderdaad geen sfeer aan de buitenkant, een paar hanging baskets ofzo had leuk geweest.

Smaken verschillen, zo blijkt maar weer..
Ik vond het pand mooi genoeg van zichzelf, geen opsmuk nodig.
Les is more.
Alle reacties Link kopieren Quote
Vond het gisteravond in die zin een aardige aflevering, dat er tenminste geen geneuzel was over kleinigheden (een haakje dat 2 centimeter te hoog hangt, of dat soort dingen). De opmerkingen dié er waren sneden nog enigszins hout.

Blijf ik erbij dat ik me verbaas over de verwachtingen die mensen hebben van een B&B en dat kwam ook in deze uitzending naar voren. Want een zithoek met bankstel op de kamer is blijkbaar toch wel vereist, zodat je én lekker kunt lezen op de bank én tegelijk lekker kunt relaxen op bed, en natuurlijk moet de TV vanaf beide posities perfect zichtbaar zijn... Daarnaast vraag ik me ook af wat de gasten met die compleet ingerichte keuken denken te gaan aanvangen, compleet met magnetron, oven, kookplaat, weet ik wat nog meer. Zouden er écht mensen zijn die wortelstamp met spek gaan staan koken ofzo?
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren Quote
calvijn1 schreef:
10-02-2019 21:01
Die pastorie is wel erg mooi

Het rokje van Christa erg kort
Vond ik ook. Helemaal leuk als je man dat sexy vindt, maar je ontvangt geen gasten in een rokje dat zo strak en zo kort is dat het nauwelijks je kruis bedekt.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vond de B&B van dat jonge stel wel leuk. Jammer dat de badkamer niet bij de kamer zat. Vind ze overigens geen types om in een dorpje in Brabant te wonen, maar vond ze wel leuk.
Cum non tum age
Alle reacties Link kopieren Quote
pejeka schreef:
11-02-2019 19:28
Vond het gisteravond in die zin een aardige aflevering, dat er tenminste geen geneuzel was over kleinigheden (een haakje dat 2 centimeter te hoog hangt, of dat soort dingen). De opmerkingen dié er waren sneden nog enigszins hout.

Blijf ik erbij dat ik me verbaas over de verwachtingen die mensen hebben van een B&B en dat kwam ook in deze uitzending naar voren. Want een zithoek met bankstel op de kamer is blijkbaar toch wel vereist, zodat je én lekker kunt lezen op de bank én tegelijk lekker kunt relaxen op bed, en natuurlijk moet de TV vanaf beide posities perfect zichtbaar zijn... Daarnaast vraag ik me ook af wat de gasten met die compleet ingerichte keuken denken te gaan aanvangen, compleet met magnetron, oven, kookplaat, weet ik wat nog meer. Zouden er écht mensen zijn die wortelstamp met spek gaan staan koken ofzo?
Zou voor mij ook echt niet hoeven als ik een weekendje weg ga met mijn vriend. Maar ik heb ook een paar keer een week in B&B's gezeten voor mijn werk, de tweede keer heb ik toen wel iets met een zithoekje gezocht :)
Alle reacties Link kopieren Quote
Zijn ook zat mensen die een week in een b&b gaan zitten, dan vind ik een lekkere stoel en een kookplaatje wel een must.
Vriendin van me heeft een b&b en verhuurt het weleens langere tijd voor werknemers van een groot bedrijf uit de buurt. Die mensen zitten liever bij haar dan in een ongezellige hotelkamer.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren Quote
pejeka schreef:
11-02-2019 19:32
Vond ik ook. Helemaal leuk als je man dat sexy vindt, maar je ontvangt geen gasten in een rokje dat zo strak en zo kort is dat het nauwelijks je kruis bedekt.
Wat een onzin, alles was netjes bedekt en ze kon het qua figuur prima hebben! Waarom zou zij geen minirok mogen dragen??? :O
Alle reacties Link kopieren Quote
hamaika schreef:
11-02-2019 10:13
Oh die stem ja...... vreselijk...... En die laatste B&B had inderdaad geen sfeer aan de buitenkant, een paar hanging baskets ofzo had leuk geweest.
Volgens mij was ze gewoon verkouden en daardoor een beetje hees. Het was minder toen ze naar die andere B&B ging logeren.
Alle reacties Link kopieren Quote
Boekenwurm2016 schreef:
11-02-2019 20:59
Volgens mij was ze gewoon verkouden en daardoor een beetje hees. Het was minder toen ze naar die andere B&B ging logeren.
Een beetje hees? Het klonk alsof ze een week ontgroening ( of carnaval, kermis of wat dan ook )had gehad.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik viel ook al over dat rokje en ze heeft er meerdere :-D
Blijft een leuk programma. Maar idd een complete keuken is alleen AH dig als je voor je werk een langere tijd ergens verblijft denk ik. Wordt zon bedstee niet heel benauwd met de deurtjes dicht?
Alle reacties Link kopieren Quote
Vlaginvaas schreef:
11-02-2019 21:08
Wordt zon bedstee niet heel benauwd met de deurtjes dicht?
Ik zou er claustrofobisch van worden o_o
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren Quote
Pindakaasjes schreef:
11-02-2019 12:15
Smaken verschillen, zo blijkt maar weer..
Ik vond het pand mooi genoeg van zichzelf, geen opsmuk nodig.
Les is more.

Less is more ja. Maar dit was nothing.
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren Quote
jooppie schreef:
11-02-2019 20:36
Wat een onzin, alles was netjes bedekt en ze kon het qua figuur prima hebben! Waarom zou zij geen minirok mogen dragen??? :O
Het was net te kort
Frankly my dear, I don"t give a damn
dolfje schreef:
11-02-2019 21:05
Een beetje hees? Het klonk alsof ze een week ontgroening ( of carnaval, kermis of wat dan ook )had gehad.
Hahahaha inderdaad
nienkejj schreef:
10-02-2019 20:45
leuk "hangend" bed, alleen niet handig als je 's nachts naar het toilet moet.
Dat is nix voor mij!
Het doet me denken aan het bovenbed op de boot naar Zweden, je moest je echt tussen het bed en het plafond wurmen....
En en dan er 's nachts 2 x uit moeten via het laddertje.... niet voor mij! Gelukkig heeft men de keuze!
Leuke uitzending weer, leuke B&B's en leuke mensen.

PS: ik heb het uitgesteld bekeken en het rare was dat er een verkeerde ondertiteling bij zat, van een andere aflevering!
anoniem_28780 wijzigde dit bericht op 12-02-2019 07:41
Reden: ondertiteling
11.69% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Een kennis van mij gaat ook een B&B starten. Ook ingericht met eigen keuken etc..
Ik begrijp de keuze wel. De ruimte en aansluitingen zijn aanwezig, en zodoende hoopt ze dat gasten langer verblijven dan 1 nachtje.
Tijdens het tv programma verblijft men overal maar 1 nacht, en dan heb je uiteraard weinig aan een heel keukenblok met fornuis tafels en stoelen.
MarindaH schreef:
10-02-2019 20:41
Jaaaaa, het is weer terug!
Bedankt. Was me helemaal ontgaan. Heb B&B dankzij jouw tip teruggekeken.
nienkejj schreef:
10-02-2019 20:45
leuk "hangend" bed, alleen niet handig als je 's nachts naar het toilet moet.
Ik zou waarschijnlijk direct mijn hoofd aan het plafond gestoten hebben.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven