Entertainment alle pijlers

Ons leven met 19 kinderen

08-12-2012 18:16 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Jippie!!! Mijn favoriete trashprogramma is weer terug op net5! De fam Duggar met hun 19 kinderen... Wie trasht er met me mee?
meer brood is minder hap
Alle reacties Link kopieren
Hoe laat begint het?
Ohh, ik vind ze zo sympathiek. Laatst waren ze bij Say Yes to the Dress, gingen ze hun geloften vernieuwen, lief.
Alle reacties Link kopieren
Ze zijn leuk!
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Alle reacties Link kopieren
Komt dat vanavond weer!? Had het gisteren gezien dacht ik :p dan moet je toch veel geld hebben als je 19 kids hebt
Alle reacties Link kopieren
Damn, 19!? Serieus?
Zo was het weg, zo is het weer terug! Heerlijk, een half uurtje hersenloos tv kijken.

Ik neem het op en kijk het voor ik naar bed ga!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind ze op zich wel sympathiek. Ik kan alleen hun gedachtengang niet helemaal volgen soms.



Na een kindje dat bijna dood ging toch weer gaan proberen zwanger te worden. Terwijl je al 19 kinderen hebt en moeders lijf al zoveel te verduren heeft gehad.



Nee, dat snap ik niet.
Alle reacties Link kopieren
Hoelaat komt het?
quote:Cher78 schreef op 08 december 2012 @ 18:34:

Ik vind ze op zich wel sympathiek. Ik kan alleen hun gedachtengang niet helemaal volgen soms.



Na een kindje dat bijna dood ging toch weer gaan proberen zwanger te worden. Terwijl je al 19 kinderen hebt en moeders lijf al zoveel te verduren heeft gehad.



Nee, dat snap ik niet.Tsja, zij geloven dat de Heer het zo voor ze heeft bedacht.
Ik vind ze ook wel sympathiek maar vind de reden voor 19 kinderen raar.



Ze kregen een kindje, daarna ging ze aan de pil. Toch zwanger geworden.. Miskraam--> OMG dat komt door die pil! AC is slecht! Nooooooooit meer AC!





Dit zei die moeder een keer in een aflevering.
quote:Cher78 schreef op 08 december 2012 @ 18:34:

Ik vind ze op zich wel sympathiek. Ik kan alleen hun gedachtengang niet helemaal volgen soms.



Na een kindje dat bijna dood ging toch weer gaan proberen zwanger te worden. Terwijl je al 19 kinderen hebt en moeders lijf al zoveel te verduren heeft gehad.



Nee, dat snap ik niet.Alles wat komt, komt van God. Zolang het boompje bloeit, zal het vrucht dragen. Dat soort dingen
Alle reacties Link kopieren
Ze was toch aan de pil om ervoor te zorgen dat ze niet zwanger werd, pff hahah
Alle reacties Link kopieren
Elke werkdag om 19:55, en het wordt rond middernacht gehaald geloof ik. Het is afgelopen week begonnen en je kunt de afgelopen afleveringen op de website van Net5 terugkijken!
meer brood is minder hap
Alle reacties Link kopieren
Ik zou geen eens 19 kindernamen kunnen bedenken. Bij tien zeg je toch " doe maar wat, zuster "?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:SeptemberGirl schreef op 08 december 2012 @ 18:36:

[...]





Tsja, zij geloven dat de Heer het zo voor ze heeft bedacht.Niet helemaal, want jaren terug mochten ze wel anticonceptie gebruiken.
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op zaterdag 08 december 2012 18:40 Ik zou geen eens 19 kindernamen kunnen bedenken. Bij tien zeg je toch " doe maar wat, zuster "?Erger nog BGB, alle namen beginnen met een J....
meer brood is minder hap
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 08 december 2012 @ 18:40:

Ik zou geen eens 19 kindernamen kunnen bedenken. Bij tien zeg je toch " doe maar wat, zuster "?dan blijven ze allemaal gewoon Bianca heten!
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 08 december 2012 @ 18:40:

Ik zou geen eens 19 kindernamen kunnen bedenken. Bij tien zeg je toch " doe maar wat, zuster "?Gewoon nummeren, geen gedoe met namen en is het altijd duidelijk wie de oudste is en wie de jongste
Alle reacties Link kopieren
quote:xMuis schreef op 08 december 2012 @ 18:43:

[...]





Erger nog BGB, alle namen beginnen met een J....



Echt?

Makkelijk met de post, later.



" Jezus, wéér een jongen "

Nou,...dan hoef je niet te verzinnen over hoe je díe noemt.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
The Duggars elected to delay having children and practiced birth control. It was four years before Josh, their eldest, was born. They then resumed using birth control; despite precautions, they conceived again but Michelle miscarried.



Believing the miscarriage was due to the contraceptive, the Duggars quit birth control and embraced the Quiverfull movement. As they explained, they "decided to allow God to determine the number of children" they would have. Shortly thereafter, Michelle became pregnant again, this time with her first set of twins, Jana and John-David. Thereafter, Michelle has given birth approximately every year and a half.
Alle reacties Link kopieren
-
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het een erg leuk gezin. Ze hebben misschien een gedachtengang die je niet begrijpt maar ze staan wel ergens voor. Heerlijk programma om niet bij na te denken. Vind het over het algemeen ook echt sympathieke kinderen. Ze doen het maar mooi met zijn negentienen. Ik kijk het meestal terug op net5 gemist.
Alle reacties Link kopieren
-
Alle reacties Link kopieren
Ik vind ze ook leuk
Frankly my dear, I don"t give a damn

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven