Entertainment alle pijlers

Algemene mededeling m.b.t. het plaatsen van spoilers

14-01-2013 11:38 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
In overleg met de internetredactie kan ik jullie meedelen dat het plaatsen van een bericht waarin je het verloop of de uitslag van een serie, film of wedstrijd meedeelt (een spoiler dus) zonder dat daar expliciet om verzocht is in het desbetreffende topic, vanaf heden een sanctie volgens het bansysteem zonder voorafgaande waarschuwing tot gevolg kan hebben. Dit omvat tevens het plaatsen van een spoiler waarvan de inhoud naderhand door jouzelf gewijzigd is.



Gelieve geplaatste spoilers in dit topic te melden.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Wederom een spoiler in het topic 'Welke film heb je het laatst gezien?' Ditmaal over de film The Impossible. Ik word er echt een beetje moe van.
I am surrounded by morons
Er is nu weer een spoilerdiscussie gaande in het topic "welke film heb je het laatst gezien".



Misschien zou er in de OP van dat topic kunnen staan dat spoileren verboden is, en sowieso ook de OP hier aanpassen en uitbreiden tot films (nu staat er alleen series en wedstrijden).
Alle reacties Link kopieren
quote:Lebowski schreef op 28 februari 2013 @ 11:13:

Er is nu weer een spoilerdiscussie gaande in het topic "welke film heb je het laatst gezien".



Misschien zou er in de OP van dat topic kunnen staan dat spoileren verboden is, en sowieso ook de OP hier aanpassen en uitbreiden tot films (nu staat er alleen series en wedstrijden).



We gaan er naar kijken! OP is inmiddels aangepast.



Met vriendelijke groet,



Moderator Viva forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
quote:ModeratorViva schreef op 28 februari 2013 @ 12:22:

[...]

We gaan er naar kijken! OP is inmiddels aangepast.



Met vriendelijke groet,



Moderator Viva forumBedankt. Zouden jullie ook nog de OP van het betreffende topic aan willen passen? Daar staat nu niets in over spoileren.
Alle reacties Link kopieren
Kan er mijn topic op het entertainment worden gesloten
Alle reacties Link kopieren
quote:Lebowski schreef op 03 maart 2013 @ 13:45:

[...]





Bedankt. Zouden jullie ook nog de OP van het betreffende topic aan willen passen? Daar staat nu niets in over spoileren.



Ik quote deze nog maar een keer, want dit is tot op heden nog niet gebeurd. En er zijn alweer een aantal discussies over geweest, die niet nodig zouden zijn als het duidelijk in de OP wordt aangegeven.



Het gaat om dit topic:

Welke film heb je het laatst gezien?
I am surrounded by morons
Alle reacties Link kopieren
quote:Lebowski schreef op 03 maart 2013 @ 13:45:

[...]





Bedankt. Zouden jullie ook nog de OP van het betreffende topic aan willen passen? Daar staat nu niets in over spoileren.





Beste Lebowski,



Inmiddels hebben we conform jullie verzoek de openingstekst van het topic Welke film heb je het laatst gezien? aangevuld met de volgende tekst.



Aanvulling moderatorteam:



In overleg met de internetredactie kan ik jullie meedelen dat het plaatsen van een bericht waarin je het verloop of de uitslag van een , film meedeelt (een spoiler dus) zonder dat daar expliciet om verzocht is in het desbetreffende topic, vanaf heden het permanent blokkeren van je nick zonder voorafgaande waarschuwing tot gevolg kan hebben. Dit omvat tevens het plaatsen van een spoiler waarvan de inhoud naderhand door jouzelf gewijzigd is.



Gelieve geplaatste spoilers middels een stafje te melden.



Met vriendelijke groet,

JuniorModeratorViva
Alle reacties Link kopieren
sorry hoor
....



Nou, er klopt dus niets van. Geen spoiler.
Alle reacties Link kopieren
Silence is golden. Duct tape is silver.
Ik weet even niet of ik dit hier mag plaatsen.

Maar ik zoek een topic over wat wel en niet leuke series zijn.



Het heeft een beetje raakvlak met spoilers.

Ik vind het onzin om een nieuwe topic te openen, want ik dacht dat er al zoiets was.

Is het er?



Reden:

Ik heb de eerste aflevering gekeken van twee series gekeken op HBO. Dat was Leftovers. Ik heb mijn twijfels of die wel leuk gaat worden.

Soms is het even doorbijten zo'n eerste aflevering en nodig om in het verhaal te komen. Dat vragen aan anderen zou ik prettig vinden.



Mag dat wel?
Er werkt wel meer niet op het forum?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven