Entertainment alle pijlers

MTV Catfish - virtuele liefde

04-02-2013 23:16 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Geïnspireerd door het topic 'buitenlandse liefde', hebben jullie MTV Catfish wel eens gezien? Ik zag laatst de eerste aflevering op tv en het is echt prachtig! Mensen die een online liefde hebben, ontmoeten hun crush na een maandenlange virtuele relatie eindelijk in het echt. De eerste aflevering, met Sunny en Jamison, is prachtig! Je snapt niet dat mensen zo naïef zijn.



Ik hoop dat de link bij jullie ook werkt, anders is het volgens mij op YouTube te vinden.



http://www.mtv.com/shows/catfish/video. ... er=fulleps
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het gekeken gisteren. Wat een bizar verhaal! Ik kon me de woede van het dikkere meisje erg goed voorstellen.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het ook van de week gekeken. Ik vind dat ze elke aflevering afsluiten met ook een positieve afsluiting naar degene die alles verzonnen heeft. Misschien is dat ook maar beter, anders hits je het alleen maar op. Maar jeetje wat hebben sommige mensen veel over voor jaloezie en haatgevoelens jegens een persoon.
Alle reacties Link kopieren
Wat denken jullie? Is Abby echt of is het een heel ander meisje dan op de foto'?
Alle reacties Link kopieren
Jeetje mina, het is tot nu toe nog elke keer iemand anders....ik ben wel echt Max.Daffie hoor!



Heb tekst even wit gemaakt, dacht is misschien wel een spoiler voor wie het nog gaat kijken. Alhoewel ik niet het gevoel heb dat er veel naar kijken....
Wie heeft het gisteren gezien?

Toen had een aantrekkelijke goedzak een catfish. Hij chatte namelijk al een tijd met een donkere homo. T was wel zielig maar hij ging er zo te zien goed mee om.
Ik heb het gezien. Vond het echt sneu voor die jongen, hij leek er wel goed mee om te gaan ja, maar volgens mij was hij behoorlijk verdrietig. En de homo ook triest, die jongen heeft hulp nodig.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het wel apart dat die mensen die anderen er inluizen, hun adres doorgeven. Ik zou echt niet voor de camera mijn verhaal gaan doen en toegeven dat ik iemand voor de gek gehouden heb



Sommige mensen chatten jaren met iemand zonder dat ze iemand ontmoet hebben. Hoe kun je nou zo naïef zijn? Ik bedoel die dingen die die Nev en Max doen, dat kun je zelf ook. Even de namen en foto's googelen en je weet of je een catfish aan de haak geslagen hebt of niet ... beetje vreemd.
@ goudenmeid: Ik snap je reactie maar het is anders wanneer je in diegene zijn schoenen staat he. Als buitenstaander kun je wel van alles denken dat zou ik zo en zo doen. En het is wel knap dat ze het toegeven, dan kunnen ze er later ook niet mee doorgaan.



Heb begrepen dat die beetgenomen jongen later n relatie heeft gekregen. Hoop dat ze goed bij elkaar passen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven