Entertainment alle pijlers

Welke beroemdheden heb je ontmoet?

21-07-2013 01:05 225 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben gewoon ordinair nieuwsgierig eigenlijk . Welke beroemdheden/bekende personen heb je ontmoet en vooral....hoe waren ze? Ik zal dan ook meteen aftrappen, ik vergeet er vast een paar maar dan post ik later nog wel eens. Oh en 'for the record' , nee ik ben geen handtekeningenjager of creepy stalker ; )



André van Duin - schat van een man. Heel rustig en vriendelijk. Wat een lieverd.



René Mioch - heel grappig. Had ik eigenlijk niet verwacht.



Ruben Nicolai - het enige wat ik dacht was 'tjezus wat is ie lang. En dun. En lang.' Maar heel sexy



Simone Kleinsma - stond ineens naast me te kettingroken . Had ik niet verwacht van een zangeres overigens. Maar ze was heel gezellig.



Nigella Lawson - prachtig. Zo'n mooie vrouw.



Gloria Estefan - klein! Heel Hollywood dun en heel veel make up. Verder kan ik er niet veel over zeggen, het was ook een vrij korte ontmoeting.



En jullie?
eleonora
Alle reacties Link kopieren
Harm Edens (die van dit was het nieuws) echt een leuke, grappige man, net als op tv.



Cilly Dartell die Hart van Nederland presenteerde. Wat een arrogant kutwijf, bah.
Komt wel goed, schatje!
Alle reacties Link kopieren
Wendy van Dijk, heel aardig, tijdje mee staan kletsen.

Henk Jan Smit ook echt een leuke vent!

Jamai, niks aan!

Isa Hoes en Antonie Kamerling, hele gewone mensen.

Justine Pelmelay, ook een heel normaal en lief mens.
hoe weet je nou, op basis van 1 gesprek of iemand gewoon, leuk of niks aan is.
Bridget Maasland, heel arrogant.

Filemon Wesselink, aardige vent.

Emile Ratelband, arrogant typje.

Tatum Dagelet, klein en heel veel makeup.

Joost Buitenweg (van sam sam) leuke vent.

Jochem Meijer, nuchter type.

Ernst van der pasch, lieve man.

Chris Zeegers, veel te dunne benen.

Doutzen Kroes, mooie vrouw, ook "in het wild".

Regilio Tuur, klein!

Dj Tiesto, arrogant mannetje.

Dolf Jansen, mager maar wel vriendelijk.

Willibrord Frequin, ziet er precies zo uit als op tv.... beetje groezelig. Deed heel klef met zijn vriendin.

Linda Wagenmakers, vreemd figuur.

Jan Smit, leuke spontane vent.



En ik ben er vast wat vergeten. ... concerten heb ik niet benoemd.... ben er bij veel geweest en ook festivals...
Alle reacties Link kopieren
Ooooh, heel veel,maar de meeste zijn net mensen. Backstage dan, want dan zijn er veel niet in hun rol, maar gewoon zichzelf. Uitzonderingen daargelaten. Een Rihanna bijvoorbeeld is echt niet leuk met haar Chrisje. Yuk.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Ik vind Rihanna ook een verwend nest, en ze laat zo'n puinhoop achter als ze een weekend bij ons is geweest
maar de Kardashians zijn heel behulpzaam. Kim dekt de tafel en haar moeder karnt de boter.
Gerard Joling in zijn jonge jaren, toen al een arrogante diva!
Alle reacties Link kopieren
Vertel eens wat meer over Rihanna Fame?
Alle reacties Link kopieren
Angela Groothuizen, jaren geleden toen ze nog in de Dolly Dots zong. Lief mens, heel normaal natuurlijk.

Albert Verlinde, samen met Onno Hoes. Toen hij net met shownieuws was begonnen. Vond hem heel aardig toen, geen kapsones ofzo. Of zijn bekendheid hem inmiddels heeft veranderd, weet ik niet.
Alle reacties Link kopieren
Willem-Alexander, zat naast hem aan de bar in een café in Leiden. Ook nog even een praatje met hem gemaakt. Ik vond het opvallend dat hij zo heel gewoon was.
Alle reacties Link kopieren
quote:sabbaticalmeds schreef op 21 juli 2013 @ 01:34:

Ik vind Rihanna ook een verwend nest, en ze laat zo'n puinhoop achter als ze een weekend bij ons is geweestJa echt he! Het fenomeen prullenbak alleen al is haar volledig onbekend!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Helaas alleen voetballers en andere sporters.



Vond het nogal mensen die vol van zichzelf waren, en hadden maar een gespreksonderwerp (boring).



Positieve uitzondering: Philip Cocu (schrijf je dat zo?) heel sympathieke man.
Nee heb je, ja kun je krijgen
quote:Fame schreef op 21 juli 2013 @ 01:41:

[...]





Ja echt he! Het fenomeen prullenbak alleen al is haar volledig onbekend!Ze drukte de peuk van haar joint gewoon uit in mijn bozaiboompje...
Alle reacties Link kopieren
Ellen ten Dame, al een paar keer, heel aardige vrouw

Katja Schuurman, samen met Ellen

David Hollestelle, drinkt wodka voor het concert

Dunja (of was het Daisy?)

Club Des Belugas, samen nacht doorgehaald in de kroeg na het concert

Dorona Alberti& Band (Gare Du Nord)

Jochem Meijer, erg druk

Onno Innemee, samen met Jochem Meijer

Nico Dijkshoorn, zit er en wacht erop dat iemand hem herkend...



Ik ben zeker nog iemand vergeten,
Alle reacties Link kopieren
quote:sehnsucht schreef op 21 juli 2013 @ 01:56:

[...]





Ze drukte de peuk van haar joint gewoon uit in mijn bozaiboompje...



Huh? Leg eens uit.



(Mooi woord trouwens: Sehnsucht!)
Gewoon geen manieren, vieze voeten op tafel, peuken in de plantenbak. dat soort dingen.

Altijd een bende als zij is langs geweest.



Maar wel gezellig hoor kan heel leuk moppen vertellen
Susan Visser, een keer of zes, of vaker misschien. Op een gegeven moment ging ze mij herkennen, haha. Hele lieve vrouw.



Verder Sonja Silva toen ze nog bij TMF werkte, Sara Kroos, Thekla Reuten, en Claudia de Breij. Alle vier toffe mensen. En ik vergeet vast nog iemand.
Alle reacties Link kopieren
Toen ik in NY woonde en in de juiste 'scene' zat: Madonna, Jermaine Dupri, Kid Rock (of hoe hij ook heet) Spice Girls, Paris Hilton, Britney Spears, Ashley Simpson, Lindsay Lohan, Tyson Beckford, Tyra Banks, en nog een paar van dat soort die ik me niet meer kan herinneren. Dit was meer in de categorie, een tafel in de club delen, samen shotjes drinken en dansen. Niet echt contact dus en geen idee hoe ze zijn.



Verder wel een praatje gemaakt met, (en twee zoenen gehad van!) Leonardo DiCaprio, die me heel oppervlakkig leek met zijn entourage van lange dunne modellen en een heel beveiligingsteam. Ook diner gehad met Bono, wat wel redelijk noemenswaardig was omdat hij ook echt wat te vertellen had. Wel weer bijzonder dat onze telefoons en camera's in beslag werden genomen voor het diner. Maar ik vond het wel een intrigerende man.



Wat betreft Nederlandse 'celebrities' de (ex)koningin, Willem Alexander, Maxima, Prins Friso, Constatijn etc kwamen in het hotel waar ik werkte en als Nederlandse mocht ik ze dan welkom heten.



Ook de crew van Blof en Kane gesproken toen ze optraden waar ik werkte.



Heb niet zoveel met beroemdheden. Zoals gezegd, het zijn gewoon mensen.
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
Alle reacties Link kopieren
Zanger Jaman.

Wereldberoemd in elke volksbuurt van Deventer.



Ja, dat was erg indrukwekkend.
Alle reacties Link kopieren
Btw, hoe ze waren, in die tijd waren Paris, Lindsay en Britney gewoon treurig (en waarschijnlijk nog steeds) ze werden hun limo uitgedragen, liepen te zwalken over de dansvloer, halfnaakt gekleed en er zat niet meer dan eens een waas van coke onder hun neus. Aan het einde van de avond werden ze vaak de club weer uitgedragen door hun beveiliging, terug de limo/towncar/suv in. Vroeg me altijd af waarom die 'beveiliging' niet eerder ingreep.
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
Hans Teeuwen

Sophie Hilbrand

Matthijs van Nieuwkerk

Georgina Verbaan

Kees Geel

Erwin Olaf

Susan Smit



Ik vergeet er vast nog wel een paar
Alle reacties Link kopieren
Jochem v gelder (vriendelijk)

Rob geus (leek heel normaal)

Grant en forsyth (schrijf je dat zo?)

Bassie en adriaan

Donald duck en kwik kwek en kwak :-)
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven