Entertainment alle pijlers

Welke beroemdheden heb je ontmoet?

21-07-2013 01:05 225 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben gewoon ordinair nieuwsgierig eigenlijk . Welke beroemdheden/bekende personen heb je ontmoet en vooral....hoe waren ze? Ik zal dan ook meteen aftrappen, ik vergeet er vast een paar maar dan post ik later nog wel eens. Oh en 'for the record' , nee ik ben geen handtekeningenjager of creepy stalker ; )



André van Duin - schat van een man. Heel rustig en vriendelijk. Wat een lieverd.



René Mioch - heel grappig. Had ik eigenlijk niet verwacht.



Ruben Nicolai - het enige wat ik dacht was 'tjezus wat is ie lang. En dun. En lang.' Maar heel sexy



Simone Kleinsma - stond ineens naast me te kettingroken . Had ik niet verwacht van een zangeres overigens. Maar ze was heel gezellig.



Nigella Lawson - prachtig. Zo'n mooie vrouw.



Gloria Estefan - klein! Heel Hollywood dun en heel veel make up. Verder kan ik er niet veel over zeggen, het was ook een vrij korte ontmoeting.



En jullie?
Troy van Leeuwen van de band Queens of the Stone Age en zijn jaloerse vriendin waar hij ook nog mee in een band zit. (Ze kwam heel boos op me af stampen omdat ze dacht dat ik met hem aan het praten was en keek me furieus aan).



Waylon, maar die lulde heel erg over de negatieve dingen van beroemd zijn terwijl ik niet eens wist wie hij was. Later toen ik eens een artikel las op nu.nl over zijn uitspraken herkende ik hem er erg in; heel open.



Emile Ratelband vind ik niet arrogant, maar heel to the point. Hij lacht niet en dat komt misschien arrogant over.



De zanger van De Dijk. In een cafe en ik vond hem zo apart gekleed met van die mooie puntige schoenen.



Ben Affleck, met een van zijn kinderen in een attractiepark. Lekker ventje.
Alle reacties Link kopieren
Ben eens in de wc van Star Ferry tegen Maxima opgebotst.



Verder een training gehad met Joop Alberda.
Prins Friso aantal jaren geleden. Heb een kwartiertje met hem staan praten. Dacht er toen niet zo bij na dat het een echte prins was (het was werkgerelateerd).

Een serieuze man met verstand van zaken en een wat apart gevoel voor humor.



Verder heb ik eigenlijk niemand gesproken die bekend is.



Hoe komt het zo dat sommigen van jullie dat wel hebben...Ik kom vast op de verkeerde plekken.
Alle reacties Link kopieren
quote:boerderijgeit028 schreef op 22 juli 2013 @ 09:49:

Najib Amhali ontmoet tijdens stappen, erg toffe vent



Rob Geus, vies mannetje die achter de jonge kippies aanloopt en te pas en on te pas roept tegen meiden "kijk daar word ik nou vrolijk van".



Andries de Jong (Big Brother & Temptation Island) hele sympathieke vent.



John de Wolf, woonde bij mij in de buurt. Hele leuke vent, geen arrogantie, en altijd die grote grijns op zijn snoet.

Dirk Taat, erg overtuigt van zichzelf



Sylvia Geersen, heel arrogantDat is grappig boerderijgeit. Ook bij John de Wolf in de buurt gewoond als kind. Nog voordat hij gescheiden was. Ik liet samen met een vriendinnetje wel eens zijn hondje uit.
Alle reacties Link kopieren
Jochem Myjer, aardig.



Sophie Kinsella, aardig



Jill Mansell, aardig



Meg Rosoff, aardig, heel bijzondere wijze vrouw.



Paul van Vliet, weet ik niet, niet echt een woord mee gewisseld, ik zat naast hem in het theater (hij zat dus zelf in het publiek).



Ruby Wax, aardig.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
quote:sabbaticalmeds schreef op 21 juli 2013 @ 13:30:

Die eleonora is ook heel gewoon gebleven. Je verwacht het niet, maar ze kookt gewoon zelf, uit pakjes en zakjes.



Correctie:

Ik voeg - als het tenminste op de verpakking staat - gerust een verse(!) paprika, ui of een paar eieren toe hoor.
quote:sabbaticalmeds schreef op 21 juli 2013 @ 14:33:

[...]





Natuurlijk ben ik bij haar thuis geweest. 25 euro entree kon ik betalen. Mijn kinderen kregen 2 euro kortingKoffie en ranja was inbegrepen hoor, voor de duidelijkheid.
Alle reacties Link kopieren
quote:LouisaVuitton schreef op 22 juli 2013 @ 10:17:

Prins Friso aantal jaren geleden. Heb een kwartiertje met hem staan praten. Dacht er toen niet zo bij na dat het een echte prins was (het was werkgerelateerd).

Een serieuze man met verstand van zaken en een wat apart gevoel voor humor.



Verder heb ik eigenlijk niemand gesproken die bekend is.



Hoe komt het zo dat sommigen van jullie dat wel hebben...Ik kom vast op de verkeerde plekken. Je woont toch in Oud-Zuid? Dan kom je ze tegen met bosjes.
Ik ben al een aantal malen een Finse celeb tegen gekomen. Ik ben ook echt zo'n hysterische miep die van kleur verschiet en geen woord meer uit haar mond krijgt. Dat had ik overigens niet bij Nederlandse celebs. Heb Waylon ook weleens ontmoet. Lekkere Leuke vent is dat.
Alle reacties Link kopieren
Backstage, bij kooruitvoeringen:

Jan Vayne. Ik zat in een koude kerk bovenop de verwarming en hij kwam naast me zitten om "zijn koude billen te warmen".

Ernst Daniel Smid. We gingen een eindje om tussen de repetities door en hij liep gezellig mee.

Henk Poort en zijn echtgenote (ook zangeres en actrice, weet haar naam niet meer). Aardige mensen, maakten een verliefde indruk.



In het wild:

Prinses (toen nog) Beatrix met WA, paardrijdend in de bossen bij Het Loo.

Diverse Britse acteurs op Portobello Road en Camden Lock Market.

Jaap Jongbloed zat ooit achter me in het vliegtuig vanuit de Dominicaanse republiek.

Carice van Houten zat naast ons bij een popconcert.

Jules Deelder in een Rotterdamse eetcafé.

Robert Jensen in de Londense metro. Hij vroeg ons in het Engels naar het overstapstation voor Leicester Square en ik gaf in het Nederlands antwoord. "Bij Hammersmith, mijnheer Jensen"". Dank u mevrouwtje, have a nice day", met een stevige schouderklop. Hij is erg lang, moest bukken om zijn hoofd niet te stoten.

Hans van Mierlo vroeg me ooit de weg naar de metro. Daar was ik ook op weg naar toe. Hij kwam zelfs in de metro naast me zitten. Erg aardige man.
Ik heb vele "beroemdheden" mogen ontmoeten, meestal door werk. Ik ben er al veel vergeten, maar de meest memorabele waren:



- Henk Westbroek; erg aardig en deed me ooit een huwelijksaanzoek op het station (na de nodige drank-inname, dat dan wel)



- New Kids on the Block; buiten enorm veel schreeuwende meiden van mijn eigen leeftijd, maar ik snapte pas wat er aan de hand was nadat ik gezellig wat met de heren gedronken had en zij allang al weer weg waren, en ik vroeg "wie waren dat eigenlijk?"



- Herman Brood; ik ging een croissantje voor mijn ontbijt halen, zal tegen 9 uur 's ochtends geweest zijn, maar hij zat al met een fles sterke drank voor zijn neus en verdween naar de WC voor een shotje.



- Pim Fortuyn; inderdaad een ontzettend botte arrogante klootzak (en dat al lang voordat hij politiek actief werd).



- Xander de B; enorme charmeur



En verder is me van veel NL artiesten opgevallen dat de meesten echt heel erg professioneel zijn, heel "gewoon" en ontzettend aardig.
Alle reacties Link kopieren
quote:goudenmeid schreef op 21 juli 2013 @ 16:52:



Edwin Rutten (ome Willem) in een supermarkt. De jongen achter de kassa zei "Hallo, ome Willem" en toen zei Edwin Rutten "Dag Rakker". Niet echt ontmoet dus maar wel sympathiek hoe hij reageerde.



Dit vind ik echt heel leuk, hahaha! Mijn jeugdheld, Ome Willem...
Mark Rutte, hij was spreker geweest bij een bijeenkomst en stond naderhand ineens bij ons groepje. Joviale en sympathieke man.



Jan Peter Balkenende en Maxime Verhagen toen de een minister-president en de ander minister was. Ik was bij vrienden in Den Haag, we gingen wat drinken in een kroeg aan het Plein en daar stonden zij ook. Ze mengden vrij goed met het publiek en vonden het niet vervelend dat mensen een praatje met ze maakte.



Koningin Beatrix en haar kinderen, ergens in de jaren '90 toen de Groene Draeck ineens in een jachthaven in Zeeland naast de boot lag waar wij mee aan het zeilen waren. Beatrix knikte minzaam en verdween benedendeks, Friso maakte nog heel kort een praatje met ons (zeilers onder elkaar..). Ze waren overigens niet alleen; de boot heeft een permanente bemanning met mensen van de marechaussee.



Henny Huisman, nog langer geleden in de tijd dat ik nog thuis bij mijn ouders woonde en we met het gezin wel eens op kampeervakantie gingen. Henny Huisman stond op dezelfde camping.



Pieter Storms, jaren terug in een winkel in Amsterdam waar hij een hoop heisa stond te maken omdat hij iets wilde ruilen terwijl dat eigenlijk niet meer kon. Arrogante kwal.
Alle reacties Link kopieren
Harm Edens (brak plotseling in tijdens een gesprek dat ik met iemand anders had, maar wel op een leuke manier; beetje een aandachtvrager maar aardig)



Marco Borsato (aardig, maar die manager van hem is een "zie ons eens-type")
Alle reacties Link kopieren
Verder tegengekomen maar niet mee gesproken: prins Bernard sr, toen hij nog leefde, vergezeld met een heel gezelschap witte jassen (was in het ziekenhuis). De witte jassen deden vreemder dan de prins.
Herman Brood, meerdere malen, meestal zwaar onder invloed. Wel een lieverd, moet ik zeggen.



Johan Cruijff, toen Jordy nog bij Ajax in de B-jun speelde.

Louis van Gaal, alleen een handje geschud.



Ooit gezien, dus niet ontmoet, in Spago in LA: Oliver Stone.
Oh ja Marco en Leontien Borsato ook en zijn gitarist Rob Winter.

Ik vond ze allemaal aardig.
Alle reacties Link kopieren
Cliff Richard op het vliegveld in Texas.

Bassie & Adriaan, ernst & Bobbie, Samson & Gert (ja ik ging nog wel eens naar shows en die kwamen allemaal een handje geven).



Vivienne van den Assem, Nicolette van Dam, Sabine Koning, Ewout Genemans. Ik had toendertijd een gastrolletje in een tv programma.



Uhnmmmm Maarten van Rossum vorige jaar tijdens een college dat hij kwam geven. Al had ik toen geen idee wie de kerel was.



Verder in het verleden nog wat musical personen zoals Pia Douwes en Willem Nijholt.
Alle reacties Link kopieren
Xzibit, bij (geloof of het niet) de benzinepomp vlakbij Hank, a27 geloof ik, hij moest tanken tijdens gumball 3000, :D dit vond plaats in 2010.



Hij kwam erg nerveus over.
Ook nog ontmoet: Jeroen v/d Boom, maar toen was ie nog niet bekend. En Roel van Velzen.
Alle reacties Link kopieren
Katie melua, erg sagerijnig.

Amos lee 2x, eerste keer was hij onbekend en was erg aardig. Twee keer beetje saggo.

Bonnie Raitt, een lieverd!

Ilse delange: aardig.

Maria mena, echt een lieverd!!



Vast nog wel meer maar kan nu even niks bedenken.
Alle reacties Link kopieren
Ik kom dagelijks mezelf tegen, en daar heb ik het zwaar genoeg mee,
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Voor Tv-opnames op mijn werk: Marijke Helwegen, leuke vrouw die voor het oog van de camera een rol speelt.

Antoin Peters, voor een item voor het RTL Nieuws. Grote man.

Jaren terug Aukje van Ginneken toen ik ooit moest invallen op het kindercentrum van jaar zoontje.

Clown Bassie, toen hij vis ging halen bij de vishandel. Hij wilde overduidelijk niet herkend worden.

De zanger van Abel, destijds als stagiair in de klas van mijn Nichtje. Zingend bij een levend kerststalletje voor de jaarlijkse kerstviering.
Alle reacties Link kopieren
quote:Jeluze schreef op 22 juli 2013 @ 10:28:

[...]



Dat is grappig boerderijgeit. Ook bij John de Wolf in de buurt gewoond als kind. Nog voordat hij gescheiden was. Ik liet samen met een vriendinnetje wel eens zijn hondje uit.Woudhoek
Alle reacties Link kopieren
John Jones , Jimmy van samsam. Anna en Bart van k-otic. Waren bij een concert waar sita ook zong. Ze kwamen in de pauze de zaal in. Hebben met ze gepraat en op de foto geweest.
Vrouwen zijn minder gevaarlijk met chocola in hun mond

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven