Entertainment alle pijlers

Boer zoekt vrouw internationaal 2013

31-08-2013 15:56 2860 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vijf geëmigreerde Nederlandse boeren stellen zich zondag 8 september (20.20 uur, Nederland 1) in het KRO-programma Boer zoekt Vrouw Internationaal voor aan de kijker. Hiermee hopen ze dat een lang gekoesterde wens in vervulling gaat: het vinden van een Nederlandse liefde. Van het Poolse platteland tot de Canadese Rockies en van een Amerikaanse ranch tot de Keniaanse bloemenvelden.



Yvon Jaspers: "Het is een heel bijzondere ervaring de wereld over te reizen om deze boeren te ontmoeten. Zij zijn nog meer dan de boeren in Nederland enorm op zichzelf aangewezen. Ze moeten hun bedrijf draaiende houden, de taal leren en zich de gewoontes van het land eigen maken. Het verlangen naar een Nederlandse geliefde is groot. Maar ik begrijp dat het vinden van een liefde lastig is en dus kom ik niet voor niks!”



De vijf boeren die zondag 8 september worden voorgesteld, worden de gehele serie gevolgd. Ze ontmoeten de briefschrijfsters/schrijvers tijdens een speeddate, gaan op dagdate en vervolgens gaan de vrouwen/mannen van hun keuze mee naar de boerderij in het buitenland. Hier maken de logeerdates kennis met hun boer en het boerenleven ver van huis.



Het vervolg van Boer zoekt Vrouw Internationaal is vanaf 8 december te zien bij de KRO op Nederland 1.



Alle reacties Link kopieren
Leuk!!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Oh leuk, Ik zie wel wat in een Canadese boer!
Alle reacties Link kopieren
Een soort Ik Vertrek (of liever ik ben vertrokken) en datingprogramma in 1
Alle reacties Link kopieren
Wil je naar Canada verhuizen?

Van die boer zie je amper wat op dat kleine plaatje
Alle reacties Link kopieren
Zo te zien aan die plaatjes zijn het 4 boeren en 1 boerin...
Qua omgeving lijkt die boerin me het leukste. Maar ja.. valt die op mannen of op vrouwen??
Alle reacties Link kopieren
Mij lijkt nummer 4 van links wel wat,hoop dat die op de Amerikaanse ranch zit maar zul je zien is hij vertrokken naar Polen

Niet dat ik schrijf want helaaaaaaas al getrouwd maar anders.......
Alle reacties Link kopieren
Ben benieuwd!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Die boerin zit in een droog en dor gebied zo te zien,nummer 2 en 4 hebben meer groen om zich heen en nummer 3 zit vast in de Rockies.Eerste 4 buiten met bloemen en gewassen en nummer 5 binnen met de koeienhandel.
Alle reacties Link kopieren
Denk dat de boerin in Kenia zit....
quote:ElleMichelle schreef op 31 augustus 2013 @ 16:13:

Denk dat de boerin in Kenia zit....



Leuk!





Wat heit Yvon alweer een kèk broekpakkie an, dat belooft wat!

Alle reacties Link kopieren
Hoe leuk die boer ook kan wezen maar ik ging toch echt niet naar Polen emigreren.Lijkt me niks aan dat land........
Alle reacties Link kopieren
Leuk! Ga ik kijken :-)
Alle reacties Link kopieren
Lijkt mij ook erg leuk om naar te kijken. En Lebowski, het gaat om de boeren, niet om de kleding van Yvon toch?
Alle reacties Link kopieren
quote:OdeKlonje schreef op 31 augustus 2013 @ 18:31:

Lijkt mij ook erg leuk om naar te kijken. En Lebowski, het gaat om de boeren, niet om de kleding van Yvon toch?Eg wel!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
quote:Nouschi schreef op 31 augustus 2013 @ 18:42:

[...]





Eg wel!Serieus? Waarom?
quote:OdeKlonje schreef op 31 augustus 2013 @ 19:33:

[...]

Serieus? Waarom?Ik ben me gewoon vast aan het voorbereiden op alle topics die tegen die tijd komen van "Wie weet waar Yvon d'r bloesje vandaan heeft" enzo.
Alle reacties Link kopieren
Aha, want die komen er dus. Daar loop ik nog niet lang genoeg voor mee hier. Maar zou het een vreemde reden vinden om alleen om de kleding van de presentatrice naar een programma te kijken.
Alle reacties Link kopieren
quote:OdeKlonje schreef op 31 augustus 2013 @ 19:46:

Aha, want die komen er dus. Daar loop ik nog niet lang genoeg voor mee hier. Maar zou het een vreemde reden vinden om alleen om de kleding van de presentatrice naar een programma te kijken.Dat is duidelijk Ken je het fenomeen 'trashen'?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Leuk dat ze internationaal gaan. Hebben jullie alle boeren al gezien dan?
Alle reacties Link kopieren
quote:emma77emma schreef op 31 augustus 2013 @ 21:29:

Leuk dat ze internationaal gaan. Hebben jullie alle boeren al gezien dan?Staan in de OP.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:OdeKlonje schreef op 31 augustus 2013 @ 19:46:

Aha, want die komen er dus. Daar loop ik nog niet lang genoeg voor mee hier. Maar zou het een vreemde reden vinden om alleen om de kleding van de presentatrice naar een programma te kijken.



Ja joh, er is zelfs een halve rel geweest, omdat mensen haar kleuterkleding vinden dragen, en dat botst dan met mensen die komen zoeken naar bepaalde items die ze in de show aanheeft.

Het draait heus niet alleen om de boeren hoor.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lebowski schreef op 31 augustus 2013 @ 21:38:

[...]





Ja joh, er is zelfs een halve rel geweest, omdat mensen haar ze kleuterkleding vinden dragen draagt, en dat botst dan met mensen die komen zoeken naar bepaalde items die ze in de show aanheeft.

Het draait heus niet alleen om de boeren hoor.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!




We zitten nog niet te trashen, toch?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven