Entertainment alle pijlers

The Bold and The Beautiful (spoiler!)

18-04-2014 15:58 1453 berichten
Alle reacties Link kopieren
Volgt iemand deze serie nog?

Ik ben een tijd werkloos geweest en toen ben ik het weer gaan volgen.



Nou als je denkt dat gtst erg is dan heb je het mis.. Haha wat er allemaal in deze serie gebeurd is niet te geloven. Maar toch, al ben ik weer heel lang gelukkig aan het werk, ik kijk het nog steeds.

Heerlijk om gewoon je verstand op 0 te zetten en languit op de bank te kijken.



Dus wie kijkt er nog en komt gezellig meebabbelen?
Alle reacties Link kopieren
Tumbleweed......
Alle reacties Link kopieren
20 jaar geleden keek ik mee omdat mijn moeder het volgde. En er is werkelijk niks veranderd ;))
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Ik kijk alleen per ongeluk! Was wel benieuwd wat er nou gebeurd is waardoor Liam getrouwd is met Steffy?
Alle reacties Link kopieren
Haha, de laatste weken kijk ik af en toe weleens omdat ik verlof heb. Blijkt Ridge nu weer getrouwd te zijn met Brooke? De vorige keer dat ik keek, tijdens een weekje vakantie ofzo, was ie nog met Taylor. Maar het zou me eigenlijk niets moeten verbazen. Ben ook benieuwd hoe dat zat met Steffy en Liam want die aflevering(en?) heb ik net gemist.
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk er ook wel naar, maar dan meestal op zondagmiddag, want dan heb je meerdere afleveringen achter elkaar. Ik kijk niet naar GTST, dus vergelijken kan ik het niet. Maar de verhaallijnen in The Bold&The Beautiful zijn zo bizar, het slaat eigenlijk nergens op en ik vraag me ook vaak af: 'Hoe verzinnen ze het'. Daarom vind ik het wel leuk om naar te kijken.
Alle reacties Link kopieren
quote:aftereight schreef op 18 april 2014 @ 16:24:

Haha, de laatste weken kijk ik af en toe weleens omdat ik verlof heb. Blijkt Ridge nu weer getrouwd te zijn met Brooke? De vorige keer dat ik keek, tijdens een weekje vakantie ofzo, was ie nog met Taylor. Maar het zou me eigenlijk niets moeten verbazen. Ben ook benieuwd hoe dat zat met Steffy en Liam want die aflevering(en?) heb ik net gemist.



Ik kijk af en toe als ik niet kan slapen. Het is zo heerlijk slaapverwekkend. Zo traag als alles daar gaat.



Hope was verloofd met Liam. Op zijn vrijgezellenfeest liet hij zich thuisbrengen door Steffy en ze zoende elkaar blijkbaar in de auto. Hope zag dat en verbrak de verloving. Liam wist niet waarom en vroeg direct Steffy ten huwelijk. En de volgende dag zijn ze getrouwd. Dat ging allemaal wel heel snel.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ah, The Bold en de Broekvol zoals ik het altijd noemde.

Keek het vroeger altijd verplicht mee bij mijn oom en tante.

Onrealistisch met een echt jaren veertig dramasfeertje.

En al zowat 25 á 30 jaar lang hetzelfde gezever met Brooke en Ridge alleen nu met een leger nazaten.

Word toch eens tijd dat het van de buis gehaald word.
quote:vaneeuwijk schreef op 18 april 2014 @ 16:42:

gecanceld.Oh nee, daar kan ik me zó aan ergeren, dat Engels overal.
Alle reacties Link kopieren
quote:aftereight schreef op 18 april 2014 @ 16:24:

Blijkt Ridge nu weer getrouwd te zijn met Brooke? De vorige keer dat ik keek, tijdens een weekje vakantie ofzo, was ie nog met Taylor.Ridge was even weg bij Brooke en even samen met Taylor, omdat zijn zoon Thomas (op aandringen van Stephanie) had gelogen dat hij en Brooke wat met elkaar hadden op het eiland waar ze waren gestrand. Toen het uitkwam dat Thomas gelogen had, is Ridge direct weer teruggegaan naar Brooke.
quote:StoraHuntur schreef op 18 april 2014 @ 16:47:

[...]





Oh nee, daar kan ik me zó aan ergeren, dat Engels overal.

Je hebt gelijk.

Inmiddels veranderd.

Practice what you preach zeg ik altijd...
Alle reacties Link kopieren
ik kijk het ook met een half oog maar heb liever ATWT terug, veel spannender
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk ook! Even een momentje van niet hoeven nadenken, lekker fout.
Alle reacties Link kopieren
Domste programma ever. Ik ben gestopt met kijken toen Taylor gevangen zat bij die Oosterse prins.
Alle reacties Link kopieren
Heul, heul vroeger wel eens gekeken. Slaapverwekkend traag. En zo voorspelbaar. Kon de klok erop gelijk zetten dat de relatie eindigde, nieuwe liefde, eindigde, nieuwe liefde en dat uiteindelijk Rits weer in Broek zat voor de 278e keer.
Alle reacties Link kopieren
Ja ik kijk dit nog steeds. Baal wel van Steffy en Liam, maar ach, het is heerlijk vermaak ;)
this too shall pass..
Er zijn naar mijn persoonlijke mening maar twee echte goede soaps geweest en dat waren Dynasty en Dallas.

Ik zeg altijd des te beter de schoften des te beter de serie en Alexis Colby en J.R. Ewing waren de beste.
Dit is echt ontzettend dom. Snap werkelijk niet dat dit nog steeds op de buis is.
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk ook wel eens per ongeluk. Maar ik mis ATWT. Dat was veel spannender en de personages waren ook sympathieker. Jack en Carly ♡
Alle reacties Link kopieren
Ik ben schuldig ....
Alle reacties Link kopieren
quote:vaneeuwijk schreef op 18 april 2014 @ 16:49:

[...]



Je hebt gelijk.

Inmiddels veranderd.

Practice what you preach zeg ik altijd...Overbodig engels.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
Mijn moeder volgt het nog steeds!



Voor mijn gevoel is het al 20 jaar een heen en weer tusse Rits, Broek en Kleermaker. Kan me herinneren dat Rits met Caroline was maar die ging dood en toen begon het gedonder.



Stephanie had vroeger altijd een pruik op maar daar had ze geen zin meer in en sindsdien heeft ze haar eigen haar weer.



Een grote incestueuze bende met bizarre verhaallijnen en mensen die maar niet ouder worden, terwijl hun kinderen wel ouder worden...



Nee, geef mij idd atwt maar. :-)
Clap your hands everybody, and everybody clap your hands.
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk ook weer...ik keek soms per ongeluk en nu zit ik er weer helemaal in ...Echt wat Jackie vandaag deed..

En Steffie en Liam, kan niemand haar van een klif gooien?

En Hope moet eens ballen kweken, dat weglopen van haar steeds..zo frustrerend!
Alle reacties Link kopieren
Ik keek 15-20 jaar geleden verplicht mee met mijn moeder en toen vond ik het best leuk . Dat was in de tijd dat Sheila iemand ontvoerd had. Taylor ofzo? Ik weet het niet meer precies.



Als ik bij mijn ouders kom, dan zit mijn moeder nog weleens The Bold te kijken maar er is werkelijk niets veranderd. Ridge is ondertussen alweer 25 keer getrouwd geweest en gescheiden van Brooke en Taylor. Zo onrealistisch!
Alle reacties Link kopieren
Wat de meeste van jullie zeggen klopt.. er is niks veranderd (oke behalve Taylor dan door de botox)

Maar Steffy heeft Liam erin geluisd op die berg en je kan er een wedje op leggen dat ie weer binnen een paar dagen terug is bij Hope.



Verder vind ik het heerlijk om naar Bill Spencer te kijken wat een lekkere vent

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven