Entertainment alle pijlers

Reclames die je wel leuk vindt

10-10-2014 11:58 324 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik zie net de reclame van Bol langskomen met het jongetje wat op de commode plast terwijl zijn moeder hem wil verschonen.

Ik herken het moment, ga direct jaren terug naar de babytijd van mijn jongens en een brede glimlach verschijnt op mijn gezicht.

Welke reclames vindt jij leuk?

Ik trap ook nog af met die van Menzis (mens wat ben je mooi) en die van de Jumbo vind ik ook erg leuk, "gewoon" gezin, niet zo'n standaard superslanke moeder en überknappe vader en twee modelkinderen. De Opel Adam met die hond die de frisbees vangt.

Vodafone met die bejaarden die om SpongeBob Bob lachen, want dat vond ik zelf ook altijd een leuke serie .

(Voor de irritante reclames is er een ander topic)
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren Quote
Deze van Volkswagen vind ik echt heel erg grappig: https://www.youtube.com/watch?v=VktPrSQCE88



De reclames van het WNF vind ik ook goed, ze gebruiken altijd hele mooie beelden icm muziek die er perfect bij past.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vind de reclamen Van Nationale Nederlanden leuk, van die jonge man die het huis komt bekijken met de hypotheek al op zak.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vind reclames nooit leuk eigenlijk, want het zijn dingen die me opgedrongen worden terwijl ik liever iets anders wil zien.



Sommige van die dikke man die opeens arm is geworden en nu op een flatje woont met zijn gezin e.d. vond ik wel eens aardig, maar na één keer zijn ze ook niet leuk meer. (Weet overigens niet eens van welk bedrijf die reclame is...).
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren Quote
De reclames van Telfort vind ik erg leuk, vooral de nieuwste met dat glas rosé in de kroeg
Ik vind die van Menzis ook leuk, ik vind degene die het inspreekt een hele fijne stem hebben.
De coca cola reclame met dat hondje erin. Echt geniaal met dat nummer eronder. That's not my name! En dan allemaal blije hondjes als het blikje met de naam Bobby komt!
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vind de pindakaas meestal wel leuk : "Jij kunt helemaal niet voetballen het Pietertje" Pietertje zegt heel nuchter : Nee, en duikt het water in.

Die van nu met voetballer vind ik iets minder leuk
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Die van Telfort vind ik ook leuk! Die serieuze kop en de melige rijmpjes.



De nieuwe van Ikea vind ik ook leuk, anders dan eerdere reclames van ze.



@Nlies, is van Calvé.
quote:nlies schreef op 10 oktober 2014 @ 12:51:

Ik vind de nutella meestal wel leuk : "Jij kunt helemaal niet voetballen het Pietertje" Pietertje zegt heel nuchter : Nee, en duikt het water in.

Die van nu met voetballer vind ik iets minder leukIs de pindakaas reclame (wie is er niet groot mee geworden)
Vandaag een reclame gezien van Aviko. Jongetje wil niet eten, moeder vraagt of hij wel weet wat ze er allemaal voor heeft moeten doen om zijn eten op bord te krijgen. Dan zie je de gedachten van dat jongetje dat zijn moeder in de stromende regen me een jurk de aardappels uit de grond aan het graven is en dat ze helemaal doorweekt de aardappels moet wassen enz enz. Vond hem erg leuk.
Inderdaad die van Menzis, Mens wat ben je mooi.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vind die van menzis ook al zo mooi. En die van Dela over waarom wachten met iets moois zeggen. Dat die oudere man zijn vrouw toespreekt in het zwembad. Prachtig.
Nog steeds hopend op een beter leesbare vormgeving :(
Ja, Nationale Nederlanden! Word altijd vrolijk van dat liedje en de dansende man.



Die van Gamma/Praxis een tijd geleden vond ik ook leuk, het mopshondje dat de boel sloopt in huis zodat de baasjes niet met vakantie kunnen maar gaan verbouwen.
quote:nlies schreef op 10 oktober 2014 @ 12:51:

Ik vind de nutella meestal wel leuk : "Jij kunt helemaal niet voetballen het Pietertje" Pietertje zegt heel nuchter : Nee, en duikt het water in.

Die van nu met voetballer vind ik iets minder leukDat is Calvé Pindakaas. Maar ik ben er ook niet zo'n held in hoor.
quote:fleetfox schreef op 10 oktober 2014 @ 13:16:

Die van Gamma/Praxis een tijd geleden vond ik ook leuk, het mopshondje dat de boel sloopt in huis zodat de baasjes niet met vakantie kunnen maar gaan verbouwen.Oh ja! Die was ook leuk. Ik wou bijna zelf zo'n hondje.
Alle reacties Link kopieren Quote
quote:ikeaverslaafde schreef op 10 oktober 2014 @ 12:54:

Die van Telfort vind ik ook leuk! Die serieuze kop en de melige rijmpjes.



De nieuwe van Ikea vind ik ook leuk, anders dan eerdere reclames van ze.



@Nlies, is van Calvé.Lol, zo zie je hoe het doel van reclame blijft hangen(niet dus) Ik wist dat het een smeersel was, niet meer het welke
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren Quote
quote:teedeekaa schreef op 10 oktober 2014 @ 13:15:

En die van Dela over waarom wachten met iets moois zeggen. Dat die oudere man zijn vrouw toespreekt in het zwembad. Prachtig.Ja, die vind ik ook heel ontroerend.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren Quote
Vond die van de Bijenkorf ook wel leuk de laatste.Maar dat had niets bij de Bijenkorf te maken maar met de actrice denk ik.
Puck
Alle reacties Link kopieren Quote
En die van Dela waar die student zijn leraar bedankt, die vind ik ook mooi. Ik had het daar gisteren nog over met een vriendin.

Waarom zou je wachten met iets moois tegen elkaar te zeggen?
Never give up hope.
Alle reacties Link kopieren Quote
https://www.youtube.com/watch?v=xCaFnepIXRo



Dit liedje vind ik mooi. Tijdens de reclame laten ze niet deze hele clip zien.
Never give up hope.
Ik zet altijd het geluid af tijdens de reclames, dus mis vaak de clou.



Maar inderdaad, die Opel reclame, die bordercollie met de frisbee vind ik énig.
Alle reacties Link kopieren Quote
Telfort vind ik leuk. Menzis vind ik n mooie reclame.
Bi sonraki hayatimda gel.
Ali B in de reclame van T-Mobile: Ik lees net dat Abba uit elkaar is, zo traag is jullie internet
Alle reacties Link kopieren Quote
quote:misschicken schreef op vrijdag 10 oktober 2014 15:10 Ali B in de reclame van T-Mobile: Ik lees net dat Abba uit elkaar is, zo traag is jullie internetDie heb ik nog niet gezien

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven