Entertainment alle pijlers

The Walking Dead (USA seizoen volgend)

19-10-2014 00:10 3012 berichten
Seizoen 5 alweer! Een topic om na te bespreken, te speculeren, te griezelen, te lachen en te huilen. En natuurlijk vooral om te genieten.



De enige afspraak: géén spoilers vanuit de comics! En ook niet van internet af!!!!





TVP. En yay! Heerlijk hoor, met Rick in de OP
Zo grappig dat jullie hem zo lekker vinden. Ik vind er niets aan!
Dan ben je zeker Daryl fan?
Ja



Ik erger me dood aan dat gegrom van Rick. Praat eens hardop man!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook Daryl fan maar ook van Rick. :-)
Daryl is een schatje. Stoer voorkomen met een klein hartje. Het gegrom van Rick vind ik juist wel sexy vindt alleen dat Daryl zijn haar een beetje anders moet. Snap wel dat het moet groeien omdat ze niet echt naar de kapper gaan maar het hangt zo raar in zijn gezicht.
Veel vonden de Governor ook aantrekkelijk maar daar had ik dan weer niks mee.
De governer vond ik geen aantrekkelijke man.

Daryl vind ik niet mooi, maar zo'n leuk karakter.
Dat zeker! Ik hield het bijna niet droog toen hij en Carol weer herenigd werden
Alle reacties Link kopieren
Ik zie ook liever Daryl dan Rick



Ik heb de nieuwe aflevering al meerdere keren gekeken de afgelopen week. Kan niet wachten tot de volgende!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Tyreese wel een lekkere knuffelbeer.
óu sont les neiges d'antan

Weet niet goed wat ik van Tyreese moet vinden. Ene moment vind ik hem heel oké, zoals hij voor Judith heeft gezorgd enzo. Maar soms vind ik hem heel onverstandig en dommig ofzo.
Ik moet nog anderhalf seizoen kijken voordat ik aan serie 5 kan beginnen. Maar Rick all the way, vooral nu ik erachter ben dat de acteur Brits is
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Tyreese enorm sexy, wat een bonk van een man!
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Alle reacties Link kopieren
Eigenlijk wel goed dat dat haar van Daryl langer wordt, ik vond het de eerste seizoenen juist zo gestyled de hele tijd.

Rick's baard wordt wel steeds woester.



Carol heeft ook een grote verandering door gemaakt. Had niet verwacht dat zij zo'n badass zou worden.

Michonne is cool!
Morgenavond liggen de kinderen vroeg op bed, zodat ik mooi The Walking Dead kan kijken
Ik zit er ook klaar voor morgen vriend is een avondje weg dus de tv en xbmc is van mij
Alle reacties Link kopieren
Aftellen tot vanavond!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb hem al gezien, kon niet wachten dus vanmorgen voor het werk zat ik achter de pc. Ik wacht even met mijn commentaar
Don't be afraid to fail, be afraid not to try
Oh jaloers! Helaas is het herfstvakantie, dus kan ik niet kijken....
Ik ga 'm nu kijken!



Ik wacht ook nog even met commentaar en speculaties tot jullie 'm hebben gezien. Ik ben ZO benieuwd!
Alle reacties Link kopieren
Veel plezier! Tot vanavond dan kom ik hier terug!
Alle reacties Link kopieren
Het enige dat ik kan zeggen na het zien van aflevering 2 is...

Nou inderdaad Artemis haha. Het begon allemaal een beetje saai maar het einde... What the F.



Het lijkt wel alsof Bob een geschiedenis met ze heeft.. Hij sprak eerder al over dat hij bij twee eerdere groepen was toch?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven