Entertainment alle pijlers

Welke film heb je het laatst gezien? deel 2

31-10-2014 10:31 3161 berichten
Hier het vervolg op welke film heb je voor het laatst gezien.



Het vorige topic is hier terug te vinden: http://forum.viva.nl/foru ... /list_messages/162260/105



Aanvulling moderatorteam:



In overleg met de internetredactie kan ik jullie meedelen dat het plaatsen van een bericht waarin je het verloop of de uitslag van een film meedeelt (een spoiler dus) zonder dat daar expliciet om verzocht is in het desbetreffende topic, vanaf heden een sanctie volgens m

het bansysteem zonder voorafgaande waarschuwing tot gevolg kan hebben. Dit omvat tevens het plaatsen van een spoiler waarvan de inhoud naderhand door jouzelf gewijzigd is.



Gelieve geplaatste spoilers middels een stafje te melden.
Alle reacties Link kopieren
Black Swan vorige week op een suffe dinsdagavond
Alle reacties Link kopieren
Ik heb van de week Love actually maar weer eens gezien. Die was op tv en ik zag laatst dat Rick van the Walking dead er in mee deed maar kon het me niet herinneren.
Alle reacties Link kopieren
Gisteren naar Fury geweest. Best heftig, maar goed!
Gisteren: Friends with money.
Alle reacties Link kopieren
Afgelopen maandag The Normal Heart
Alle reacties Link kopieren
St. Vincent . Bill Murray is GEWELDIG !
Come fly with me on a jetplane
Alle reacties Link kopieren
Net Before sunset gezien en kijk nu meteen Before Midnight erachteraan. Had de eerste een paar weken geleden gezien.

Ik vind ze nogal praterig,beetje te eigenlijk ,maar wil wel zien wat er gebeurd met het stel.
De Wonderbroeders.



Dochter was een avondje weg, ik wilde met Man een hapje eten en naar de film. Er draaide niks wat ons echt boeiend leek maar in combinatie met het eten heb je een kaartje voor 1 euro. Dus dat werden de Wonderbroeders. Niet spectaculair of verrassend, wel ontspannend en leuker dan verwacht. Een aanrader voor een relaxed tv avondje.
Saving mr. Banks

Mooie film! Dacht dat hij wat saai zou zijn, maar totaal niet! Tom Hanks speelt een geweldige Walt Disney en Emma Thompson zit ook heel goed in haar rol. Leuke film en mooi verhaal ook al hou ik totaal niet van Mary Poppins
Alle reacties Link kopieren
Die vond ik ook leuk DH!
Alle reacties Link kopieren
Gisteren naar Interstellar geweest. One word: wow!!!
Alle reacties Link kopieren
Gisteren hebben wij Chef gekeken,ik vond hem leuk.
Alle reacties Link kopieren
"pak van mijn hart"- geen aanrader....



slecht geacteerd en een beetje een waardeloos verhaal
never a failure, always a lesson
Alle reacties Link kopieren
Had je iets anders verwacht dan? Volgens mij net als Alles is familie etc zwaar overschat.



Ik heb vanmiddag Draft Day gekeken met Kevin Costner maar ik vond hem erg saai.
Alle reacties Link kopieren
Safe Haven
live laugh love
Alle reacties Link kopieren
The disappearance of Eleanor Rigby, him & her. Zijn twee films, mooi gedaan hoe de een een bepaalde gebeurtenis net iets anders herinnert dan de ander.

Wat ik jammer vond: het einde van Him was heel mooi, open eind waar je zelf van alles kon invullen. Her eindigt hetzelfde maar dan draait de camera nog 10 seconden langer door en dan is er nog maar een interpretatie mogelijk.
Ik heb al twee pogingen gedaan om divergent via popcorn bij mijn zus te kijken.

Zal ik ooit het einde zien?

Hopelijk deze maand.

Geen slechte film tot halverwege in ieder geval.
Alle reacties Link kopieren
quote:dolfje schreef op 08 november 2014 @ 22:45:

Had je iets anders verwacht dan? Volgens mij net als Alles is familie etc zwaar overschat.



.nee,niet echt..
never a failure, always a lesson
Alle reacties Link kopieren
quote:fireandice schreef op 09 november 2014 @ 13:08:

[...]



nee,niet echt..



Oh gelukkig dan maar.

Van zulke films verwacht ik nooit echt veel bijzonders ,en soms vallen ze me mee maar meestal niet en vraag ik me altijd af waarom ik dan toch weer heb gekeken..
Net the philosophers gekeken.

Geen 5 euro waard, via kijk.nl

De filosofische vraag in de film vind ik achterhaald.

Wie heeft meer levensrecht en wie zal ervoor zorgen dat de mensheid niet uitsterft.

Kreeg die vraag al tijdens maatschappijleer, derde jaar.

Het doet me ook een beetje denken aan the cube..

Waarin de autist met de gave om priemgetallen te herkennen ontsnapt uit de cube gevuld met boobytraps. The cube is veel spannender dan the philosophers.
Alle reacties Link kopieren
Interstellar. Wat is die film overrated zeg! Ik had er veel van verwacht, omdat hij een dikke 9 scoort op Imdb, maar ik vond het echt een tegenvaller (eerder een 5 dan een 9). Onrealistisch, langdradig en voorspelbaar.
Een heel oudje: Vertigo van Hitchcock. Sommige delen werken nog steeds, en dat voor een film van 50 jaar oud. De special effects en de slimme trucjes in het verhaal waren voor toen denk ik heel vernieuwend. Het verhaal is een regelrechte melodramatische draak, heel ongeloofwaardig ook. Maar alles bij elkaar toch nog een onderhoudende film voor zo'n oudje, al vind ik Rear Window wel veel beter.
Alle reacties Link kopieren
Pak van mijn hart.

Vriendinnen wilde er graag heen dus ik ging maar mee, had er niet veel van verwacht maar is me echt meegevallen. Leuk voor een avondje op de bank en verstand op 0,00 ;).
You only live once, if you do it right: once is enough..
Beetje off-topic maar Leonardo di Caprio is vandaag 40 geworden. Ik dacht echt dat hij begin dertig was!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven