Entertainment alle pijlers

Fear The Walking Dead

31-03-2015 17:09 1084 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom bij het Fear The Walking Dead-topi.



Dit topic gaat over de serie Fear The Walking Dead, de companionserie van The Walking Dead. Seizoen 2 gaat op 10 april 2016 in de VS in première. In Nederland begint AMC op 29 februari 2016 met seizoen 1 van de serie en ze gaan meteen door met seizoen 2.







Aflevering bespreken iedere maandag (na de Amerikaanse uitzending) vanaf 20.30. Voor die tijd kun je je berichten over de aflevering in het wit zetten.



Het TWD-topic vind je hier: The Waiting Dead
Alle reacties Link kopieren
Eerste officiële, en zeer korte, teaser.
Alle reacties Link kopieren
O, en tegen de tijd dat de serie uitgezonden gaat worden moeten we maar beslissen of we Fox (Nederland) of Amerika volgen, afhankelijk van hoe veel tijd er tussen de premières zit.
Alle reacties Link kopieren
Ben benieuwd hoe lang we hier op moeten wachten.
Tvp





is het al bekend of Fox het simultaan met Amerika uit gaat zenden eigenlijk?
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij is de Amerikaanse premièredatum nog niet bekend, ik neem aan dat het daarvan afhangt of Fox het simultaan uitzend. Er staat aan het einde van de teaser alleen dat de serie deze zomer komt. Dat is jammer genoeg best ruim. Ik wil het weten!
Alle reacties Link kopieren
Oef, Spannend zie er naar uit.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Nou ja, we wachten het af.
Alle reacties Link kopieren
Ik zie op Wikipedia: 'late summer' staan. Misschien wordt het wel gewoon 6 weken voor de première van seizoen 6 van TWD...

Als die in oktober is en dan min 6 weken, dan klopt 'late summer' nog wel.
Benieuwd hoe ze dit gaan opzetten!
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat het eerste seizoen slechts 6 afleveringen telt. Weet iemand of dat klopt?
Alle reacties Link kopieren
Klopt, linde!



En ze hebben ook al een order voor seizoen 2 gedaan, dat wordt, geloof ik, een vol seizoen.
Doen ze vaker toch? Even kijken of het aanslaat
Alle reacties Link kopieren
Een pilot seizoen is vaak maar kort inderdaad. Ben benieuwd of fox meteen de uitzend rechten krijgt. Is er ergens al een lijstje namen van acteurs opgedoken toevallig?

Hier nog een eerder uitgegeven still

Alle reacties Link kopieren
Deze mensen zitten er in



Kim Dickens (Miranda)





Cliff Curtis (Sean Cabrera)





Frank Dillane (Nick)





Alycia Debnam-Carey (Ashley)





Miranda en Sean hebben een relatie. Nick (19) en Ashley (17) zijn Miranda's kinderen. Nick is als de boel begint verslaafd aan heroïne. Ashely staat op het punt te gaan studeren na haar diploma. Sean heeft nog een zoon uit een eerdere relatie. Bron
Alle reacties Link kopieren
quote:geordie schreef op 31 maart 2015 @ 17:42:

Een pilot seizoen is vaak maar kort inderdaad. Ben benieuwd of fox meteen de uitzend rechten krijgt. Is er ergens al een lijstje namen van acteurs opgedoken toevallig?

Hier nog een eerder uitgegeven still

[afbeelding]Haha, ik was bezig terwijl je dit typte.
Alle reacties Link kopieren
Frank Dillane is trouwens Tom Riddle uit Harry Potter.
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Miranda en Sean werken allebei op een high school, zij als guidance couselour, hij als docent.
Alle reacties Link kopieren
O, ik lees trouwens nu weer dat ze niet Miranda maar Nancy heet, maar ik weet niet welke klopt.
Alle reacties Link kopieren
Gaaf, ik ben super benieuwd.
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Oh dat is dan wel weer boeiend.neen drugsverslaafde erin. Die moet dan steeds drugs zoeken met alle risico's van dien. Of hij vindt een grote voorraad en gaat los. Hij moet noodgedwongen afkicken zonder medische begeleiding.
Alle reacties Link kopieren
Dank!



Nou, ik ben toch wel benieuwd. Ik vind het wel leuk om te zien hoe alles nou eigenlijk is gegaan. In de originele serie val je er eigenlijk halverwege in, de apocalyps is al lang aan de gang als Rick wakker word.

Als ik het goed begrijp kunnen we middels deze serie dus zie hoe de beschaving verloren gaat.
En dat staat altijd garant voor veel kijkplezier
Alleen.......waar zijn de woest aantrekkelijke mannen? Van die twee die nu bekend zijn, word ik niet warm hoor

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven