Entertainment alle pijlers

Meest irritante reclame - DEEL 2

05-06-2015 11:42 3460 berichten
Aangezien het vorige deel vol is, start ik een tweede en heb ik meteen mijn TVP.



Deel 1: Meest irritante reclame



Wat vinden jullie de meest irritante reclame die direct van televisie mag verdwijnen?
Alle reacties Link kopieren
De reclame voor Iglo roerbaksensatie met die "foodtruck" die dan bij een veerboot parkeert om forensen de heerlijke diepvriesmaaltijden te laten proeven. Allereerst vind ik het een belediging voor echte foodtrucks waarin over het algemeen heerlijk vers eten van goede kwaliteit wordt bereid in plaats van diepvriesmeuk die in een wok wordt gekwakt, en als kers op de slagroom zie je dan nog een jonge man die zegt "ja, het is lekker! Ik zal tegen mijn vrouw zeggen dat ze het moet kopen!"



WTF

Geen idee welk product het is, ook iets met diepvries vis of zo. Moeder zit met twee blagen aan tafel (papa nog niet kennelijk) en zoon vraagt welke vis mama de lekkerste vindt als ze moet kiezen. Op dat moment komt papa aan gewandeld terwijl dochter zegt: "mama vindt papa de lekkerste", waarop mama zogenaamd verschrikt "nou jaaa.... Jaimy!" roept. Alsof ze iets zegt wat nooit hardop gezegd had moet mogen worden. En een vader die ook nog heel dom "wattuh?" zegt......djeez
Alle reacties Link kopieren
Grobbekuiken, die is van Iglo vissticks, die moeder moet dan zeggen of ze de gewone of de volkoren de lekkerste vindt....inderdaad verschrikkelijk irritant. Bij ons aan tafel, met 3 pubermeiden, gaat het er qua gesprekken heel anders aan toe



Ik probeer de laatste jaren reclame op tv zoveel mogelijk te vermijden, en dat lukt vrij gemakkelijk.

90% van de tijd kijk ik naar

- netflix

- gedownloade series en/of films

- gewoon tv maar dan met vertraging, zodat ik alle reclame kan doorspoelen (als ik aan het zappen ben en ik zie iets interessants, zet ik 'm op pauze, ga even afwassen/stofzuigen/opruimen/strijken, en zet m dan na 15/20 minuten weer aan)

Dus van de in dit topic genoemde reclames ken er ik gelukkig een hele hoop niet.

Reclame komt tegenwoordig zo vaak en duurt dan ook zó lang, dat geduld kan ik al lang niet meer opbrengen. Zelf al zouden de spotjes leuk zijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:rastan schreef op 13 juni 2015 @ 08:12:

De reclame voor Iglo roerbaksensatie met die "foodtruck" die dan bij een veerboot parkeert om forensen de heerlijke diepvriesmaaltijden te laten proeven. Allereerst vind ik het een belediging voor echte foodtrucks waarin over het algemeen heerlijk vers eten van goede kwaliteit wordt bereid in plaats van diepvriesmeuk die in een wok wordt gekwakt, en als kers op de slagroom zie je dan nog een jonge man die zegt "ja, het is lekker! Ik zal tegen mijn vrouw zeggen dat ze het moet kopen!"



WTF





Sowieso die hele foodtruck hype

De enige foodtruck die ik leuk vind zat in een aflevering van Bobs Burgers
Wakker worden. Naar de bank strompelen. Uitstrekken. Verder slapen. Ik zou een prima huisdier zijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:dilaatje schreef op 12 juni 2015 @ 10:11:

[...]





Hij stuurt m toch niet 5 keer? Hoe ik m gezien heb, is het dat hij twijfelt over wat hij moet sturen en steeds iets typt en dan weer weghaalt en uiteindelijk het filmpje op het einde stuurt. Maar misschien zie ik het verkeerd haha



O, kan best dat jij gelijk hebt hoor! Ik kijk alle reclames altijd met een half oog, dus het gebeurt me wel vaker dat ik net de clou mis

Ik ga er eens goed op letten de volgende keer.
Nothing happens for a reason
Alle reacties Link kopieren
Er is nu een scheermesje, dat je huid hydrateert als geen ander scheermesje. Want daar koop je je scheermesjes voor, om je huid te hydrateren..
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Die van Fonq vind ik toch wel erg irritant. Die stem brrrr
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Afrojack en Rod Steward in de Remiareclame. Rod die zich hiervoor leent en zijn geweldige song Da ya think I'm sexy laat verkrachten door Afrojack. Zo zonde.



En Kevin Costner met zijn nieuwe Rio Mare reclame, zo slecht. Zit die man krap bij kas of zo?



Maar de ergste vind ik nu die van Lu met dat liedje over die man met de hond die bongo speelt.

Nou vooruit, de hond is leuk, maar se rest van de reclame
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
quote:paper-clip schreef op 09 juni 2015 @ 16:56:

[...]





Was mij ook al opgevallen en ik heb zelf een theorie bedacht.

Hij vind dat hij die frikandel gratis moet krijgen en geeft dus 3 briefjes van 5 euro waardoor hij in zijn ogen een fooi geeft van 1,50.

Althans dat heb ik erbij gefantaseerd Ik dacht dat er bedoeld werd dat hij die korting waarover dat kind zeurde, niet hoefde te hebben
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
[quote]sweetfirefly schreef op 21 juni 2015 @ 22:54:

Afrojack en Rod Steward in de Remiareclame. Rod die zich hiervoor leent en zijn geweldige song Da ya think I'm sexy laat verkrachten door Afrojack. Zo zonde.[quote]



Ik ben ervan overtuigd dat ze in die reclame zeggen Remia VREETsauzen. Ze bedoelen natuurlijk feestsauzen.
Speechless
quote:rastan schreef op 13 juni 2015 @ 08:12:

De reclame voor Iglo roerbaksensatie met die "foodtruck" die dan bij een veerboot parkeert om forensen de heerlijke diepvriesmaaltijden te laten proeven. Allereerst vind ik het een belediging voor echte foodtrucks waarin over het algemeen heerlijk vers eten van goede kwaliteit wordt bereid in plaats van diepvriesmeuk die in een wok wordt gekwakt, en als kers op de slagroom zie je dan nog een jonge man die zegt "ja, het is lekker! Ik zal tegen mijn vrouw zeggen dat ze het moet kopen!"



WTF

Dat is een leuke!
Alle reacties Link kopieren
Die muts van Activia.... Als ik die weeeeer zie dan ben ik in staat om een kussen naar de tv te gooien. Dat domme gekweel om een chemisch yoghurtje.



En de mislukte Tarzan reclame van Lotus wordt Nalys. Echt een misser vind ik.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
quote:sweetfirefly schreef op 26 juni 2015 @ 20:04:

En de mislukte Tarzan reclame van Lotus wordt Nalys. Echt een misser vind ik.Inderdaad. Tenenkrommendfuckingslecht.
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren
Dat geurtjes voor in huis product heeft wat nieuws, waardoor je steeds weer 'goede tijden van de familie herleefd' (of zoiets) Ik zie zo'n soort Groundhogday voor me.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Haha gelukkig is groundhog day een leuke film



Even een andere ergernis. Ik moet hem even kwijt en volgens mij is er geen irritante-dj- uitspraken-topic. Namelijk die Frank op 3fm die tegenwoordig altijd eind van de middag op de radio is. Hoitjes zegt hij. Hoitjes. Als in doei. Hoitjes

sorry voor off topic.
Alle reacties Link kopieren
quote:anoukies schreef op 30 juni 2015 @ 21:35:

Haha gelukkig is groundhog day een leuke film



Even een andere ergernis. Ik moet hem even kwijt en volgens mij is er geen irritante-dj- uitspraken-topic. Namelijk die Frank op 3fm die tegenwoordig altijd eind van de middag op de radio is. Hoitjes zegt hij. Hoitjes. Als in doei. Hoitjes

sorry voor off topic.Misschien is het Gruwelijk irrirtante uitspraken topic iets voor je?
Die ūber zoete animatie reclame van één of ander botermerk. Vreselijk zeg, dat "kijk ons eens een leuk gezinnetje met fantastische mammie die álles kan zijn".

Infantiel gedoe
Alle reacties Link kopieren
quote:rastan schreef op 13 juni 2015 @ 08:12:

De reclame voor Iglo roerbaksensatie met die "foodtruck" die dan bij een veerboot parkeert om forensen de heerlijke diepvriesmaaltijden te laten proeven. Allereerst vind ik het een belediging voor echte foodtrucks waarin over het algemeen heerlijk vers eten van goede kwaliteit wordt bereid in plaats van diepvriesmeuk die in een wok wordt gekwakt, en als kers op de slagroom zie je dan nog een jonge man die zegt "ja, het is lekker! Ik zal tegen mijn vrouw zeggen dat ze het moet kopen!"



WTF

Ja die reclame is zeer irritant. En al die mensen maar lyrisch doen over die meuk.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
Die van Activia met dat hyperactieve mens. Ik word er nerveus van.

Als ik de hele dag zo liep te springen en te rennen als zij, loop de boel vanzelf wel door, dan heb je helemaal geen extra vezels en probiotica nodig.
Hebben jullie die reclame al gezien met allemaal grote knuffeldier aan een tafel, een vrouw neemt een chipje en zucht opgelucht. De man naast haar twijfelt, neemt uiteindelijk geen chipje en verandert in een knuffeldier. Ik snap het niet en ik vind het zelfs een beetje eng. Ik krijg er een beetje een furry-associatie bij (en niet op een goede manier ).
dat komt omdat er 1 chipje in zit die heel pittig schijnt te zijn, en die man durft geen chipje te nemen omdat hij bang is dat hij nou net dat pittig chipje pakt.
Alle reacties Link kopieren
quote:koekkoekje schreef op 02 juli 2015 @ 16:45:

[...]





Misschien is het Gruwelijk irrirtante uitspraken topic iets voor je? Mijn dank is groot
Alle reacties Link kopieren
Ik wilde het net komen schrijven nerdopviva! Vind hem echt creepy.
Time spent with a cat is never wasted
Alle reacties Link kopieren
In die nieuwe (?) reclame over een anti teken en vlooienmiddel leest moeder voor uit een boek met daarin allerlei dieren, waar de hond vroeger allemaal last van had. Teken, vlooien, luizen... laat ik nou steeds múizen verstaan Ik gelijk kijken bij m'n hond.. hij had ze niet gelukkig pfoei.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
kan iemand mij die remia reclame uitleggen? Met die dj en die oude man, ik zie de connectie niet helemaal.
never a failure, always a lesson

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven