Entertainment alle pijlers

Meest irritante reclame - DEEL 2

05-06-2015 11:42 3460 berichten
Aangezien het vorige deel vol is, start ik een tweede en heb ik meteen mijn TVP.



Deel 1: Meest irritante reclame



Wat vinden jullie de meest irritante reclame die direct van televisie mag verdwijnen?
Alle reacties Link kopieren
Kiiroitori schreef:
04-10-2019 20:12
Nou inderdaad. Wel een grappig stukje van meneer Piekema: nee hoor geen hulp nodig, ik weet de weg ofzoiets
vooral dat vind ik leuk, ik zag het en dacht is hij het en terug spoelen (ja een reclame terug spoelen) en jaa het is hem weer :D

voor de rest irriteer ik mij niet echt aan die reclame
word wel gek van die vinted, komt regelmatig voor bij spelletjes op de mobiel en kennelijk ook op tv
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Ze zenden weer de volledige reclame uit van WNF met die kinderen. Zo irritant.
Dreamer schreef:
06-10-2019 17:15
Als die man niet als zo'n sulletje weggezet was, was het misschien wel een leuke reclame. Dat ze allebei niet kunnen ontstoppen, dat hij ook lekker kookt, enz.
Mee eens.
Alle reacties Link kopieren
Gelukkig heeft almhof die vrouw met dat kinderstemmetje buitengezet. Niet dat die nieuwe reclame zo goed is, maar irritatiefactor is wel omlaag voorlopig
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
nlies schreef:
08-10-2019 11:37
Gelukkig heeft almhof die vrouw met dat kinderstemmetje buitengezet. Niet dat die nieuwe reclame zo goed is, maar irritatiefactor is wel omlaag voorlopig
Ja idd. De nieuwe reclame is een verbetering.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dit keer de Hornbach reclame ook mooi trouwens. Sowieso: niet zo schreeuwerig, is een pluspunt.
Geen idee wat het met bouwen te maken heeft, maar mooi gedaan.
Later is nu
nlies schreef:
08-10-2019 11:37
Gelukkig heeft almhof die vrouw met dat kinderstemmetje buitengezet. Niet dat die nieuwe reclame zo goed is, maar irritatiefactor is wel omlaag voorlopig
Ik hoorde hem ook net. Een hele verbetering inderdaad.
Die reclame van Optimel. Niet echt irritant maar het spreekt mij niet aan. Dat ze nu ook salades hebben. Ze zeggen dan smeren, smeren maar als ik het zie denk ik alleen smerig smerig.
Alle reacties Link kopieren
Ik wordt helemaal gestoord van al die reclames die terugkomen in één blok. Soms wel drie keer. Net een hinderlijk insect dat maar om je hoofd blijft zoemen.

Milner ergert me ook. Steeds weer met de kaasschaaf midden over een stuk kaas. Als we dat vroeger thuis deden kregen we een draai om onze oren.
merano wijzigde dit bericht op 13-10-2019 22:13
0.49% gewijzigd
óu sont les neiges d'antan

Alle reacties Link kopieren
merano schreef:
13-10-2019 19:23
Ik wordt helemaal gestoord van al die reclames die terugkomen in één blok. Soms wel drie keer. Net een hinderlijk insect dat maar om je hoofd blijft zoemen.

Milner ergert me ook. Steeds weer met de kaasschaaf midden over een stuk kaas. Als we dat vroeger thuis deze kregen we een draai om onze oren.
Heel irritante, overdreven reclame. Zoooooo lekker genieten van die overheerlijke kaas! En dan een snippertje 0.5 gram kaas afsnijden!
Mens, doe gewoon een flinke plak op je brood!
Dreamer schreef:
13-10-2019 16:23
Ik vind dit keer de Hornbach reclame ook mooi trouwens. Sowieso: niet zo schreeuwerig, is een pluspunt.
Geen idee wat het met bouwen te maken heeft, maar mooi gedaan.
Ik dacht de eerste keer (en nu nog soms, dit is zo'n reclame waarvan je keer op keer vergeet waar het over gaat) dat het om het fonds voor depressie o.i.d. ging.
Alle reacties Link kopieren
Het is niet direct de meest irritante reclame, maar weer zo stereotype: er is een feestje, vrouw gaat met de hapjes rond, mannen 'vechten' om de laatste bitterbal. Tuurlijk.. want een man kan niet even bitterballen frituren ofzo. :facepalm:
Later is nu
Hema reclame met al die verkleinwoordjes. Stom.
Alle reacties Link kopieren
merano schreef:
13-10-2019 19:23
Ik wordt helemaal gestoord van al die reclames die terugkomen in één blok. Soms wel drie keer. Net een hinderlijk insect dat maar om je hoofd blijft zoemen.

Milner ergert me ook. Steeds weer met de kaasschaaf midden over een stuk kaas. Als we dat vroeger thuis deden kregen we een draai om onze oren.
:rofl:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Die AH reclame kwam in de bios ook voorbij, daar was hij een stuk langer. Met echt leuke stukjes.

Die WNF reclame wordt inderdaad weer volledig uitgezonden. Hij gaat bij mij op mute.
We’re all mad here
Alle reacties Link kopieren
De AH dame heeft weer een ander kijkje in haar drukke leven. Manlief kookt (topper) maar doet wel of het héél moeilijk is. Het hele concept irriteert me gewoon, terwijl er inderdaad leuke stukjes in zitten.
Later is nu
Ik vind eigenlijk ook wel dat je de vette knipoog in deze reclame niet over het hoofd moet zien hoor......
Alle reacties Link kopieren
Ligt het aan mijn tv of komt er een heel vaak de kleur petrol voor in reclames de laatste tijd? Vaak in combinatie met oranje.
parbleumondieu schreef:
16-10-2019 19:10
Ligt het aan mijn tv of komt er een heel vaak de kleur petrol voor in reclames de laatste tijd? Vaak in combinatie met oranje.

Dat klopt. Is een beetje trend. In de programma's VT-wonen weer verliefd op je huis word je ook doodgegooid met die kleur.
Alle reacties Link kopieren
Dreamer schreef:
16-10-2019 19:02
De AH dame heeft weer een ander kijkje in haar drukke leven. Manlief kookt (topper) maar doet wel of het héél moeilijk is. Het hele concept irriteert me gewoon, terwijl er inderdaad leuke stukjes in zitten.
Was duidelijk :proud:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Radio reclame van Ohra zorgverzekering voor huisdieren... hond/kat hebben een ongelukje gehad, dus de eigenaren moeten hun trip naar Parijs en nieuwe fiets uitstellen :roll:
Relax we're all crazy, it's not a competition
TV reclame van Esso vind ik nergens op slaan.

En het lijkt ook wel alsof het volume tegenwoordig ook weer een stuk harder staat in reclames.
Alle reacties Link kopieren
Rouge__ schreef:
16-10-2019 20:32
Radio reclame van Ohra zorgverzekering voor huisdieren... hond/kat hebben een ongelukje gehad, dus de eigenaren moeten hun trip naar Parijs en nieuwe fiets uitstellen :roll:
Natuurlijk fijn dat ze zoveel over hebben voor hun huisdier. Maar als je zo weinig buffer hebt, lijkt mij een trip naar Parijs sowieso niet zo verstandig.
BigLizzie schreef:
17-10-2019 07:43
TV reclame van Esso vind ik nergens op slaan.

En het lijkt ook wel alsof het volume tegenwoordig ook weer een stuk harder staat in reclames.

Het is altijd ongeloofwaardig als een brandstoffabrikant, milieuvriendelijk 'gaat' doen.

Die radioreclame van Shell is ook verschrikkelijk. CO2 compensatie. :facepalm:
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren
dianaf schreef:
17-10-2019 08:41
Natuurlijk fijn dat ze zoveel over hebben voor hun huisdier. Maar als je zo weinig buffer hebt, lijkt mij een trip naar Parijs sowieso niet zo verstandig.
het is nogal tenenkrommend gedaan,
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Dreamer schreef:
16-10-2019 19:02
De AH dame heeft weer een ander kijkje in haar drukke leven. Manlief kookt (topper) maar doet wel of het héél moeilijk is. Het hele concept irriteert me gewoon, terwijl er inderdaad leuke stukjes in zitten.
Ik vind het juist een hele leuke, humoristische reclame.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven