Entertainment alle pijlers

Meest irritante reclame - DEEL 2

05-06-2015 11:42 3460 berichten
Aangezien het vorige deel vol is, start ik een tweede en heb ik meteen mijn TVP.



Deel 1: Meest irritante reclame



Wat vinden jullie de meest irritante reclame die direct van televisie mag verdwijnen?
Happy New Topic

Van mij mag direct die reclame van Lidl met dat slissende jongetje van de buis, "hé er zit een kikker op mijn banaan "
Alle reacties Link kopieren
Ooh.. een nieuw topic, fijn! Ruikt zo lekker fris altijd



Hier nog even mijn laatste reactie in het vorige topic



quote:ikeaverslaafde schreef op 05 juni 2015 @ 11:06:

Ik bedoelde het niet rot. Christenen vielen niet over de reclame, daarom leek het me verder niet interessant om de nepreden te bespreken. Maar anderen kunnen daar anders over denken natuurlijk.







je hebt je motto aangepast aan dit topic zie ik?
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Geen idee of ik het al gezegd heb, dat heb je met die langlopende topics. maar die reclames waarin volwassenen mer snoepjes of andere rare dingen staan te praten. Zoals die M&M bijvoorbeeld
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Nieuw topic! (Iemand heeft het gedurfd! )
Alle reacties Link kopieren
is vast al vaak genoemd, maar de reclames van de jumbo!!! aaaaaah!!! wie vindt dit ook?
mijn eerst tvp
Alle reacties Link kopieren
Simpel, daar word ik simpel van.
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
quote:paper-clip schreef op 05 juni 2015 @ 11:47:

Happy New Topic

Van mij mag direct die reclame van Lidl met dat slissende jongetje van de buis, "hé er zit een kikker op mijn banaan "Maar hij heeft wel een lief koppie.
verba volant, scripta manent.
Het hebberige gedoe van de reclame van Lay's chips. Wegrennen omdat je vrienden een chippie willen, getver
quote:MarianneDavids schreef op 05 juni 2015 @ 12:18:

[...]





Maar hij heeft wel een lief koppie.Ik vind hem ook lief.
Happy new topic!
quote:MarianneDavids schreef op 05 juni 2015 @ 12:18:

[...]





Maar hij heeft wel een lief koppie.Als hij zijn mond houdt mag hij blijven
Alle reacties Link kopieren
Ik haat de altijd-dezelfde trailers van CBS-Reality. Ik haat ze haat ze.



Nog geen twee dubbeltjes hebben ze ervoor over om wat frisse nieuwe fragmentjes erin te zetten.

Kost twee minuten en drie klikken volgens mij.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Om er een nieuw topic voor te openen vind ik een beetje overdreven, maar ik vind die reclame van AH zo stom. Groenten van het seizoen, nu verkrijgbaar! (of zoiets)

Ehhhhh dat kun je toch elk seizoen zeggen? Ieder seizoen heeft toch zijn eigen groenten??? Zo stom.



Ja, waar maak ik me druk om hè
quote:superduba schreef op 05 juni 2015 @ 11:59:

is vast al vaak genoemd, maar de reclames van de jumbo!!! aaaaaah!!! wie vindt dit ook?

Ik. Ik gruwel van die man en tegenwoordig gruwel ik ook van die vrouw, alleen door de reclames.



Zij is dus best een goede actrice, aangezien ze mij doet geloven dat zij getrouwd zijn.
quote:anoukies schreef op 05 juni 2015 @ 12:56:

Om er een nieuw topic voor te openen vind ik een beetje overdreven, maar ik vind die reclame van AH zo stom. Groenten van het seizoen, nu verkrijgbaar! (of zoiets)

Ehhhhh dat kun je toch elk seizoen zeggen? Ieder seizoen heeft toch zijn eigen groenten??? Zo stom.



Ja, waar maak ik me druk om hè Hebben ze dus wel mooi elk kwartaal een 'nieuwe' reclame, 4 voor de prijs van 1.
Alle reacties Link kopieren
Die van Ali B en die andere gast (ook een rapper?). Vreselijk! Ik vind de stem/het accent van Ali niet om aan te horen en ik zie hem eigenlijk ook liever niet. Het is een reclame van een Telecom bedrijf, maar ik weet zo niet welke, want ik zap altijd weg
Alle reacties Link kopieren
quote:lala87 schreef op 05 juni 2015 @ 13:14:

Die van Ali B en die andere gast (ook een rapper?). Vreselijk! Ik vind de stem/het accent van Ali niet om aan te horen en ik zie hem eigenlijk ook liever niet. Het is een reclame van een Telecom bedrijf, maar ik weet zo niet welke, want ik zap altijd weg Elke reclame (en tv programma) met Ali B zap ik inderdaad ook meteen weg
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
Alle reacties Link kopieren
TVP
WTF=TVP?
topicvolgpost
Alle reacties Link kopieren
quote:lala87 schreef op 05 juni 2015 @ 13:14:

Die van Ali B en die andere gast (ook een rapper?). Vreselijk! Ik vind de stem/het accent van Ali niet om aan te horen en ik zie hem eigenlijk ook liever niet. Het is een reclame van een Telecom bedrijf, maar ik weet zo niet welke, want ik zap altijd weg

Nou!

Wegzappen doe ik om zoiets niet. Maar het is wel infantiel.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Het "komt wel goed schatje" reclame vond ik behoorlijk irritant. ;p
Dank! Verslaafde.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven