Entertainment alle pijlers

The Walking Dead, seizoen 6 and beyond

11-08-2015 12:32 2962 berichten


Welkom in het nieuwste topic over The Walking Dead. A sanctuary for all, om te huilen, te lachen, te genieten en te zwijmelen over de lekkere manspersonen die deze geweldige serie rijk is





Let op: in principe volgen we het uitzendschema zoals die in Nederland wordt uitgezonden. Die loopt 24 uur achter op Amerika, dus als je streamt en de nieuwste aflevering al gezien hebt, geen spoilers aub!

Ook spoilers vanuit de comics worden niet op prijs gesteld.

Speculeren mag wel, maar gebruik je gezonde verstand en zet tekst desnoods in het wit en foto's verborgen achter een link als je niet zeker weet of je spoilert.



Klets gezellig mee. Of je nou een fan van het eerste uur bent of pas tijdens de Fox-marathon ingestapt bent, iedereen is welkom.

Hier de trailer van seizoen 6.

Hier een link naar het oude topic.

En hier een link naar het topic over Fear the walking dead.

Alle reacties Link kopieren
Oeh, sommigen lijken echt supergoed en andere weer helemaal niet in dat strip / echte acteur overzichtje.

Hershel echt helemaal niet. Carol ook totaal niet, maar misschien qua karakter dan weer wel. Dat weet ik niet want volg de strips verder niet.
Ik ga wat nuttigs doen. moet straks weer werken en ben pas laat thuis vanavond (zo balen dat mijn vakantie voorbij is, kan best wennen aan uitslapen tot 10 uur, rustig wakker worden met koffie en het forum, rondje met hond, nog een bakkie etc. Ik zou een tevreden bijstandtrekker zijn )
Alle reacties Link kopieren
Pff die Lori had in de strip ook al een rot hoofd. Hihi sorry



voor de rest lijken ze allemaal best op elkaar !
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
quote:Chi.caatje schreef op 11 augustus 2015 @ 13:19:

Oeh, sommigen lijken echt supergoed en andere weer helemaal niet in dat strip / echte acteur overzichtje.

Hershel echt helemaal niet. Carol ook totaal niet, maar misschien qua karakter dan weer wel. Dat weet ik niet want volg de strips verder niet.ik ben pas begonnen met de comics maar het is echt totaal anders. Wel dezelfde locaties en karakters, maar karakters doen andere dingen (Michonne die Tyreese verleidt, Andrea die een relatie heeft met Dale....) en verhaallijnen zijn anders. Ik vind de comics veel somberder ook, mensen plegen zelfmoord, mensen vermoorden elkaar, echt veel meer het accent op wanhoop en overleven.
Alle reacties Link kopieren
Yeah, nieuw topic!



Om nog even terug te komen op EK. Ik ben de herhalingen aan het kijken, en het valt mij meer en meer op wat voor zeer middelmatige actrice ze eigenlijk is. Ik erger mij niet alleen het gespeelde karakter, maar ook aan haar zelf. Met name de huil scenes vind ik zo tenenkrommend slecht. Een mix tussen een vreemdsoortig giechelen, beetje de schouders op en neer halen en een verkrampt gezicht, brr wat slecht..

Ook haar maniertjes met Norman irl vind ik allemaal erg nep over komen, ik denk dat dit meisje snel in de vergetelheid raakt.
In de comic schiet Carl trouwens Shane voordat hij veranderd dood. En pas later gaat Rick terug om hem op te graven omdat ze er dan pas achter komen dat mensen altijd in zombies veranderen. Hij wilde dit feit checken en Shane nogmaals doden.
Alle reacties Link kopieren
wie is EK ? ik denk (jeetje) ik denk Beth ?
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Yeeeeh!

En 24 augustus start Fear of the walking dead!

Hoe de uitbraak gebeurde en alles vooraf enzo. Ik heb de trailer gezien en die vind ik echt heel tof. Wel met een volledige andere personages.
Emily Kinney



(ik ga dus)
Alle reacties Link kopieren
quote:Starshine schreef op 11 augustus 2015 @ 13:24:

In de comic schiet Carl trouwens Shane voordat hij veranderd dood. En pas later gaat Rick terug om hem op te graven omdat ze er dan pas achter komen dat mensen altijd in zombies veranderen. Hij wilde dit feit checken en Shane nogmaals doden.Hmm.. dat zou ik wel veel spannender hebben gevonden die twist. Of dat ze hem doodschieten en later tegenkomen als walker om erachter te komen dat mensen altijd veranderen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Starshine schreef op 11 augustus 2015 @ 13:28:

Emily Kinney



(ik ga dus)Werk ze!
Alle reacties Link kopieren
Werk ze, Starshine.



Ik zal trouwens in het Fear-topic even de OP aanpassen met de premièredatum.
Alle reacties Link kopieren
quote:SherlotteHolmes schreef op 11 augustus 2015 @ 13:28:

Yeeeeh!

En 24 augustus start Fear of the walking dead!

Hoe de uitbraak gebeurde en alles vooraf enzo. Ik heb de trailer gezien en die vind ik echt heel tof. Wel met een volledige andere personages.Hij gaat op de 23e in première in de VS. In Nederland wordt hij vooralsnog niet uitgezonden, of weet jij meer dan ik? (daar hoop ik namelijk op)
Alle reacties Link kopieren
Leuk een nieuw topic! Ik ben vooral een meelezer maar wel grote walking dead fan. Ik kan niet wachten!
Alle reacties Link kopieren
Ik weet het al voor als we gaan cosplayen. Dan ga ik -uiteraard- als het personage waar ik het meeste op lijk. Een walker, dus.
Spreuken 18:2
quote:Liadan schreef op 11 augustus 2015 @ 13:36:

[...]





Hij gaat op de 23e in première in de VS. In Nederland wordt hij vooralsnog niet uitgezonden, of weet jij meer dan ik? (daar hoop ik namelijk op) Wij downloaden het altijd stiekem met torrents. Tenminste deze serie wel, want word inderdaad voorlopig niet in Nederland uitgezonden.
Alle reacties Link kopieren
Is dat even een tegenvalller. Ik hoopte dat hij hier toch uitgezonden werd omdat je 24 augustus schreef. Aangezien TWD bij Fox een dag later wordt uitgezonden.



Shit hé.
Alle reacties Link kopieren
quote:Ieniemienie123 schreef op 11 augustus 2015 @ 13:44:

Leuk een nieuw topic! Ik ben vooral een meelezer maar wel grote walking dead fan. Ik kan niet wachten!



Alle meelezers ineens in de spotlight om een TVP te kunnen plaatsen.



Alle reacties Link kopieren
quote:Satchel schreef op 11 augustus 2015 @ 13:49:

Ik weet het al voor als we gaan cosplayen. Dan ga ik -uiteraard- als het personage waar ik het meeste op lijk. Een walker, dus.







We kunnen ook nog gewoon als onszelf gaan, maar dan in TWD-modus. Dus we eruit zouden zien als we er zelf in zouden zitten.
Alle reacties Link kopieren
quote:Liadan schreef op 11 augustus 2015 @ 14:17:

[...]









We kunnen ook nog gewoon als onszelf gaan, maar dan in TWD-modus. Dus we eruit zouden zien als we er zelf in zouden zitten.

Ook een goeie! Dan wordt het zoiets:



Spreuken 18:2
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren






Mijn bijdrage voor het nieuwe topic
Alle reacties Link kopieren
Satchel, ik ook ..als walker dus.
Alle reacties Link kopieren


Alle reacties Link kopieren
ik ook als walker. nee toch niet dan word ik gedood.. hmm.. ik lijk niet echt op 1, maar als ik moet kiezen zal ik voor Abraham gaan. haha
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven