Entertainment alle pijlers

The Walking Dead, seizoen 6 and beyond

11-08-2015 12:32 2962 berichten


Welkom in het nieuwste topic over The Walking Dead. A sanctuary for all, om te huilen, te lachen, te genieten en te zwijmelen over de lekkere manspersonen die deze geweldige serie rijk is





Let op: in principe volgen we het uitzendschema zoals die in Nederland wordt uitgezonden. Die loopt 24 uur achter op Amerika, dus als je streamt en de nieuwste aflevering al gezien hebt, geen spoilers aub!

Ook spoilers vanuit de comics worden niet op prijs gesteld.

Speculeren mag wel, maar gebruik je gezonde verstand en zet tekst desnoods in het wit en foto's verborgen achter een link als je niet zeker weet of je spoilert.



Klets gezellig mee. Of je nou een fan van het eerste uur bent of pas tijdens de Fox-marathon ingestapt bent, iedereen is welkom.

Hier de trailer van seizoen 6.

Hier een link naar het oude topic.

En hier een link naar het topic over Fear the walking dead.

Alle reacties Link kopieren
Oh, ik heb een filmpjes gezien van de 'zombie school' toen ze walkers aan het aannemen waren. Echt, als ze dat hier hadden gedaan, was ik er wel heen gegaan. Lijkt me geweldig om te spelen. Heb zelfs al een loopje en matching hijgend gegrom😁
Jemig, jullie zijn echt niet bij te houden! Maar wat leuk dat er een vers topic is... Ik ga mijn best weer doen het te volgen, maar jullie gaan wel bizar hard. Zullen we een aftel-kalender maken, dan voeren we de spanning nog wat op!
Alle reacties Link kopieren
Leuk, mamsvan. We hebben alleen vrouwen voor het cosplayen, dus dan moeten we maar de mannelijke personages ook voor onze rekening nemen.



Ik heb mijn zombiewalk nog niet geoefend, maar ik kan het geluid wel maken. Deed ik een keer per ongeluk, zonder erbij na te denken, en toen dacht ik ineens: 'heeee....'
Alle reacties Link kopieren
Leuk dat je weer bent, Hunniebunnie!
quote:Chi.caatje schreef op 11 augustus 2015 @ 19:48:

Oh, ik heb een filmpjes gezien van de 'zombie school' toen ze walkers aan het aannemen waren. Echt, als ze dat hier hadden gedaan, was ik er wel heen gegaan. Lijkt me geweldig om te spelen. Heb zelfs al een loopje en matching hijgend gegrom😁Haha, we kunnen om de tijd te doden, ook filmpjes van onszelf maken waarin we als zombie rondlopen. Kijken wie het dichts bij TWD in de buurt komt!
quote:Liadan schreef op 12 augustus 2015 @ 10:43:

Leuk dat je weer bent, Hunniebunnie!Leuk dat jullie zo enthousiast blijven. Ik ben dat ook nog altijd, maar kan jullie tempo no way bijhouden. Zal de leeftijd wel zijn
Hallo!



Oh ja het cosplayen. Ik was de blanke Michonne maar kan misschien beter als mezelf als apocalypsesurvivor gaan.

En anders als vrouwelijke Merle....Merel ? Muriel?
Hunniebunnie, aftelkalenders zijn van harte welkom.
Ik ga kijken of ik wat kan knutselen. Op het werk ligt het systeem nu toch plat
Wacht ff, hoeveel oktober start het weer?
12 oktober in de VS, dus 13 oktober op fox (dat is dus nog exact 2 maanden voor de Amerikaans premiere, woohoo)
Alle reacties Link kopieren
Ik kan niet wachtennnnnn. Maar.. 😡 vriend wil altijd de hele serie opnemen en dan in een keer kijken. Dus dat wordt gewoon weer serie 1 etc kijken voor mij hahaha
That's a fine looking high horse, what you got in the stable!
Ben aan het fröbelen....
Alle reacties Link kopieren
quote:Starshine schreef op 12 augustus 2015 @ 11:19:

Hallo!



Oh ja het cosplayen. Ik was de blanke Michonne maar kan misschien beter als mezelf als apocalypsesurvivor gaan.

En anders als vrouwelijke Merle....Merel ? Muriel?



Nietes, ik was lichtbruine Michonne. Jij was blanke Sasha.



Merla?



Als ik me als één van de mannen moet verkleden, dan ga ik als Tyreese (/Tyreesa/Tyresia/Theresa?).
Alle reacties Link kopieren
quote:Hunniebunnie schreef op 12 augustus 2015 @ 10:46:

[...]





Haha, we kunnen om de tijd te doden, ook filmpjes van onszelf maken waarin we als zombie rondlopen. Kijken wie het dichts bij TWD in de buurt komt!







Ik had ook al spelletjes/bezigheden zitten bedenken om de tijd te doden. Bijvoorbeeld: lijstje maken van wat je in huis hebt waar je baat bij hebt als de ZA begint (bijvoorbeeld de inhoud van je voorraadkast), of je ZA-outfit samenstellen, of een actieplan maken, etc.

Of hoe zou het Viva-forum eruit zien als het tijdens (het begin van) de ZA nog in de lucht was, wat voor topics. zouden er zijn?
Alle reacties Link kopieren
allemaal!



Hier nog een fan! Ik probeer mijn man er al een tijdje van te overtuigen dat we weer eens alle afleveringen vanaf het begin moeten kijken voor het nieuwe seizoen begint maar dat is nog slijmen-in-progress. Lukt me wel, ik maak me geen zorgen.



En hoe gaaf dat er een spin-off komt! FTWD! Wij downloaden alles, ik heb de premier data van zowel TWD als FTWD in mijn agenda gezet! Hebben jullie de trailer van FTWD al gezien! Geweldig!!! Alleen balen dat we moeten wennen aan nieuwe personages maar dat komt vast goed!
If you don't have anything nice to say, come sit by me and we can make fun of other people together
Alle reacties Link kopieren
Ik kan trouwens ook nog als female Morgan (maar het leeftijdsverschil is best groot), female Bob (maar ik vind zijn personage zo niksig) of als female Gabriel (maar dawilliknie).
quote:Liadan schreef op 12 augustus 2015 @ 12:10:

[...]





Nietes, ik was lichtbruine Michonne. Jij was blanke Sasha.



Merla?



Als ik me als één van de mannen moet verkleden, dan ga ik als Tyreese (/Tyreesa/Tyresia/Theresa?).oja, blanke Sasha (maar ik vind MIchonne veel cooler). Ik ben wel Merla hoor, geen punt. Tieten in een te straks topje a la Daisy Duke en gaan.



(zo slank ben ik niet ,maar ik verzin wel iets)
Alle reacties Link kopieren
quote:Tendril83 schreef op 12 augustus 2015 @ 12:17:

allemaal!



Hier nog een fan! Ik probeer mijn man er al een tijdje van te overtuigen dat we weer eens alle afleveringen vanaf het begin moeten kijken voor het nieuwe seizoen begint maar dat is nog slijmen-in-progress. Lukt me wel, ik maak me geen zorgen.



Welkom, leuk dat je mee komt kletsen. Succes met het overhalen van je man!



quote:En hoe gaaf dat er een spin-off komt! FTWD! Wij downloaden alles, ik heb de premier data van zowel TWD als FTWD in mijn agenda gezet! Hebben jullie de trailer van FTWD al gezien! Geweldig!!! Alleen balen dat we moeten wennen aan nieuwe personages maar dat komt vast goed!Ja, dat heb ik/hebben we. Zie ook het aparte Fear-topic. Ik begin nu zo langzamerhand wel reikhalzend uit te kijken naar de première van Fear.
quote:Liadan schreef op 12 augustus 2015 @ 12:14:

[...]









Ik had ook al spelletjes/bezigheden zitten bedenken om de tijd te doden. Bijvoorbeeld: lijstje maken van wat je in huis hebt waar je baat bij hebt als de ZA begint (bijvoorbeeld de inhoud van je voorraadkast), of je ZA-outfit samenstellen, of een actieplan maken, etc.

Of hoe zou het Viva-forum eruit zien als het tijdens (het begin van) de ZA nog in de lucht was, wat voor topics. zouden er zijn?

Ik heb ooit een grap gezien op twitter die hierop neerkwam:

"you know you're obsessed with TWD when you look at your friends pantry and thinks: hm supply run.'



Op mijn werk hebben we een magazijntje vol droog- en blikvoer, dan denk ik ook altijd: supply run (en ik weet waar de opiaten bewaard worden )
Alle reacties Link kopieren
quote:Starshine schreef op 12 augustus 2015 @ 12:18:

[...]



oja, blanke Sasha (maar ik vind MIchonne veel cooler). Ik ben wel Merla hoor, geen punt. Tieten in een te straks topje a la Daisy Duke en gaan.

[afbeelding]

(zo slank ben ik niet ,maar ik verzin wel iets)



Mee eens, Michonne is cooler dan Sasha.



Voor mijn Tyreese-outfit zou ik beginnen met het zoeken van het juiste mutsje.
quote:Tendril83 schreef op 12 augustus 2015 @ 12:17:

allemaal!



Hier nog een fan! Ik probeer mijn man er al een tijdje van te overtuigen dat we weer eens alle afleveringen vanaf het begin moeten kijken voor het nieuwe seizoen begint maar dat is nog slijmen-in-progress. Lukt me wel, ik maak me geen zorgen.



En hoe gaaf dat er een spin-off komt! FTWD! Wij downloaden alles, ik heb de premier data van zowel TWD als FTWD in mijn agenda gezet! Hebben jullie de trailer van FTWD al gezien! Geweldig!!! Alleen balen dat we moeten wennen aan nieuwe personages maar dat komt vast goed!gewoon lekker zelf de serie opnieuw kijken. Ik heb gisteren Consumed weer eens gekeken, omdat het zo'n steengoede aflevering is. Heerlijk.
oh prachtig, ik ga binnenkort eens werk maken van een Merla-outfit (even goed nadenken over zijn inspector Gadget-hand)
Alle reacties Link kopieren
quote:Starshine schreef op 12 augustus 2015 @ 12:22:

[...]



Ik heb ooit een grap gezien op twitter die hierop neerkwam:

"you know you're obsessed with TWD when you look at your friends pantry and thinks: hm supply run.'



Op mijn werk hebben we een magazijntje vol droog- en blikvoer, dan denk ik ook altijd: supply run (en ik weet waar de opiaten bewaard worden )



Haha, is op mijn werk ook zo. Voorraad en medicatie! Ik denk het ook wel eens als ik in mijn eigen voorraadkast kijk.



Ook was ik laatst bezig met een cadeau voor mijn broer en toen zag ik dat je bij een vereniging een soort workshop/dagdeel/uurtje (of zoiets) boogschieten kon doen. Toen dacht ik ook gelijk: hallo!!! Dat wil ik!



Of schietles. Of een survivalworkshop.
Alle reacties Link kopieren
Op Pinterest zie ik ook wel eens van die samengestelde outfit plaatjes voorbij komen die je in het dagelijks leven gewoon kan dragen, die dan geinspireerd zijn op personages uit tv-series, films, etc.



voorbeeldjes van TWD:







Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven