Entertainment alle pijlers

The Walking Dead, seizoen 6 and beyond

11-08-2015 12:32 2962 berichten


Welkom in het nieuwste topic over The Walking Dead. A sanctuary for all, om te huilen, te lachen, te genieten en te zwijmelen over de lekkere manspersonen die deze geweldige serie rijk is





Let op: in principe volgen we het uitzendschema zoals die in Nederland wordt uitgezonden. Die loopt 24 uur achter op Amerika, dus als je streamt en de nieuwste aflevering al gezien hebt, geen spoilers aub!

Ook spoilers vanuit de comics worden niet op prijs gesteld.

Speculeren mag wel, maar gebruik je gezonde verstand en zet tekst desnoods in het wit en foto's verborgen achter een link als je niet zeker weet of je spoilert.



Klets gezellig mee. Of je nou een fan van het eerste uur bent of pas tijdens de Fox-marathon ingestapt bent, iedereen is welkom.

Hier de trailer van seizoen 6.

Hier een link naar het oude topic.

En hier een link naar het topic over Fear the walking dead.

Alle reacties Link kopieren
Gisteren pas de aflevering gezien...Glenn dood ik had er niets mee, maar zat toch wel mee te roepen dat hij uit moest kijken..

Ik zie trouwens wel een romance tussen Michonne en die met dat staartje (naam kwijt..), zo lekker politiek corect.

Was Rick nou gebeten in zijn hand? en hoe kon hij zo snel zien dat het walkers waren langs die camper (die hij neerschoot)?

De vorige aflevering vond ik ook al zo heftig Carol hoefde die vrouw op die trap toch niet te doden?

Al met al zijn het wel kei goede afleveringen, alleen een beetje weinig Daryl





Alle reacties Link kopieren
http://buttafyngas.com/download/

Voor de Daryl fans..een app gemaakt door de Meester himself!
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Ha, die had ik al.

'Helaas' laat ik mijn telefoon nooit vallen. En ik heb het geluid eigenlijk altijd uit staan, dus ik hoor ook niet dat ie om aandacht vraagt. (maar komisch is het wel)
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
quote:daj schreef op 28 oktober 2015 @ 11:08:

Gisteren pas de aflevering gezien...Glenn dood ik had er niets mee, maar zat toch wel mee te roepen dat hij uit moest kijken..

Ik zie trouwens wel een romance tussen Michonne en die met dat staartje (naam kwijt..), zo lekker politiek corect. Heath. Hm nee kweenie, ze knetteren wel samen, maar ik zie geen romance.

Was Rick nou gebeten in zijn hand? en hoe kon hij zo snel zien dat het walkers waren langs die camper (die hij neerschoot)? Nee, hij haalde z'n hand open aan de machete die dwars door die walker stak

De vorige aflevering vond ik ook al zo heftig Carol hoefde die vrouw op die trap toch niet te doden? wel, ze was zodanig gewond dat het sowieso afgelopen was. En Carol kon haar ook niet naar de kliniek dragen met al die Wolves overal.

Ik bedoel, ze is behoorlijk geraakt.

MIsschien had ze gered kunnen worden, maar je zit dus met een hele bende moordlustige gekken die de boel onveilig maken. Als Carol haar naar de kliniek had gesjouwd, waren ze onderweg hoogstwaarschijnlijk gedood. Carol kiest er dus voor om haar uit haar lijden te verlossen (en ervoor te zorgen dat ze niet veranderd).
Alle reacties Link kopieren
Bedankt Starshine
quote:daj schreef op 28 oktober 2015 @ 11:08:

Gisteren pas de aflevering gezien...Glenn dood ik had er niets mee, maar zat toch wel mee te roepen dat hij uit moest kijken..

Ik zie trouwens wel een romance tussen Michonne en die met dat staartje (naam kwijt..), zo lekker politiek corect.

Was Rick nou gebeten in zijn hand? en hoe kon hij zo snel zien dat het walkers waren langs die camper (die hij neerschoot)?

De vorige aflevering vond ik ook al zo heftig Carol hoefde die vrouw op die trap toch niet te doden?

Al met al zijn het wel kei goede afleveringen, alleen een beetje weinig Daryl

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]



Het waren geen walkers naast de camper, maar leden van de Wolves, volgens mij. Want ze waren Rick aan het besluipen en dat zag hij via het spiegeltje.

Eerst vertrouwde ik die staartmans niet zo, maar ik geloof nu dat hij gewoon achterdochtig is, meer iet. Maar zie hem niet met Michonne in de weer gaan hoor!

Ben benieuwd naar het nieuwe topic Star, geef je een gil als 'ie online staat?
Ja hoor, maar we zitten nog niet aan de 3000 hier.
The Walking dead 6.2. Attack of the Wolves

Hij is er hoor.

Ik heb hem er toch maar opgezet, omdat ik straks weg moet en wel een paar uur weg ben.

Dus, laat deze maar sluiten en veel plezier in het nieuwe topic!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven