Entertainment alle pijlers

The Walking dead 6.2. Attack of the Wolves

28-10-2015 12:16 3010 berichten
If more people become a part of us, we get stronger.



Een topic waarin we speculeren en napraten. Waarin we lachen, huilen, griezelen en genieten van een goed verhaal, spannende plotwendingen en mooie plaatjes. Waarin we praten over ships, bloemetjestruien en spaghetti.



Wil jij dit ook? Aarzel niet en kom erbij! Iedereen is welkom, of je nou fan bent van het eerste uur of pas sinds seizoen 6.



Beantwoord deze drie simpele vragen en word automatisch lid van TWD Team Viva.

1) Wie is je favoriet?

2) Wie ship je?*

3) Waarom?

* When someone says "I ship them" it means that someone supports a romantic relationship between two people.- Urban Dictionary



Hier de link van het vorige topic.

Let op: in principe volgen we het uitzendschema zoals die in Nederland wordt uitgezonden. Die loopt 24 uur achter op Amerika, dus als je streamt en de nieuwste aflevering al gezien hebt, geen spoilers aub!

Ook spoilers vanuit de comics worden niet op prijs gesteld.

Wanneer is de midseasonbreak?




happy new topic!
Jeej!!
Hoi Dames!

Ik wilde niet inbreken op het vorige topic, dus dit gloednieuwe topic leek mij een mooie ingang



Ik volg de serie nu een jaar, dus geen die-hard fan van het begin, maar ben inmiddels ook besmet!



De antwoorden



1. Carol! Ik vind haar stormachtige ontwikkeling echt geweldig! Van grijze muis tot heldin.

2. Ik ben niet echt een shipper, maar Carol en Daryl zie ik tegen beter weten in wel zitten

3. Ik denk dat een groot deel van hun aantrekkingskracht zit in hun overeenkomende mishandelings verleden, ze vinden herkenning en troost bij elkaar.



Bij deze hoop ik mee te mogen schrijven
Oh de op is toch wat lang weer. Ik fix het als ik vanmiddag thuis kom.

Op de laptop lijkt het veel korter, maar nu zie ik hem ook op de mobiel en dan schrik je je de pleuris.
Welkom Dragisa. Veel schrijf- en kijkplezier gewenst.
Alle reacties Link kopieren
Yaaaaay new topic!
Alle reacties Link kopieren


Dank je wel, Star, voor het openen van dit topic!!!



Johnny de Mol- Daryl.

Zien jullie ook gelijkenis? Al is het maar in de verte evt. zonder bril/ lenzen o.i.d.?
verdwaald op het nieuwe forum
Alle reacties Link kopieren
Oeps
Alle reacties Link kopieren
En hoi Dragisa! Leuk dat je ook mee komt schrijven!
verdwaald op het nieuwe forum
Alle reacties Link kopieren
Hoi, nog een fan hier! Hier antwoord op de vragen:

1. Daryl, spelen er nog andere mannen in dan?

2. Denise en Eugene.

3. Op de eerste plaats omdat het me een leuk stel lijkt, maar het lijkt me ook hilarisch om Eugene te zien stuntelen met deze nieuwe gevoelens. Ik denk trouwens dat als de rest een relatie krijgt dat afbreuk doet aan de personages en het verhaal. Michonne en Rick bijvoorbeeld zie ik niet zitten. Rick en Jessie kunnen op zich nog wel, maar vooral omdat ik Jessie niet zo interessant vind.



Verder denk ik dat Enid niet bij the wolves hoort, Glenn niet dood is (hoop ik ), Rick gaat voor Jessie, Morgan geen dubbele agenda heeft maar soft is geworden om met zichzelf te kunnen leven/een belofte aan zoon heeft gedaan, Gabriel niet had geleefd als het alleen aan Rick had gelegen en Maggie zwanger is. Durf zelfs te voorspellen dat als het een zoon is ze deze Hershell gaat noemen.
Harry stared at the word "Pig," and looked up at the tiny owl now fluttering around the light fixture on the ceiling. He had never seen anything that looked less like a pig.
Happy new topic en gelijk even een tvp
Alle reacties Link kopieren
Als Eugene iets met Denise krijgt.. zou zij dan zijn eerste liefde zijn?
Alle reacties Link kopieren
Happy new topic! !!!



Alle reacties Link kopieren
quote:Aurelle91 schreef op 28 oktober 2015 @ 13:21:

Als Eugene iets met Denise krijgt.. zou zij dan zijn eerste liefde zijn? Dat denk ik dan weer niet. Hij zal vast wel eerder verliefd zijn geweest, maar dat het niks geworden is vanwege zijn "Eugene-heid". Maar nu gaat zijn liefde beantwoord worden door Denise Hoop ik dan.
Harry stared at the word "Pig," and looked up at the tiny owl now fluttering around the light fixture on the ceiling. He had never seen anything that looked less like a pig.
Alle reacties Link kopieren
Yeah!! Happy new topic👻👣🙀💀👀
Alle reacties Link kopieren
quote:Pigwidgeon_ schreef op 28 oktober 2015 @ 13:10:

Hoi, nog een fan hier! Hier antwoord op de vragen:

1. Daryl, spelen er nog andere mannen in dan?

2. Denise en Eugene.

3. Op de eerste plaats omdat het me een leuk stel lijkt, maar het lijkt me ook hilarisch om Eugene te zien stuntelen met deze nieuwe gevoelens. Ik denk trouwens dat als de rest een relatie krijgt dat afbreuk doet aan de personages en het verhaal. Michonne en Rick bijvoorbeeld zie ik niet zitten. Rick en Jessie kunnen op zich nog wel, maar vooral omdat ik Jessie niet zo interessant vind.



Verder denk ik dat Enid niet bij the wolves hoort, Glenn niet dood is (hoop ik ), Rick gaat voor Jessie, Morgan geen dubbele agenda heeft maar soft is geworden om met zichzelf te kunnen leven/een belofte aan zoon heeft gedaan, Gabriel niet had geleefd als het alleen aan Rick had gelegen en Maggie zwanger is. Durf zelfs te voorspellen dat als het een zoon is ze deze Hershell gaat noemen.



En als het een dochter wordt, wordt ze vernoemd naar Maggies zusje.

Hoe heet ze nou ook alweer....
verdwaald op het nieuwe forum
Alle reacties Link kopieren
Ook voor mij is dit nieuwe topic een mooi moment om uit de me als meelezer bekend te maken. Ik kijk pas sinds seizoen 5 mee, eerder hoorde ik het alleen maar aan vanachter mijn laptop als mijn man keek. Gruwelijk irritant vond ik die walker geluiden, vooral de onsmakelijke eetgeluiden Snapte niet wat mijn man eraan vond.

Totdat ik een keer bij hem om de bank zat en echt meekeek, nu ben ik minstens zo fanatiek in het volgen. Na de aflevering ga ik hier lezen wat ik gemist heb en jullie wel gezien hebben Tijdens kan ik echt niet meeschrijven, ik mis nu al zoveel details.

1. Daryl.

2. Eugene en Denise (dat is toch de psychologe die nu de art is?)

3. Het lijkt me zo leuk om ze lekker stuntelig om elkaar heen te zien draaien, dan zit er zelfs iets 'schattigs' in TWD

Daryl en Carol vind ik nu al heel leuk samen, als dat echt wat wordt is het misschien wel minder spannend en interessant.
Iemand een blokje kaas bij de mosterd?
quote:Pigwidgeon_ schreef op 28 oktober 2015 @ 13:29:

[...]





Dat denk ik dan weer niet. Hij zal vast wel eerder verliefd zijn geweest, maar dat het niks geworden is vanwege zijn "Eugene-heid". Maar nu gaat zijn liefde beantwoord worden door Denise Hoop ik dan.Eugene had toch ook een crush op Tara? Maar daar heeft hij ook niks want ze is lesbisch
Alle reacties Link kopieren
quote:floflo schreef op 28 oktober 2015 @ 13:52:

[...]





En als het een dochter wordt, wordt ze vernoemd naar Maggies zusje.

Hoe heet ze nou ook alweer.... Beth. En eens, als het een meisje wordt gaat ze zo heten.
Harry stared at the word "Pig," and looked up at the tiny owl now fluttering around the light fixture on the ceiling. He had never seen anything that looked less like a pig.
Alle reacties Link kopieren
quote:Dragisa schreef op 28 oktober 2015 @ 14:06:

[...]





Eugene had toch ook een crush op Tara? Maar daar heeft hij ook niks want ze is lesbisch Dat weet ik niet zeker, dacht dat ze meer vrienden waren dan dat hij verliefd was. Maar als het zo was is dat toch wel weer zielig voor Eugene geweest. Hoop dat Tara ook iemand vindt trouwens. Ik had nog mijn twijfels of het iets met Rosita (zo heet ze toch?) en Tara zou worden, maar die hoort echt bij meneer de rode soldaat.
Harry stared at the word "Pig," and looked up at the tiny owl now fluttering around the light fixture on the ceiling. He had never seen anything that looked less like a pig.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het sneu voor Annie dat de dood van Glenn die van haar zo overschaduwt. Ze had alles in zich om uit te groeien tot een geweldig personage. En ja, ik ga er van uit dat Glenn dood is. Daar heb ik een paar dagen erg mee gezeten (vandaar dat ik nu pas reageer) maar de situatie is gewoon onmogelijk om uit te ontsnappen. Hoe graag ik Glenn ook terug zou zien, ik zou nog meer teleurgesteld zijn in de schrijvers van TWD als Glenn nog leeft, omdat ze zichzelf erg ongeloofwaardig maken.



Had hij nou maar die trap genomen! En niet naar Nick geluisterd, want die maakte de ene na de andere desastreuze beslissing.



Wat me verder opvalt is de afwezigheid van vliegen. Die zouden massaal in dat rottende vlees moeten nestelen en de zombies zouden dus overdekt moeten zijn met maden en een wolk van vliegen om zich heen moeten hebben. Dat wijst er wat mij betreft op dat hun vlees inderdaad giftig is, de tainted meat theorie dus.
Spreuken 18:2
Nieuw topic!

Alle reacties Link kopieren
Hoi.



Ik kijk sinds seizoen 2 en ben blij dat de seizoenen tegenwoordig absurd veel afleveringen hebben.

Net als Dragisa heb ik een nieuw topic afgewacht om mee te doen en lid te worden van TWD Team Viva.



1. Daryl (duh...)

2. Daryl / Aaron

3. Ik kan me Daryl niet voorstellen met welke vrouw dan ook (behalve misschien Beth, maar ja, gemiste kans). Eric zien we niet vaak (leeft 'ie überhaupt nog?) en lijkt me typisch een figuur die de producers voor de wolven gaan gooien, zodat Aaron in al zijn verdriet steun kan zoeken bij Daryl. Bovendien wilde Daryl helemaal niet in Alexandria blijven, tot Aaron samen met hem wilde gaan ledenwerven. En waarom wilde Daryl in de laatste aflevering opeens toch zo ontzettend graag terug naar Alexandria?



En Glenn... Wat me vooral opviel, is dat ieder slachtoffer breed uitgemeten in beeld komt en wordt verscheurd door walkers. Behalve Nicholas, die bovenop Glenn moet hebben gelegen. Vooralsnog ga ik er dus maar van uit dat Glenn het gaat overleven en het lijk van Nicholas ingewanden mist.



Excuses als het allemaal al 100 keer is gezegd, maar het vorige topic was zó enorm, dat ik echt niet meer alles kon lezen, zonder te laat te zijn voor dit nieuwe topic.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven