Entertainment alle pijlers

The Walking dead 6.2. Attack of the Wolves

28-10-2015 12:16 3010 berichten
If more people become a part of us, we get stronger.



Een topic waarin we speculeren en napraten. Waarin we lachen, huilen, griezelen en genieten van een goed verhaal, spannende plotwendingen en mooie plaatjes. Waarin we praten over ships, bloemetjestruien en spaghetti.



Wil jij dit ook? Aarzel niet en kom erbij! Iedereen is welkom, of je nou fan bent van het eerste uur of pas sinds seizoen 6.



Beantwoord deze drie simpele vragen en word automatisch lid van TWD Team Viva.

1) Wie is je favoriet?

2) Wie ship je?*

3) Waarom?

* When someone says "I ship them" it means that someone supports a romantic relationship between two people.- Urban Dictionary



Hier de link van het vorige topic.

Let op: in principe volgen we het uitzendschema zoals die in Nederland wordt uitgezonden. Die loopt 24 uur achter op Amerika, dus als je streamt en de nieuwste aflevering al gezien hebt, geen spoilers aub!

Ook spoilers vanuit de comics worden niet op prijs gesteld.

Ja het leek echt even of Jessie Sam was vergeten. Dat arme jong is volgens erg getraumatiseerd door alles. Alleen al die tekening die hij aan het begin aan het maken was... Het zou me niks verbazen als zijn geroep gevolgen heeft: de walkers krijgen door dat de groep geen echte walkers zijn en dan breekt de hel los.
Ik zat even de virtuele tour en de kaart van Alexandria te bekijken, maar het is ook niet logisch dat Sam Denise en Wolfman ziet. Gesteld dat ze allebei op hetzelfde tijdstip het huis verlaten zijn ze te ver uit elkaars buurt. Ik denk ook niet dat Wolfman met zijn gijzelaar ongestoord tussen de walkers door kan lopen.



De cel zit in het huizenblok waar Deanna woont.

De straten waren ook al helemaal vol met walkers. Als je ziet dat de toren helemaal aan het andere eind van de stad staat, weet je dus dat heel Alexandria nu vol walkers zit.
Alle reacties Link kopieren
Wat een tegenvaller :( had echt meer verwacht.

Wat ik echt onwijs suf vond is dat ze met 4(?) man met pistolen tegenover 1 wolf met een mes staan en dan gewoon niet schieten en netjes hun pistolen afgeven. Kom op he, het is niet dat je hem niet in zn kop kon schieten zonder denise te raken ofzo, dus waarom zo dom doen??? Maar ach, eventually its gonna bite em in the ass, zullen we maar zeggen.
Alle reacties Link kopieren
quote:eki12 schreef op 01 december 2015 @ 14:05:

Wat een tegenvaller :( had echt meer verwacht.

Wat ik echt onwijs suf vond is dat ze met 4(?) man met pistolen tegenover 1 wolf met een mes staan en dan gewoon niet schieten en netjes hun pistolen afgeven. Kom op he, het is niet dat je hem niet in zn kop kon schieten zonder denise te raken ofzo, dus waarom zo dom doen??? Maar ach, eventually its gonna bite em in the ass, zullen we maar zeggen.Jajaja, dat vond ik nou ook! Hij kon Denise toch niets doen, want dan was hij meteen zijn gijzelaar kwijt en zou hij doodgeschoten worden. Gewoon, hup, onverwacht een kogel tussen de ogen schieten, dan is hij op slag dood en Denise gered. Dat had Rosita toch wel voor elkaar gekregen? Je geeft zo iemand toch niet 2 pistolen mee en laat hem dan gaan? Dan is zelfs de optie dat hij Denise de keel door snijdt nog beter.
Spreuken 18:2
Alle reacties Link kopieren
quote:Starshine schreef op 01 december 2015 @ 09:00:

[...]





negan en the wolves hebben niks met elkaar te maken. Negan hoort bij the saviors. Het zijn twee verschillende groepen.Dat zeg ik toch niet of wel?
Sam was allang en breed getraumatiseerd door de daden van zijn vader. Hij heeft zijn halve leven met de oren dicht in een kast gezeten. 'Doe maar alsof het niet echt is'

Zijn moeder heeft hem de "doe maar alsof.." truc aangeleerd om om te gaan met enge en stressvolle situaties. Die strategie klapt nu terug.

Sam lijkt te denken dat het niet echt is, en roept zijn moeder. Het klinkt naar mijn menig ook niet als een bange roep om zijn moeder, het lijkt bijna een "hey mam, waar zijn mijn voetbalschoenen". The kid lost it.



Ik ga er van uit dat hij dit niet overleeft, en in zijn val zijn moeder mee trekt. Als ik mij goed herinner houden zij elkaars handen vast.
Alle reacties Link kopieren
Ow, elke keer als ik een reactie van mezelf terug lees, zie ik mijn motto, en denk ik 'ja, inderdaad, een borrel, daar heb ik nou echt zin in'
Spreuken 18:2
Alle reacties Link kopieren
Ze hadden volgens mij allemaal elkaars hand vast in een rijtje.
quote:dolfje schreef op 01 december 2015 @ 14:11:

[...]





Dat zeg ik toch niet of wel?oh sorry, dan begreep ik je verkeerd
Alle reacties Link kopieren
quote:Starshine schreef op 01 december 2015 @ 14:15:

[...]



oh sorry, dan begreep ik je verkeerd
Alle reacties Link kopieren
quote:Hunniebunnie schreef op 01 december 2015 @ 12:47:



Ik begrijp alleen niet waarom Daryl niet - al bukkend - gewoon BAM - over die motormuizen heen is gereden? Een dotje extra gas en....boem!Dat zeiden wij ook al maar ze rijden natuurlijk wel in een fuel truck. Bang voor ontploffing of weet ik wat misschien.
quote:Dragisa schreef op 01 december 2015 @ 14:12:

Sam was allang en breed getraumatiseerd door de daden van zijn vader. Hij heeft zijn halve leven met de oren dicht in een kast gezeten. 'Doe maar alsof het niet echt is'

Zijn moeder heeft hem de "doe maar alsof.." truc aangeleerd om om te gaan met enge en stressvolle situaties. Die strategie klapt nu terug.

Sam lijkt te denken dat het niet echt is, en roept zijn moeder. Het klinkt naar mijn menig ook niet als een bange roep om zijn moeder, het lijkt bijna een "hey mam, waar zijn mijn voetbalschoenen". The kid lost it.



Ik ga er van uit dat hij dit niet overleeft, en in zijn val zijn moeder mee trekt. Als ik mij goed herinner houden zij elkaars handen vast.Ja ik verwachtte half dat hij zoiets zou zeggen als: 'Mam ik moet plassen.' of 'Mijn teddybeer ligt nog boven.'
The wolves, ik denk wel dat dit de laatste is, en dat met zijn (hopelijk aanstaande) dood die verhaallijn wel klaar is.

Mocht hij kunnen ontsnappen, wat mij niet heel waarschijnlijk lijkt, zou hij later nog eens terug kunnen keren om wraak te nemen. Maar, daar ga ik niet vanuit.

Ik ben er min of meer vanuit gegaan dat hij de leider is, maar dat is puur gebaseerd op screentime.
Beetje onbevredigend dan als dat zo is, Dragisa. Een relatief klein groepje richt heel veel schade aan en ruimen net op tijd het veld voor de volgende schurk.



Ik vind de wolves vreemd...ze doen erg simpel aan, maar maakten wel ingenieuze vallen, jaagden overlevenden schrik aan met graffiti en kiepwagens vol torso's en ledematen. Er wordt maw veel suspense gecreëerd en dat stopt dan ineens.
Alle reacties Link kopieren
quote:Starshine schreef op 01 december 2015 @ 14:28:

Beetje onbevredigend dan als dat zo is, Dragisa. Een relatief klein groepje richt heel veel schade aan en ruimen net op tijd het veld voor de volgende schurk.



Ik vind de wolves vreemd...ze doen erg simpel aan, maar maakten wel ingenieuze vallen, jaagden overlevenden schrik aan met graffiti en kiepwagens vol torso's en ledematen. Er wordt maw veel suspense gecreëerd en dat stopt dan ineens.Denk het ook. We hebben het verhaal achter the wolves ook nog niet gehoord en dat gebeurt eigenlijk altijd voordat een verhaallijn eindigt.
Spreuken 18:2
Maar nou vond ik dat dat met Terminus ook gebeurde hoor. Er wordt een half seizoen naartoe gewerkt en hup in een aflevering waren ze toast. Wel hun achtergrondverhaal leren kennen, maar ik vond het nogal een anti-climax. Dat Gareth & co nog even naar die kerk kwamen was eigenlijk meer lastig dan echt bedreigend. (ja okay, ze begonnen alvast aan Bob, maar die ging toch al dood, dus dat was ook niet noodzakelijk)
Als ik er nog een theorie tegenaan mag gooien:



in 6b ontsnapt team SAD aan dat stelletje bikers (misschien wel geholpen door Dwight??). Ze komen aan in Alexandria, net op tijd om de laatste walkers te verjagen en ze herstellen de muur. Nog wat schermutselingen met wat wolven hier en daar en dan eindigt het ook voor hun. En dan in de finale komt Negan opnieuw op de proppen met een fucking heftige cliffhanger voor s7.

(op de wolves werd namelijk ook zo'n beetje een half seizoen gezinspeeld. Dus het komt perfect uit in het ritme om nu al vooruit te blikken op Negan en hem pas echt te introduceren in s7)
In die theorie kan ik mij ook wel vinden.



Ik heb nog even zitten puzzelen op Tara.

De mid season finale is begin augustus opgenomen. Ik weet niet hoe jullie er over denken,maar ik vond het op sommige momenten wel heel overduidelijk dat de actrice zwanger was. Twee afleveringen terug zag je op een moment zelfs haar prominente buik van de zijkant. Tijdens het filmen van de MSF moet zij rond de 25 weken zwanger zijn geweest.

De laatste scenes zijn 2 weken geleden opgenomen, en Alana is 3 weken geleden bevallen.



Ik denk dat Tara ergens in de komende 2 tot 3 aflevering het loodje legt. In tegenstelling tot de actrice die Sasha speelt, is Alana in mijn optiek "te zwanger", en het lijkt mij dat ze, met name in de laatste maand van haar zwangerschap het drukke filmschema niet vol kon houden.



Wat denken jullie?
Ze kan ook gewoon weinig scenes hebben, of alleen praatscenes die ze eerder hebben opgenomen.
Alle reacties Link kopieren
Of achter Denise en de wolf het bos in rennen en verdwalen en over een jaar weer gevonden worden
Zou kunnen, maar lijkt mij erg vreemd. Er komen nog 8 afleveringen aan, die (lijkt mij) vol actie zitten. Dan kan ze toch niet ineens amper in beeld zijn?

Mensen vroegen zich gister al af waar Aaron zit.



Nouja, we zien het wel. Is maar een hersen spinsel
Aaron ja, en Eric, en Spencer.... Mis nog veel mensen!
In de theorie van Starshine kan ik mij ook wel vinden.



Even een theorie van mij



Toen Daryl Dwight en co tegen kwam. Toen zei Dwight "he is one of them".



Daryl rijdt op een motor en ziet eruit als een biker.



Wade (volgens mij is het idd Wade) en consorten rijden ook op motoren.



Ik denk dat Dwight daarom dacht dat Daryl "one of them" was en dat Dwight en vrouw op de vlucht zijn voor Negan.
Wat betreft de wolves,ik kan ze niet plaatsen. Misschien zijn ze een soort van moord squad voor Negan? Om plekken te veroveren?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven