Entertainment alle pijlers

The Walking dead 6.2. Attack of the Wolves

28-10-2015 12:16 3010 berichten
If more people become a part of us, we get stronger.



Een topic waarin we speculeren en napraten. Waarin we lachen, huilen, griezelen en genieten van een goed verhaal, spannende plotwendingen en mooie plaatjes. Waarin we praten over ships, bloemetjestruien en spaghetti.



Wil jij dit ook? Aarzel niet en kom erbij! Iedereen is welkom, of je nou fan bent van het eerste uur of pas sinds seizoen 6.



Beantwoord deze drie simpele vragen en word automatisch lid van TWD Team Viva.

1) Wie is je favoriet?

2) Wie ship je?*

3) Waarom?

* When someone says "I ship them" it means that someone supports a romantic relationship between two people.- Urban Dictionary



Hier de link van het vorige topic.

Let op: in principe volgen we het uitzendschema zoals die in Nederland wordt uitgezonden. Die loopt 24 uur achter op Amerika, dus als je streamt en de nieuwste aflevering al gezien hebt, geen spoilers aub!

Ook spoilers vanuit de comics worden niet op prijs gesteld.

quote:Dragisa schreef op 01 december 2015 @ 17:02:

Zou kunnen, maar lijkt mij erg vreemd. Er komen nog 8 afleveringen aan, die (lijkt mij) vol actie zitten. Dan kan ze toch niet ineens amper in beeld zijn?

Mensen vroegen zich gister al af waar Aaron zit.



Nouja, we zien het wel. Is maar een hersen spinsel Dat is ook een beetje het probleem met TWD op het moment vind ik, er zijn simpelweg teveel personages. Echt teveel, het is onmogelijk om iedereen in beeld te houden, om voor iedereen genoeg screentime te krijgen. In de comics is dat natuurlijk helemaal geen probleem, maar de tv-show zit vast aan afleveringen van ongeveer 42 minuten per keer.
Alle reacties Link kopieren
quote:tulpje1977 schreef op 01 december 2015 @ 17:15:

In de theorie van Starshine kan ik mij ook wel vinden.



Even een theorie van mij



Toen Daryl Dwight en co tegen kwam. Toen zei Dwight "he is one of them".



Daryl rijdt op een motor en ziet eruit als een biker.



Wade (volgens mij is het idd Wade) en consorten rijden ook op motoren.



Ik denk dat Dwight daarom dacht dat Daryl "one of them" was en dat Dwight en vrouw op de vlucht zijn voor Negan.Dit denk ik ook ja.
quote:tulpje1977 schreef op 01 december 2015 @ 17:15:

In de theorie van Starshine kan ik mij ook wel vinden.



Even een theorie van mij



Toen Daryl Dwight en co tegen kwam. Toen zei Dwight "he is one of them".



Daryl rijdt op een motor en ziet eruit als een biker.



Wade (volgens mij is het idd Wade) en consorten rijden ook op motoren.



Ik denk dat Dwight daarom dacht dat Daryl "one of them" was en dat Dwight en vrouw op de vlucht zijn voor Negan.Helemaal mee eens.
quote:Hunniebunnie schreef op 01 december 2015 @ 17:08:

Aaron ja, en Eric, en Spencer.... Mis nog veel mensen!Allemaal verstopt in een huis ofzo
quote:tulpje1977 schreef op 01 december 2015 @ 17:17:

Wat betreft de wolves,ik kan ze niet plaatsen. Misschien zijn ze een soort van moord squad voor Negan? Om plekken te veroveren?Nee ik denk dat ze volledig los van elkaar staan
Goeie theorie tulpje, klinkt erg aannemelijk.
Ik denk dat ook ja.

Waarschijnlijk krijgen Daryl en co het nog helemaal niet aan de stok met ze. Aangezien ze zwaar in de minderheid zijn zullen ze wel mak de truck en hun wapens afgeven en het daarbij laten. Dan maar gaan lopen, ergens een voertuig zien te vinden (of opnieuw proberen contact te krijgen via de porto) en naar huis.
quote:Starshine schreef op 01 december 2015 @ 18:00:

Ik denk dat ook ja.

Waarschijnlijk krijgen Daryl en co het nog helemaal niet aan de stok met ze. Aangezien ze zwaar in de minderheid zijn zullen ze wel mak de truck en hun wapens afgeven en het daarbij laten. Dan maar gaan lopen, ergens een voertuig zien te vinden (of opnieuw proberen contact te krijgen via de porto) en naar huis.Ik denk t ook vooral omdat wordt gezegd dat Negan pas in de seizoensfinale komt dus of dat zou betekenen dat ze ontsnappen/gered worden/spullen afgeven of ze worden meegenomen naar de groep van Negan maar goed, dan zouden we Daryl en co pas in de laatste aflevering weer zien.
Die groep van negan, de moterbende, dat zijn toch de saviors? De wolven niet toch?

Of haal ik nu van alles door elkaar?
Is dat al bevestigd? Dat Negan inderdaad pas in de seizoensfinale komt?



Ik hoor niemand ongerust zijn over Maggie op dat wankele plateautje. Dus dat gaat allemaal goedkomen.
quote:Starshine schreef op 01 december 2015 @ 18:23:

Is dat al bevestigd? Dat Negan inderdaad pas in de seizoensfinale komt?



Ik hoor niemand ongerust zijn over Maggie op dat wankele plateautje. Dus dat gaat allemaal goedkomen.



Is nog niet bevestigd, zijn geruchten.



Natuurlijk komt t goed met Maggie en Glen! We moeten nog wel ergens positief over blijven
quote:Dragisa schreef op 01 december 2015 @ 18:20:

Die groep van negan, de moterbende, dat zijn toch de saviors? De wolven niet toch?

Of haal ik nu van alles door elkaar?





Motorbende zijn idd de saviors. Tenminste een deel ervan. Hoe werden ze alweer genoemd in die aflevering met Dwight? Soldiers?



De wolves zijn of een aparte groep of horen op 1 of andere manier ook bij Negan.



Maar hoe?? Dat is nog de vraag.
anoniem_111061 wijzigde dit bericht op 01-12-2015 18:32
Reden: Aanvulling
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:Satchel schreef op 01 december 2015 @ 14:11:

[...]



Dan is zelfs de optie dat hij Denise de keel door snijdt nog beter.quote:Starshine schreef op 01 december 2015 @ 14:46:

ja okay, ze begonnen alvast aan Bob, maar die ging toch al dood,..Volgens mij zijn wij ook allemaal te lang "out there" geweest
óu sont les neiges d'antan

Alle reacties Link kopieren
quote:merano schreef op 01 december 2015 @ 18:55:





Volgens mij zijn wij ook allemaal te lang "out there" geweest





Het went de gruwelen.

Dat zie je aan de karakters in de serie maar ook aan ons.
Haaaai!

Om niet af te hoeven kicken tot februari









en voor kamp Rick ook ff wat leuks







Alle reacties Link kopieren
quote:mama_lin schreef op 30 november 2015 @ 23:02:

Maar nog altijd geen antwoord op de help...



Waarschijnlijk mosterd, ik lees nu pas, net de aflevering bekeken.

Die help was toch van Eugene die de walkie-talkie pakte vlak voor ze met z'n drieën dat huis in konden vluchten?





......



Duidelijk: *mosterd, mosterd, mosterd, mosterd, mosterd x 100000*
verdwaald op het nieuwe forum
Alle reacties Link kopieren
Ik stap denk ik over van kamp Daryl naar kamp Rick
Alle reacties Link kopieren
Ik vond het een goede aflevering.



Die blik van Glenn toen hij Maggie zag, echt heel lief!



Verder vind ik ook heel veel hetzelfde als wat jullie vinden, wat hier dus al geschreven is.



Ik vond de priester zo behulpzaam geworden.



De beet van Deanna was een mooie, duidelijke afdruk. Zouden ze haar nog tegen gaan komen als walker?



Het begin was zo surrealistisch. (TWD is verder realistisch )

De toren viel zo recht om, te netjes ofzo. En het muziekje en het tekenen van Sam daarvoor, net alsof het een heel ander programma was.
verdwaald op het nieuwe forum
Alle reacties Link kopieren
quote:dolfje schreef op 01 december 2015 @ 20:47:

Ik stap denk ik over van kamp Daryl naar kamp Rick Ik zit in beide kampen.
quote:Liadan schreef op 01 december 2015 @ 21:56:

[...]





Ik zit in beide kampen.Ik ook. We boffen met die mooie mannen
Alle reacties Link kopieren
Hehe...klaar met werken en nu kan ik ook even mijn theorietjes toetsen hier!



Wat over Sam! Ik denk dat ze hem bewust tot het laatst hebben gelaten om vol te smeren. Zo heeft hij niet teveel tijd om na te denken of in verzet te gaan. Is het volsmeren en lopen! Zou die met die prut op een tijd moeten wachten zou hij door kunnen schieten in de stress!

Verder geloof ik niet dat Daryl en consorte zomaar de truck afgeven. Die gaat volgens mij nog een rol spelen in het vernietigen van de walkers. Best mogelijk dat ze een deal sluiten omdat de rest van de motorbende ook ergens vastzitten tussen de walkers.

Ik hoop eigenlijk dat die verschillende groepen (wolves, Negan etc.) tegen elkaar uitgespeeld worden of dat een van hun de samenwerking zoeken met Alexandria om een andere groep te verslaan.

Rick en de rest vinden toevlucht in een ander huis. Mogelijk dat Sam in de problemen komt en zijn broer (liep achter hem) en zijn moeder meetrekt. Ik verwacht dat Gabriel nog een keer de held gaat uithangen omdat hij meent iets te moeten goedmaken. Kan zijn dat hij Sam, Ron en Jessie helpt maar zelf ten onder gaat. Aaron zal zich wel ontfermen over de Alexandrianen. En Maggie redt het wel als ze stil blijft liggen. Ik kan me trouwens niet voorstellen dat Denise het niet overleeft. Misschien dat ze de wolve tussen de walkers duwt en weer terug naar binnen kan vluchten?? Of ze wordt gered door Morgan..



Maar goed, 't is wachten tot na carnaval! Gelukkig nog iets afleiding door alle carnavalstoestanden maand januari en 1e weekend februari.
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says "Oh crap, she's up".

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven