Entertainment alle pijlers

The Walking dead 6.2. Attack of the Wolves

28-10-2015 12:16 3010 berichten
If more people become a part of us, we get stronger.



Een topic waarin we speculeren en napraten. Waarin we lachen, huilen, griezelen en genieten van een goed verhaal, spannende plotwendingen en mooie plaatjes. Waarin we praten over ships, bloemetjestruien en spaghetti.



Wil jij dit ook? Aarzel niet en kom erbij! Iedereen is welkom, of je nou fan bent van het eerste uur of pas sinds seizoen 6.



Beantwoord deze drie simpele vragen en word automatisch lid van TWD Team Viva.

1) Wie is je favoriet?

2) Wie ship je?*

3) Waarom?

* When someone says "I ship them" it means that someone supports a romantic relationship between two people.- Urban Dictionary



Hier de link van het vorige topic.

Let op: in principe volgen we het uitzendschema zoals die in Nederland wordt uitgezonden. Die loopt 24 uur achter op Amerika, dus als je streamt en de nieuwste aflevering al gezien hebt, geen spoilers aub!

Ook spoilers vanuit de comics worden niet op prijs gesteld.

quote:tulpje1977 schreef op 02 december 2015 @ 23:22:

Ja daar kan ik me ook wel in vinden.



Ik ben ook wel gecharmeerd van de acteur die hem gaat spelen dus dat speelt ook wel mee. Nou dat is inderdaad een knapperd. we boffen weer!
Alle reacties Link kopieren
Mwah...vind je? Knapperd?? Och...is wennen!
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says "Oh crap, she's up".
Alle reacties Link kopieren
Oooh ja ik heb ook wel een zwak voor m
quote:mamsvan schreef op 02 december 2015 @ 21:45:

Nog 75 dagen

Nog 1.779 uren

Nog 106.697 minuten

Nog 6.401.773 seconden

Er zijn tot nu toe 75 afleveringen van TWD geweest, dus als je er vanaf nu elke dag eentje terugkijkt sluit het weer mooi aan in februari
Alle reacties Link kopieren
quote:tattou schreef op 03 december 2015 @ 01:23:

[...]





Er zijn tot nu toe 75 afleveringen van TWD geweest, dus als je er vanaf nu elke dag eentje terugkijkt sluit het weer mooi aan in februari Goed idee!
verdwaald op het nieuwe forum
quote:Dragisa schreef op 02 december 2015 @ 23:14:

Het lijkt alsof Negan diegene voor TWD fans is, wat The Joker voor Batman fans is.

Denk ik.

Dat begrijp ik dan wel.

Maar wat kan daarna dan nog komen? Is Negan dan niet het hoogtepunt en is het daarna allemaal minder?

Batman is voor mij altijd in strijd met the joker. Andere schurken zijn altijd minder.

Ik ben met de comics pas bij nr 35 ofzo.



Edit: hm antwoorden zou een spoiler zijn denk ik. Doe maar niet dus.
Alle reacties Link kopieren
quote:tulpje1977 schreef op 02 december 2015 @ 23:11:

Zonder in details te treden,het is een personage waar ik al een tijdje naar uitkijk. Ik ben heel benieuwd hoe dit zich gaat ontwikkelen in de serie.idem
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
quote:tulpje1977 schreef op 02 december 2015 @ 23:22:

Ja daar kan ik me ook wel in vinden.



Ik ben ook wel gecharmeerd van de acteur die hem gaat spelen dus dat speelt ook wel mee. precies ik ook. alleen al die stem
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
quote:tattou schreef op 03 december 2015 @ 01:23:

[...]





Er zijn tot nu toe 75 afleveringen van TWD geweest, dus als je er vanaf nu elke dag eentje terugkijkt sluit het weer mooi aan in februari houd ik nooit vol. heb waarschijnlijk tussen nu en febrauri al 2 marathon gehouden, ben trouwens net weer begonnen met seizoen 1
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
oh helemaal vergeten wat ik zelf van de aflevering vond. ik vond hem (gek genoeg) beter dan die van vorig jaar waar beth dood ging, maar waar Hershell in dood ging was natuurlijk wel weer beter



Ik ben blij dat Deanna dood is, ik had echt niks met haar. ben benieuwd hoe Glenn Maggie gaat bevrijden, sowieso benieuwd of Daryl en Abraham en Sasha nog bij de groep komt. Wat deed Carol nou met een mes..

Ik vind jammer dat Morgan nu deze rol speelt. had namelijk best wel hoop voor hem.. ik hoop stiekem dat Ron inderdaad Carl alsnog goed pijnigt. ik ben benieuwd wat Gabriel nog laat zien,





en dan Sam.. OH OH ik hoop dat t goed afloopt. als ik hem zie denk ik aan kleine Carl





en dan Negan, YEEEEEAAH ben zo benieuwd





wie denken jullie dat er dood gaan na de msd of msf ? nou ja febrauri
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Ik ben nu de meest onwaarschijnlijke serie ooit aan het bingen. Big Love, over een polygamistengezin in de normale maatschappij met alle geheimhouderij en intriges die daar bij komen kijken.

Heb eeuwen geleden het eerste seizoen een keer gezien, maar dat werd op een onmogelijke tijd uitgezonden, het tweede seizoen werd natuurlijk weer zomaar op een andere tijd neergezet en daarna kwam het niet meer.

Ik vind het een heerlijke serie, de saamhorigheid in dat gezin, ook al botsen ze ook vaak. De cultuurverschillen tussen het gezin dat met de maatschappij mee wil doen en de familie die nog traditioneel op een compound woont, vuile politieke spelletjes, de manier hoe ze in het leven staan.

Ik vind het erg intrigerend (heb ook een tijdje Sister wives op TLC gekeken), ook al geloof ik niet in god en hang al zeker niet het Mormoonse geloof aan, (brr wat een enge mensen kunnen dat zijn)
Ik ben bang dat Daryls dagen geteld zijn. En ik denk nog steeds dat Glenn ook gaat. Dat zijn bijna dood een heel vuil truukje was, zo van: Oooooh Glenn is dood!! .

Nee hij leeft!!

en dan als niemand het verwacht....*BAM* dood, maar dan echt.



Minder belangrijke mensen:

Denise, Scott (die ligt natuurlijk eenzaam in die kliniek terwijl walker vrolijk overal in en uit kunnen lopen), Jessie.
Ik ben weer lekker verder aan het kijken naar Dexter. Maar ik val elke keer in slaap (nachtvoedingen breken je wel op) dus ik zit straks voor de 4e keer dezelfde aflevering te kijken zo krijg ik nog niks gekeken tot TWD weer begint.

misschien maar iets hersenloos kijken als gooische vrouwen vind ik ook leuk

ik heb een gebeurtenis per ongeluk gelezen dat in een comic staat en op internet uitgelegd staat. Alleen nu weet ik niet of de schrijvers van TWD zich daaraan houden. Wie kan mij vertellen of de eerdere seizoenen van de serie ook wel behoorlijk trouw waren aan de comic?
Ik weet precies wat je bedoelt, die gebeurtenis is niet te missen



Ik ben pas in the prison en woodbury in de comics maar er valt weinig over te zeggen.

De grote lijnen worden tot nu toe gevolgd, maar personages zijn anders, relaties zijn anders, sommige mensen ontbreken, anderen zijn voor tv bedacht (de Dixons, Sasha o.a. ).

Dus dat 'die' gebeurtenis gaat gebeuren, dat denk ik wel. Of het gaat gebeuren zoals het in de comic staat, een idee. Ik ehb wel ergens gehoord dat de makers de comics wat trouwers gaan volgen in s6, maar ik weet niet of dat tot nu toe echt gebeurt.
Alle reacties Link kopieren
Als Twd ooit afgelopen is zou ik de comics best eens willen lezen,al ben ik buiten Suske en Wiske en Garfield en Jan Jans en de kinderen geen striplezer



Aan de ene kant zou Daryl's dood een hele grote shock zijn maar waar het hier eerder ook al over ging zijn karakter maakt niet echt meer een ontwikkeling door. Ik vind dat wel jammer.

Het is natuurlijk niet geloofwaardig meer als er niemand van Team Family doodgaat. De grootse shock in alle seizoenen was wat mij betreft toch Hershell denk ik.
Zoals ik al eerder zei: ik vrees dus ook voor Daryl. Zijn karakterontwikkeling staat ook al een tijdje stil vind ik en het is een goede manier om de fans op te schudden.



Betreft comic en serie : verhaallijnen worden steeds meer gevolgd, maar doden verschillen wel. Iconische doden in de strip zijn vaak wel hetzelfde in de serie maar dan met een ander slachtoffer (bijv. De onthoofding van Hershell, zit ook in de strip maar dan is het iemand anders die het loodje legt, zal niet zeggen wie voor Star). Zelfde geldt voor relaties ed. Dus de spoiler die je gelezen hebt hoeft niet hetzelfde te verlopen.



Ik kijk nu orange is the New black, lekker laat maar kan wel lekker binge watchen nu
quote:Starshine schreef op 03 december 2015 @ 10:44:

Ik weet precies wat je bedoelt, die gebeurtenis is niet te missen



Ik ben pas in the prison en woodbury in de comics maar er valt weinig over te zeggen.

De grote lijnen worden tot nu toe gevolgd, maar personages zijn anders, relaties zijn anders, sommige mensen ontbreken, anderen zijn voor tv bedacht (de Dixons, Sasha o.a. ).

Dus dat 'die' gebeurtenis gaat gebeuren, dat denk ik wel. Of het gaat gebeuren zoals het in de comic staat, een idee. Ik ehb wel ergens gehoord dat de makers de comics wat trouwers gaan volgen in s6, maar ik weet niet of dat tot nu toe echt gebeurt.

Hm oke tnx. Dan wordt het dus wachten op dat ene... Ik vind het heel jammer dat ik dat nou net heb moeten lezen. Het hele internet is gewoon niet veilig als je iets opzoekt en iets tegenkomt wat je niet wilt. grappig dat je het gelijk wist. Ik weet ook zeker dat jij weet wat ik bedoel.

Ff in het wit: jij bedoelt ook een gebeurtenis waarin een bepaald persoom een ontmoeting met een andere (nieuwere personage) niet na vertelt?
Quote ipv edit
hm, Daryl is sinds de val van de gevangenis erg gesloten. Logisch, want hij hoorde net dat Carol verbannen was, onzekerheid over alles en iedereen, hij vond dat Hershels dood zijn schuld was omdat hij niet meer naar the governor wilde zoeken, Beth ontvoerd en dood (vond hij ook zijn schuld), Carol ontvoerd (voelde hij zich ook verantwoordelijk voor). Plots in een relatief veilige omgeving waar hij zich helemaal niet op zijn gemak voelde.

Ik zou voor minder doordraaien.

Hij kan nog een prima ontwikkeling doormaken door daarvan terug te komen. 6a duurde maar 1 dag, dus hoeveel ontwikkeling kun je hebben?



Maar inderdaad, ik ben bang dat hij aan het einde van zijn tocht is



Lijkt me trouwens ook moeilijk hoor voor acteurs, om je voor zolang vast te leggen. Tuurlijk, wij werken ook rustig 10 jaar voor dezelfde baas, maar voor een acteur is dat toch lastiger, want je zal altijd met een bepaalde rol geassocieerd worden. Zat artiesten die nooit meer aan de bak kwamen omdat iedereen maar dat ene karakter in ze bleef zien.
quote:Merlijne schreef op 03 december 2015 @ 11:52:

Betreft comic en serie : verhaallijnen worden steeds meer gevolgd, maar doden verschillen wel. Iconische doden in de strip zijn vaak wel hetzelfde in de serie maar dan met een ander slachtoffer (bijv. De onthoofding van Hershell, zit ook in de strip maar dan is het iemand anders die het loodje legt, zal niet zeggen wie voor Star). Zelfde geldt voor relaties ed. Dus de spoiler die je gelezen hebt hoeft niet hetzelfde te verlopen. DANK JE!!! (toch enige hoop dat de verhaallijn anders is zodat ik de spoiler mooi kan vergeten)
quote:mama_lin schreef op 03 december 2015 @ 11:53:

[...]



Hm oke tnx. Dan wordt het dus wachten op dat ene... Ik vind het heel jammer dat ik dat nou net heb moeten lezen. Het hele internet is gewoon niet veilig als je iets opzoekt en iets tegenkomt wat je niet wilt. grappig dat je het gelijk wist. Ik weet ook zeker dat jij weet wat ik bedoel.

Ff in het wit: jij bedoelt ook een gebeurtenis waarin een bepaald persoom een ontmoeting met een andere (nieuwere personage) niet na vertelt?wit: ja, iets met een honkbalknuppel
quote:Starshine schreef op 03 december 2015 @ 11:56:

[...]



wit: ja, iets met een honkbalknuppelNog meer wit: ik ben bang dat dit het eindstation voor Daryl gaat worden :(
quote:Starshine schreef op 03 december 2015 @ 11:56:

[...]



wit: ja, iets met een honkbalknuppelyep, we zitten op 1 lijn.
quote:Merlijne schreef op 03 december 2015 @ 11:59:

[...]



Nog meer wit: ik ben bang dat dit het eindstation voor Daryl gaat worden :(Wit antwoord: zijn ze wel gelijk 1 van hun grootste cashcows kwijt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven