Entertainment alle pijlers

The Walking dead 6.2. Attack of the Wolves

28-10-2015 12:16 3010 berichten
If more people become a part of us, we get stronger.



Een topic waarin we speculeren en napraten. Waarin we lachen, huilen, griezelen en genieten van een goed verhaal, spannende plotwendingen en mooie plaatjes. Waarin we praten over ships, bloemetjestruien en spaghetti.



Wil jij dit ook? Aarzel niet en kom erbij! Iedereen is welkom, of je nou fan bent van het eerste uur of pas sinds seizoen 6.



Beantwoord deze drie simpele vragen en word automatisch lid van TWD Team Viva.

1) Wie is je favoriet?

2) Wie ship je?*

3) Waarom?

* When someone says "I ship them" it means that someone supports a romantic relationship between two people.- Urban Dictionary



Hier de link van het vorige topic.

Let op: in principe volgen we het uitzendschema zoals die in Nederland wordt uitgezonden. Die loopt 24 uur achter op Amerika, dus als je streamt en de nieuwste aflevering al gezien hebt, geen spoilers aub!

Ook spoilers vanuit de comics worden niet op prijs gesteld.

Alle reacties Link kopieren
Fijn dames dat jullie het in het wit doen, waardeer ik echt!
Tuurlijk Dolfje!



Wat jij zei over grootste schok was Hershell: helemaal mee eens. Oh wat was ik boos. Ik vond Hershell zó leuk en ik dacht dat iemand de governor wel even zou stoppen, maar nee. Volgens mij heb ik toen naar de tv geschreeuwd
Graag gedaan Dolfje.



meer wit en dan hou ik erover op:

Inderdaad, het is Glenns comic-dood, maar ik ben bang dat Daryl hem krijgt (waarom Glenn dan al zowat de hele serie door ontmoetingen met honkbalknuppels heeft snap ik dan even niet).

Andere theorie: Glenn krijgt hem wel (zie mijn andere theorie om de fans een gerust gevoel te geven nu hij terug is uit de dood en dan ineens ...) en Daryl krijgt alsnog een andere dood. Het is gewoon een joekel van een mindfuck.

Ik denk hoe dan ook dat het niet in de finale gebeurd, alleen dat we een onwijs spannende cliffhanger krijgen (zoiets dat Negan moet kiezen tussen Daryl en Glenn) zodat Daryl nog een hele zomer uitgemolken kan worden.



einde
Overigens ben ik wel gematigd blij met de winterstop.

Het spreidt de serie een beetje meer over het jaar. Als ze allen in een keer zouden doen was het in februari al afgelopen, nu ben je er van oktober tot april mee bezig.

Slimme marketing hoor, zo'n winterstop.
quote:Starshine schreef op 03 december 2015 @ 12:11:

Graag gedaan Dolfje.



meer wit en dan hou ik erover op:

Inderdaad, het is Glenns comic-dood, maar ik ben bang dat Daryl hem krijgt (waarom Glenn dan al zowat de hele serie door ontmoetingen met honkbalknuppels heeft snap ik dan even niet).

Andere theorie: Glenn krijgt hem wel (zie mijn andere theorie om de fans een gerust gevoel te geven nu hij terug is uit de dood en dan ineens ...) en Daryl krijgt alsnog een andere dood. Het is gewoon een joekel van een mindfuck.

Ik denk hoe dan ook dat het niet in de finale gebeurd, alleen dat we een onwijs spannende cliffhanger krijgen (zoiets dat Negan moet kiezen tussen Daryl en Glenn) zodat Daryl nog een hele zomer uitgemolken kan worden.



eindeLaatste wit van mij: ja precies ook mijn theorie.



De reden dat ik toch uiteindelijk Daryl denk is 1. Iedereen verwacht al Glenn (vandaar ook juist al die honkbalknuppels, om de fans te pesten). 2. Eerdere doden zijn toch zelfde moord methode, ander slachtoffer. De enige die ik net zo'n impact zie hebben als Glenn, want beide fan favorieten, is Daryl. Dan weet je zeker dat iedereen de dader haat. De enige andere die ik eventueel nog overweeg zijn Abraham en Morgan.



Maar we zullen het zien.
Ik sluit mij aan bij de witte tekst
leuk ideetje voor de slaapkamer?

quote:Starshine schreef op 03 december 2015 @ 18:15:

leuk ideetje voor de slaapkamer?

[afbeelding]Oh, wat geweldig!
En deze voor in de keuken?

Alle reacties Link kopieren
Ook eens met de witte stukjes

Ben verdorie die spoiler ondertussen al tot 2x toe tegengekomen zonder naar iets dergelijks op zoek te zijn. note to self: niet meer twd googelen
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nieuwsgierig, maar heb tot nu toe niks in het wits gelezen. Kijken hoe lang dat duurt.
quote:eki12 schreef op 03 december 2015 @ 22:35:

Ook eens met de witte stukjes

Ben verdorie die spoiler ondertussen al tot 2x toe tegengekomen zonder naar iets dergelijks op zoek te zijn. note to self: niet meer twd googelen Jij dus ook al. Jammer is dat hè!
Alle reacties Link kopieren
ik haal t maar even weg
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Je tekst is in t roze, ik kan m zo lezen.
Je tekst is idd goed leesbaar mamsvan
Alle reacties Link kopieren
wat raar voor mij niet..
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
tip:

[ fgcolor=#ffffff (dat zijn 6 f-en)] afsluiten met [ /fgcolor]

dan is het witter

dan wit

Ik vergeet altijd die codes, maar ik selecteer de tekst, klik lukraak een kleurtje aan en vervang dan de code door 6 f-en.
quote:mamsvan schreef op 04 december 2015 @ 14:49:

wat raar voor mij niet..op mijn telefoon kon ik je tekst zo niet lezen. Ik zag wel dat er iets stond, maar niet leesbaar. Nu op de laptop zie ik het wel. Heeft met beeldscherminstellingen te maken denk ik.
Aangezien Negan nu bekend is gemaakt kan een plaatje van de acteur nu wel toch?



Voor de liefhebbers ^^

Hm, niet verkeerd, niet verkeerd.
Tsja, ik ken hem, maar heb er niet zoveel mee. Ik hou het op Rick
Alle reacties Link kopieren
Ik vind hem wel wat hebben .

Had eigenlijk niet verwacht dat er iemand met toch een vrij bekende naam(en uiterlijk) in de serie zou komen.
Ja, ik word er wel blij van



Best opvallend toch Dolfje? Over het algemeen zijn het toch redelijk onbekende acteurs.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven