Entertainment alle pijlers

The Walking dead 6.2. Attack of the Wolves

28-10-2015 12:16 3010 berichten
If more people become a part of us, we get stronger.



Een topic waarin we speculeren en napraten. Waarin we lachen, huilen, griezelen en genieten van een goed verhaal, spannende plotwendingen en mooie plaatjes. Waarin we praten over ships, bloemetjestruien en spaghetti.



Wil jij dit ook? Aarzel niet en kom erbij! Iedereen is welkom, of je nou fan bent van het eerste uur of pas sinds seizoen 6.



Beantwoord deze drie simpele vragen en word automatisch lid van TWD Team Viva.

1) Wie is je favoriet?

2) Wie ship je?*

3) Waarom?

* When someone says "I ship them" it means that someone supports a romantic relationship between two people.- Urban Dictionary



Hier de link van het vorige topic.

Let op: in principe volgen we het uitzendschema zoals die in Nederland wordt uitgezonden. Die loopt 24 uur achter op Amerika, dus als je streamt en de nieuwste aflevering al gezien hebt, geen spoilers aub!

Ook spoilers vanuit de comics worden niet op prijs gesteld.

quote:matroesjka_ schreef op 04 december 2015 @ 21:48:

Sorry ik verwaarloos jullie. Het enige wat ik nog ga toevoegen (want jullie zullen alles al uitgebreid besproken hebben) is dat allebei die kutkinderen van Jessie van mij opgegeten mogen worden.
quote:Lovestar schreef op 04 december 2015 @ 21:44:

[...]





Hmm....Abraham zonder snor?



[afbeelding]



Abraham met een nette snorrebaard



[afbeelding]



Ik hou ook van grote mannen

Maar toen je zei Abraham zonder snor, dacht ik eerst aan hem met snor en toen dacht ik nee Misschien als een beste vriend. Daarna even gegoogled en nu denk ik nomnomnom Okay, Abraham met stoppels.
quote:Dragisa schreef op 04 december 2015 @ 22:24:

[...]







Die vreselijke Coral/Dick Grimes grapjes zijn ook zo slecht.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]Ja klopt, terwijl ik het echt wel een van de verdrietigste scenes van TWD vond toen (maar goed, ik had dan ook geen hekel aan Lori, misschien scheelt dat enigszins), ik voelde zo mee toentertijd met Rick... ik was net als hem helemaal crazy geworden geloof ik:

Oh no no no
Helemaal Abraham niet, zo mijn type niet ^^. Met of zonder snor niet, leuk karakter in TWD dat dan weer wel haha
quote:tattou schreef op 04 december 2015 @ 22:43:

[...]





Ja klopt, terwijl ik het echt wel een van de verdrietigste scenes van TWD vond toen (maar goed, ik had dan ook geen hekel aan Lori, misschien scheelt dat enigszins), ik voelde zo mee toentertijd met Rick... ik was net als hem helemaal crazy geworden geloof ik:

Oh no no noSlechte scene eigenlijk als je alleen maar dit korte stukje ziet hahaha
Ik ben dat vage gedoe over die wolves ondertussen wel een beetje beu.
Alle reacties Link kopieren
quote:matroesjka_ schreef op 04 december 2015 @ 21:48:

Sorry ik verwaarloos jullie. Het enige wat ik nog ga toevoegen (want jullie zullen alles al uitgebreid besproken hebben) is dat allebei die kutkinderen van Jessie van mij opgegeten mogen worden. zo is het maar net!!!
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says "Oh crap, she's up".
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat ze in hun verhaallijn een beetje door moeten naar een meer permanent wonen. Alexandria kan echt nog gered worden,weer opgebouwd worden. Een beetje meer verhaal over het samen wonen daar maar ook over andere vestigingen of groepen. Over hoe ze het nu gaan doen als gemeenschap tegenover andere groepen.En een beetje meer verdieping in de relaties onderling. Volgens mij kan het ook geen andere kant meer op omdat het anders teveel van hetzelfde wordt.

En nee, voor een goed verhaal hoeft voor mij niet zo zeer een van de grotere personages het loodje te leggen. Dat vindt ik weer te makkelijk om het bekende shock effect te krijgen.
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says "Oh crap, she's up".
Ik zat me dus druk te maken. Wat nou als judith onder die walkercape opeens begint te huilen? Begint dat kutjong dat prima kan snappen dat je niet om je moeder moet gaan roepen in een menigte walkers....
quote:MacTrees schreef op 04 december 2015 @ 23:02:

[...]





zo is het maar net!!!Niet mee eens eigenlijk, die kinderen zijn maar kinderen, afhankelijk van de volwassenen, en heel vaak doen die het nou niet altijd okay toch? Sam is in mijn ogen vooral bangbangbang en nog eens bang, Ron is hmmz...die draait een beetje erg door omdat er geen aandacht is voor hoe hij alles beleeft (z'n vader, die een asshole was, maar toch, z'n vader is doodgeschoten door Rick). Je kan het ze niet kwalijk nemen, vind ik. Het zijn kinderen.
(Jonge) kinderen hebben is gewoon een extra iets in TWD, vind ik dan, maakt het nog moeilijker.
quote:MacTrees schreef op 04 december 2015 @ 23:12:

Ik denk dat ze in hun verhaallijn een beetje door moeten naar een meer permanent wonen. Alexandria kan echt nog gered worden,weer opgebouwd worden. Een beetje meer verhaal over het samen wonen daar maar ook over andere vestigingen of groepen. Over hoe ze het nu gaan doen als gemeenschap tegenover andere groepen.En een beetje meer verdieping in de relaties onderling. Volgens mij kan het ook geen andere kant meer op omdat het anders teveel van hetzelfde wordt.

En nee, voor een goed verhaal hoeft voor mij niet zo zeer een van de grotere personages het loodje te leggen. Dat vindt ik weer te makkelijk om het bekende shock effect te krijgen.



Eens, behalve met je laatste punt.

Ik zou het flauw vinden als er alleen maar random karakters dood gaan. In tijden van oorlog gaan mensen nu eenmaal dood. Ik zou het ongeloofwaardig (zombie show, i know) vinden als Team Family alles maar zou overleven.
quote:matroesjka_ schreef op 04 december 2015 @ 22:54:

Ik ben dat vage gedoe over die wolves ondertussen wel een beetje beu.Schrijf die Wolves maar af, dat zal niet heel lang meer door gaan denk ik, net als toen met Gareth in Terminus, jammer eigenlijk want ik vind Langhaar wel leuk eigenlijk. Ik hoop net als Morgan dat hij blijft op de een of andere vage manier ^^. Ik vind 'm ergens wel leuk. Ik zal Deanna ook wel missen trouwens, ik raakte net gehecht aan haar.
quote:tattou schreef op 04 december 2015 @ 23:17:

[...]





Niet mee eens eigenlijk, die kinderen zijn maar kinderen, afhankelijk van de volwassenen, en heel vaak doen die het nou niet altijd okay toch? Sam is in mijn ogen vooral bangbangbang en nog eens bang, Ron is hmmz...die draait een beetje erg door omdat er geen aandacht is voor hoe hij alles beleeft (z'n vader, die een asshole was, maar toch, z'n vader is doodgeschoten door Rick). Je kan het ze niet kwalijk nemen, vind ik. Het zijn kinderen.Het is maar een serie he En zodoende mogen die kinderen van mij dood. Ik erger me al vanaf het begin aan ze.
quote:matroesjka_ schreef op 04 december 2015 @ 23:14:

Ik zat me dus druk te maken. Wat nou als judith onder die walkercape opeens begint te huilen? Begint dat kutjong dat prima kan snappen dat je niet om je moeder moet gaan roepen in een menigte walkers.... Waarom kan hij dat prima snappen? Sam heeft zichzelf opgesloten na alles wat er gebeurd is omdat hij bang is, bang is van alles. Wat is hij? 9 jaar ofzoiets, nee dan snap je dat niet lijkt mij. Hoe leg je zoiets uit aan een erg jong kind met veel fantasie?
Ik erger me daar niet aan, ik vind het realistisch om te zien dat de kinderen nog banger zijn dan de volwassenen ^^.
quote:tattou schreef op 04 december 2015 @ 23:32:

[...]





Waarom kan hij dat prima snappen? Sam heeft zichzelf opgesloten na alles wat er gebeurd is omdat hij bang is, bang is van alles. Wat is hij? 9 jaar ofzoiets, nee dan snap je dat niet lijkt mij. Hoe leg je zoiets uit aan een erg jong kind met veel fantasie?Ik mag toch hopen dat ze dat wel ff tegen hem gezegd hebben
En dan nog, zelfs ik als volwassene zou doodsangsten uitstaan als ik de MSF zelf zou moeten doen, doe het maar eens, daar tussendoor lopen ^^

https://www.youtube.com/watch?v=HC7ry7_qqkc
quote:matroesjka_ schreef op 04 december 2015 @ 23:28:

[...]



Het is maar een serie he En zodoende mogen die kinderen van mij dood. Ik erger me al vanaf het begin aan ze.Ik weet nog hoe erg ik in het begin van de serie hoopte (tegen beter weten in) dat Carl en Lori het hoekje om zouden gaan. Wat Lori betreft mn zin gekregen ( ), en Carl vind ik nu meer een vervelende puber en niet meer zo irritant. Dus kan het me voorstellen.
Ik denk dat mijn benen van lijm zouden zijn haha
Iig Rick heeft dit natuurlijk al eerder gedaan. En toen ging het ook nog eens regenen



Verder heb ik het al eens eerder gezegd: TF is zich er bewust van dat in sommige situaties (zoals deze, met walkers in het huis) je sowieso dood gaat als je niks doet, en je met wel iets doen misschien wel overleeft. Dat maakt ze denk ik ook iets moediger. TA heeft die ervaring veel minder en is dus sneller geneigd om gewoon te verstoppen in een crisissituatie.
quote:tattou schreef op 04 december 2015 @ 23:39:

Ik denk dat mijn benen van lijm zouden zijn haha



Dat je nog naar buiten was gegaan! Ik had huilend onder het bed gelegen.



(Eerlijk gezegd overleef ik waarschijnlijk de eerste week niet eens)
Alle reacties Link kopieren
quote:tattou schreef op 04 december 2015 @ 23:17:

[...]





Niet mee eens eigenlijk, die kinderen zijn maar kinderen, afhankelijk van de volwassenen, en heel vaak doen die het nou niet altijd okay toch? Sam is in mijn ogen vooral bangbangbang en nog eens bang, Ron is hmmz...die draait een beetje erg door omdat er geen aandacht is voor hoe hij alles beleeft (z'n vader, die een asshole was, maar toch, z'n vader is doodgeschoten door Rick). Je kan het ze niet kwalijk nemen, vind ik. Het zijn kinderen.Gaat er zeker niet om dat die kinderen zo maar opgegeten moeten worden...echt niet! Alleen worden ze zeer irritant neergezet. Eigenlijk nog niet eens geloofwaardig. Waarom lopen die kinderen niet tussenin? Waarom zo hand in hand? Ik had mijn kinderen veel dichter bij me gehouden en dan midden in de groep. Ik vind het niet geloofwaardig hoe er mee omgegaan wordt. Ik had Sam niet achter mij meegenomen maar echt vastgehouden, bij mij en dan meelopen.
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says "Oh crap, she's up".
quote:Merlijne schreef op 04 december 2015 @ 23:42:

[...]





Dat je nog naar buiten was gegaan! Ik had huilend onder het bed gelegen.



(Eerlijk gezegd overleef ik waarschijnlijk de eerste week niet eens)I go with the flow in dat soort situaties, denk ik, ik weet het niet zeker hahaha
quote:MacTrees schreef op 04 december 2015 @ 23:44:

[...]





Gaat er zeker niet om dat die kinderen zo maar opgegeten moeten worden...echt niet! Alleen worden ze zeer irritant neergezet. Eigenlijk nog niet eens geloofwaardig. Waarom lopen die kinderen niet tussenin? Waarom zo hand in hand? Ik had mijn kinderen veel dichter bij me gehouden en dan midden in de groep. Ik vind het niet geloofwaardig hoe er mee omgegaan wordt. Ik had Sam niet achter mij meegenomen maar echt vastgehouden, bij mij en dan meelopen.Tja dat kan, ik had toch echt gezocht naar een of ander raam aan de achterkant wat een veilige uitkomst zou bieden, maar ik neem maar aan dat die er schijnbaar niet was ^^. Verstoppen is volgens mij zo'n slecht plan nog niet trouwens, wachten tot het over is, net als Glenn deed.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven