Entertainment alle pijlers

The Walking dead 6.2. Attack of the Wolves

28-10-2015 12:16 3010 berichten
If more people become a part of us, we get stronger.



Een topic waarin we speculeren en napraten. Waarin we lachen, huilen, griezelen en genieten van een goed verhaal, spannende plotwendingen en mooie plaatjes. Waarin we praten over ships, bloemetjestruien en spaghetti.



Wil jij dit ook? Aarzel niet en kom erbij! Iedereen is welkom, of je nou fan bent van het eerste uur of pas sinds seizoen 6.



Beantwoord deze drie simpele vragen en word automatisch lid van TWD Team Viva.

1) Wie is je favoriet?

2) Wie ship je?*

3) Waarom?

* When someone says "I ship them" it means that someone supports a romantic relationship between two people.- Urban Dictionary



Hier de link van het vorige topic.

Let op: in principe volgen we het uitzendschema zoals die in Nederland wordt uitgezonden. Die loopt 24 uur achter op Amerika, dus als je streamt en de nieuwste aflevering al gezien hebt, geen spoilers aub!

Ook spoilers vanuit de comics worden niet op prijs gesteld.

quote:tattou schreef op 04 december 2015 @ 23:59:

[...]





Tja dat kan, ik had toch echt gezocht naar een of ander raam aan de achterkant wat een veilige uitkomst zou bieden, maar ik neem maar aan dat die er schijnbaar niet was ^^. Verstoppen is volgens mij zo'n slecht plan nog niet trouwens, wachten tot het over is, net als Glenn deed.Die mensen hebben drie kinderen in huis en een hongerige horde walkers. Ik snap ze wel dat ze weg gaan. Die walkers gaan niet uit zichzelf weg. Vroeg of laat zullen ze hoe dan ook daar weg moeten.
Of de trap blokkeren, of eventueel weghakken zodat je op de 2e verdieping veilig zit for so long (en dan via het dak wegkomen). Een axe, I need an axe lol.
quote:matroesjka_ schreef op 05 december 2015 @ 00:01:

[...]



Die mensen hebben drie kinderen in huis en een hongerige horde walkers. Ik snap ze wel dat ze weg gaan. Die walkers gaan niet uit zichzelf weg. Vroeg of laat zullen ze hoe dan ook daar weg moeten.Zo toch niet, of er moet echt geen andere mogelijkheid zijn, ik deed dat niet hoor (benen en lijm enzo ^^). Er moet toch iets anders zijn? Al spring ik uit een raam, beter dan door die walkers lopen toch? Hoewel, met kinderen is het inderdaad zoveel anders.
Alle reacties Link kopieren
quote:tattou schreef op 04 december 2015 @ 23:59:

[...]





Tja dat kan, ik had toch echt gezocht naar een of ander raam aan de achterkant wat een veilige uitkomst zou bieden, maar ik neem maar aan dat die er schijnbaar niet was ^^. Verstoppen is volgens mij zo'n slecht plan nog niet trouwens, wachten tot het over is, net als Glenn deed.Helemaal logisch dat ze gaan. Had ik denk ik ook gedaan. Alleen, ik had de kinderen meer centraal gezet en dus niet achteraan. Ron en Sam liepen echter Jessie....achteraan. Had ik niet gedaan!! Niet met mijn kinderen.
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says "Oh crap, she's up".
Klopt, daarom lopen als het goed is Michonne en Gabriel er nog achter.
Na Sam en Ron lopen nog Michonne en Father Gabriel, de kinderen lopen in het midden. Daarom denk ik dat dit niet de beste oplossing was voor deze situatie. De kinderen zijn de zwakke schakel (op Carl na) omdat ze het meest bang/onervaren zijn, in die ketting van handen, wat erg logisch is.
Tussen elk kind zou eigenlijk een ervaren volwassene hebben moeten zitten, Ron-Sam is niet okay dus .
Alle reacties Link kopieren
Ik begrijp wel dat ze Sam niet voor Jessie hebben gezet, voor Jessie loopt Carl met Judith.

Dan hadden ze Gabriel na Carl moeten laten lopen, dan Sam, Jessie,Ron en Michonne als laatste.
quote:tattou schreef op 05 december 2015 @ 00:06:

[...]





Zo toch niet, of er moet echt geen andere mogelijkheid zijn, ik deed dat niet hoor (benen en lijm enzo ^^). Er moet toch iets anders zijn? Al spring ik uit een raam, beter dan door die walkers lopen toch? Hoewel, met kinderen is het inderdaad zoveel anders.Maar die walkers zijn buiten. Of je nou uit het raam springt of door de deur gaat zijn die walkers daar. En met een beetje pech lopen ze zo je huis omver. Hoe dan ook zul je je tussen de walkers moeten begeven.
Alle reacties Link kopieren
quote:matroesjka_ schreef op 05 december 2015 @ 12:41:

[...]



Maar die walkers zijn buiten. Of je nou uit het raam springt of door de deur gaat zijn die walkers daar. En met een beetje pech lopen ze zo je huis omver. Hoe dan ook zul je je tussen de walkers moeten begeven.Nu ik hier zo over nadenk ben ik toch wel blij met onze rijtjes huizen cultuur, kan ik gewoon over de daken gaan tot ik ergens ben waar geen walkers zijn
quote:tattou schreef op 05 december 2015 @ 00:03:

Of de trap blokkeren, of eventueel weghakken zodat je op de 2e verdieping veilig zit for so long (en dan via het dak wegkomen). Een axe, I need an axe lol.Trap blokkeren deden ze al, en iets zegt me dat je geen tijd hebt om een trap weg te hakken als er 50 zombies in je keuken staan haha.
quote:Dragisa schreef op 05 december 2015 @ 13:03:

[...]





Trap blokkeren deden ze al, en iets zegt me dat je geen tijd hebt om een trap weg te hakken als er 50 zombies in je keuken staan haha.Het lawaai ervan zal ook meer walkers aantrekken. En die stoten zo de muren om.
Vanavond vanaf 10 uur de herhalingen van seizoen 6 op FOX!

Man is een avondje stappen, ik vermaak mij wel
quote:Dragisa schreef op 05 december 2015 @ 14:36:

Vanavond vanaf 10 uur de herhalingen van seizoen 6 op FOX!

Man is een avondje stappen, ik vermaak mij wel Mijn man slaapt om 10 uur altijd al en ik ben een avondmens dus ik ga me ook wel vermaken! (ik wist het niet van de herhalingen)
Dat van die trap komt omdat ik teveel (on)nuttige sites lees hahaha:

http://zombie.wikia.com/wiki/Destroying_The_Stairs



De zombiepedia, die moet je toch gelezen hebben
quote:mama_lin schreef op 05 december 2015 @ 15:12:

[...]



Mijn man slaapt om 10 uur altijd al en ik ben een avondmens dus ik ga me ook wel vermaken! (ik wist het niet van de herhalingen)Ik wist het ook niet voor ik in de gids keek! Een fijne avond gewenst mama_lin!
quote:tattou schreef op 05 december 2015 @ 16:06:

Dat van die trap komt omdat ik teveel (on)nuttige sites lees hahaha:

http://zombie.wikia.com/wiki/Destroying_The_Stairs





De zombiepedia, die moet je toch gelezen hebben Haha, geweldig!! Ik ga het bestuderen
even aandacht voor de talenten van de grime

je zou echt niet zeggen dat het nep is





De walker op de eerste foto is Greg Nicotero, hij is special FX make-up artiest van The Walking Dead. En als ik mij net vergis ook van andere zombie films. Hij heeft het allemaal ontworpen en bedacht.

Naar het schijnt neemt hij 1 keer per seizoen de rol van walker op zich. Het is mij verder nooit opgevallen, tot de aflevering met de "dood" van Glenn.
Ik vind deze geweldig, die kin/mond!

Alle reacties Link kopieren
quote:tattou schreef op 04 december 2015 @ 23:33:

Ik erger me daar niet aan, ik vind het realistisch om te zien dat de kinderen nog banger zijn dan de volwassenen ^^.

ik ook, natuurlijk denk ik als die ron zie van oh jongen jongen dat is nu niet slim. en toen sam om zijn moeder ging roepen dacht OH NEE OH NEE



maar vergeten we niet allemaal Sophia die onder de auto door keek en weg rende van de walkers en Carl die om de haverklap te kamp/hoeve verliet om op pad te gaan, allemaal kinderlijk



dat hoort ook ene beetje bij twd
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
ik vroeg me af hoe ze boven kwamen, ik bedoel hoe kwam ze die trap in hemelsnaam op?





ze zwalkeren rond, de voeten bewegen schuifend, het zijn geen echte stappen, dus hoe kunnen ze de trap oplopen of zouden ze over elkaar heen zijn gegaan
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Beetje slap vond ik: vlak nadat Deanna was gevallen en gebeten liepen ze op straat; de walkers zitten ze op de hielen.

Opeens zijn er ook walkers voor ze, Rick weet het even niet meer: ze zitten in de val.

Dan komen er hulptroepen, die schieten er een stuk of zes neer (was dat nu zo erg?), en ze kunnen weer verder. Opeens zijn de walkers achter ze ook weer veel verder weg.



Dat jochie had ik al veel eerder aan zijn haren naar beneden gesleept: ff normaal doen.
quote:vinsent schreef op 06 december 2015 @ 13:02:

Dat jochie had ik al veel eerder aan zijn haren naar beneden gesleept: ff normaal doen.Dussss.... volgende onderwerp maar ff
Ja laten we het hebben over hoe pissed iedereen op Morgan is. Ik stem voor verbanning.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven