Entertainment alle pijlers

The Walking dead 6.2. Attack of the Wolves

28-10-2015 12:16 3010 berichten
If more people become a part of us, we get stronger.



Een topic waarin we speculeren en napraten. Waarin we lachen, huilen, griezelen en genieten van een goed verhaal, spannende plotwendingen en mooie plaatjes. Waarin we praten over ships, bloemetjestruien en spaghetti.



Wil jij dit ook? Aarzel niet en kom erbij! Iedereen is welkom, of je nou fan bent van het eerste uur of pas sinds seizoen 6.



Beantwoord deze drie simpele vragen en word automatisch lid van TWD Team Viva.

1) Wie is je favoriet?

2) Wie ship je?*

3) Waarom?

* When someone says "I ship them" it means that someone supports a romantic relationship between two people.- Urban Dictionary



Hier de link van het vorige topic.

Let op: in principe volgen we het uitzendschema zoals die in Nederland wordt uitgezonden. Die loopt 24 uur achter op Amerika, dus als je streamt en de nieuwste aflevering al gezien hebt, geen spoilers aub!

Ook spoilers vanuit de comics worden niet op prijs gesteld.

quote:mama_lin schreef op 23 januari 2016 @ 12:31:

[...]



hooooo mijn gezicht stond op standje kwijl



trouwens, hier zie je goed die tattoo op zijn borst. Die was ook heel duidelijk zichtbaar in een scene van boondock saints en daar kon je heel goed lezen dat daar 'Norman' staat haha oeps.

jij ook al?

Hij is zo lekker breed, hmm.
quote:Dragisa schreef op 23 januari 2016 @ 13:00:

Ik zag onlangs de film 'Beat' met een piepjonge Norman en Courtney Love. Daarin hebben ze op low budget manier geprobeerd de tattoo weg te werken.

Niet gelukt



[afbeelding]



De film is een aanrader trouwens, als je art house en de beat generatie kan waarderen.



ik vind het lastig om zijn films te vinden. Veel low budget/art house spul dat niet goed beschikbaar is.

Six ways to sunday heb ik noodgedwongen helemaal op youtube bekeken.

ohja, en courtney love trek ik slecht.

edit: we zitten over de 3000!
Tijd voor een nieuw topic dus!
wie zou de nieuwe maken?
Ik wil best wat vogelen, maar dan moet ik vanavond even de laptop pakken ( mn man zit er nu oo), want met mijn oude aaipet is dat geen doen....
Ik doe het wel even
klaar The walking dead: The rise of Negan


see you on the other side
quote:Starshine schreef op 23 januari 2016 @ 15:50:



see you on the other sidecatch you on the flipside
Alle reacties Link kopieren
quote:Liadan schreef op 22 januari 2016 @ 23:25:

[...]





Ook voor jou duim ik. Hoor je gauw meer of moet je nog een tijdje in onzekerheid zitten? Voor eind maart als het goed is....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven