Entertainment alle pijlers

Floortje naar het einde..........

04-02-2016 13:05 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vorig seizoen met veel plezier gekeken naar ´Floortje naar het eind van de wereld´. Hoopvol begonnen aan het 2e seizen, maar god god god wat een treurigheid. Gisteravond was toch wel het trieste dieptepunt. Ze bezocht een afgelegen gedeelte van een eiland waar ze alleen maar lopend heen kon. Daar gebroken aangekomen trof ze een jankend moedertje aan met een huilverhaal over der zieke moeder, gastverblijven die ze moest schoonmaken en de gesloten leefgemeenschap waar ze in opgesloten zat. En dat alles met op de achtergrond crematorium-muziek. ik ging bijna jankend naar bed. Het item ging alleen maar over deze prozac familie. Ik zou dan wel graag willen weten hoe een gemiddelde dag op zo´n eiland eruit ziet bij de rest van deze gemeenschap. Jammer, gemiste kans. Stuur voortaan maar een vrolijker iemand op pad.
BUUUUUUUUURRRRRRRRPPP
Alle reacties Link kopieren
Wat een negativiteit. Ik vind het een erg leuk programma!
Ik kijk er ook graag naar
Alle reacties Link kopieren
Ik heb deze niet gezien, maar jij hebt de vorige afleveringen niet gezien. Die waren namelijk alles behalve treurig.
.
Er is al een topic over Floortje naar het einde van de Wereld. Enne, je hoeft niet te kijken?!

Ik vind het een geweldig programma en kijk er graag naar. Ze doet het erg leuk. En gisteravond was ook een wat saaiere aflevering, maar de aflevering van vorige week was natuurlijk niet te overtreffen. Bovendien zat zij niet goed in haar vel vanwege de zorgen om haar moeder en dat kan ik goed begrijpen.
https://www.youtube.com/watch?v=4nIOOiGDNFE

Je kan ook wat anders kijken als je er zo droevig van wordt..

Ik vond het een mooie aflevering, vraag me wel iedere keer af wat je toch bezield om ergens in de bush te gaan wonen met een klein kind.
Alle reacties Link kopieren
Ik vond het een super afleverig en allerminst treurig



Wel heel treurig de aflevering de week ervoor maar niet om de reden die jij noemt
Alle reacties Link kopieren
Oh en ik ben ook nog die-hard floortjefan
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk meestal met veel plezier naar het programma maar gisteravond hebben we toch weggezapt. Vond er ook niet zo veel aan.

Alle reacties Link kopieren
Ik vind het een geweldig programma. Vooral die aflevering in Nepal, zoveel respect voor Maggie met haar 50 adoptiekinderen!
quote:LoiseauCoureur schreef op 04 februari 2016 @ 13:30:

Ik vind het een geweldig programma. Vooral die aflevering in Nepal, zoveel respect voor Maggie met haar 50 adoptiekinderen!Deze aflevering was wel leuk, alleen had dit naar mijn idee niets te maken met wonen 'aan het einde van de wereld', zoals je in andere afleveringen ziet.
Alle reacties Link kopieren
Voor de liefhebbers: 'Escape to the wild' met Kevin McCloud is ook een erg leuk programma. Iets andere insteek, maar net zulke bijzonder plekken, waar Britse families zijn gaan wonen.
Vond de aflevering van gisteren ook iets minder. Miste een bepaalde klik.

De voorgaande afleveringen vond ik geweldig! Vooral die van vorige week, wat een heldin, die Maggie!
Alle reacties Link kopieren
De aflevering van Nepal vond ik dus helemaal niet thuis horen jij dit programma. Ik vond dat meer een promotiepraatje op zoek naar giften. En daar zijn andere programma's voor. Het was zeker geen einde van de wereld.



De aflevering van gisteren was wel degelijk einde van de wereld. Helaas had de gastvrouw op de dag van het bezoek slecht nieuws ontvangen. En daarnaast gewoon te druk met werk en andere zaken. Je zag daar weinig vreugde. En ook dat kan bij het einde van de wereld. Niet iedereen is even gelukkig. Ik vond het inhoudelijk een saaie aflevering, maar qua ligging e.d. goed passend bij het programma.
quote:Dahlia74 schreef op 04 februari 2016 @ 14:05:

De aflevering van Nepal vond ik dus helemaal niet thuis horen jij dit programma. Ik vond dat meer een promotiepraatje op zoek naar giften. En daar zijn andere programma's voor. Het was zeker geen einde van de wereld.Dat vond ik dus ook. Het was wel een bijzonder verhaal, dat wel, maar ik smul van de verhalen van mensen die echt op het einde van de wereld wonen, en dat was dit niet.
quote:LoiseauCoureur schreef op 04 februari 2016 @ 13:39:

Voor de liefhebbers: 'Escape to the wild' met Kevin McCloud is ook een erg leuk programma. Iets andere insteek, maar net zulke bijzonder plekken, waar Britse families zijn gaan wonen.Dat klinkt leuk. Is het ook ondertiteld?
quote:Hoezitdit schreef op 04 februari 2016 @ 14:54:

[...]





Dat klinkt leuk. Is het ook ondertiteld?Ja, pas nog gezien alleen geen idee meer op welk net. De aflevering ging over een engels gezin dat in het oerwoud in Chili was gaan wonen in de buurt van een nog werkende vulkaan.
Alle reacties Link kopieren
quote:Hoezitdit schreef op 04 februari 2016 @ 14:54:

[...]



Dat klinkt leuk. Is het ook ondertiteld?

Vanavond, Net 5 om 21.50: grand designs, naar het einde van de wereld. Kevin reist naar moderne mensen die off-grid wonen. Ze ontsnapten aan de westerse samenleving om elders in de wereld geluk te vinden.



Vorige week een aflevering gezien over noord-Zweden, vond het weg leuk.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ja das ook een leuk programma! Vorige week in the middle of nowhere in de sneeuw!
Alle reacties Link kopieren
quote:Dahlia74 schreef op 04 februari 2016 @ 14:05:

Helaas had de gastvrouw op de dag van het bezoek slecht nieuws ontvangen. En daarnaast gewoon te druk met werk en andere zaken. Je zag daar weinig vreugde..Wat hield haar dan tegen om andere bewoners te intervieuwen ? Ik ben altijd wel nieuwsgierig hoe het met de infrastructuur geregeld is, doktersdiensten, economie ( is daar nog ruilhandel ?? ) enz.. Het feit dat je ver van je familie af woont en de gevolgen daarvan kunnen we zelf wel invullen hoe dat is.
BUUUUUUUUURRRRRRRRPPP
Alle reacties Link kopieren
quote:himalaya schreef op 04 februari 2016 @ 19:08:

[...]



Vanavond, Net 5 om 21.50: grand designs, naar het einde van de wereld. Kevin reist naar moderne mensen die off-grid wonen. Ze ontsnapten aan de westerse samenleving om elders in de wereld geluk te vinden.



Vorige week een aflevering gezien over noord-Zweden, vond het weg leuk.



Oja, zo heet het in het Nederlands, ik had ff gegoogeld en vond de titel al zo onbekend

die aflevering van dat gezin wat vlak onder een actieve vulkaan woont vond ik ook wel bijzonder. Allebei een goede baan en dat allemaal opgeven om met kleine kinderen in een camper in de middle of niks te gaan wonen.
Alle reacties Link kopieren
Kijkt er iemand dit seizoen eigenlijk?
Ik kijk nu de aflevering van donderdag met de neushoorns.
Wat zijn ze leuk!
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik heb ook gekeken. Vond het heftig dat je zo in angst moet leven voor stropers.
Ben benieuwd hoe ze het gaat vinden om 6 jaar in de schoolbanken te moeten zitten
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Ja dat wordt een heel andere wereld voor haar maar ze heeft wel een doel waarvoor ze het gaat doen.
Uitzending van vandaag is gaaf! Mooi als je zo kan leven en wat een schitterend huis heeft ie gebouwd!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven