Entertainment alle pijlers

It Takes 2

12-03-2016 18:24 172 berichten
Wie gaat er kijken?

Het lijkt mij best oke.

Ik snap alleen niet waarom Marlijn Weerdenburg meedoet. Ze heeft een eigen bandje, waar ze mee optreedt.

Zo mooi---> https://www.youtube.com/w ... iXkRHPjARQgvtYeWEys1XtgDu



Hieronder meer uitleg over het programma



In het nieuwe RTL 4-programma It Takes 2 laten negen bekende Nederlanders zich van een nog onbekende kant zien. Van hen weten we veelal nog niet dat ze kunnen zingen, maar dat is precies wat ze gaan doen.



In de eerste aflevering van It Takes 2 treden de kandidaten, onder wie Lieke van Lexmond, Jan Kooijman, Jan Versteegh en Marlijn Weerdenburg, solo op. Achter de schermen luisteren drie professionele zangers mee. Dat zijn Trijntje Oosterhuis, Waylon en Glennis Grace. Zij kiezen op basis van de stem met wie ze deze duetten-zangcompetitie aan durven. Pas na hun keuze zien ze welke bekende Nederlander er bij die stem hoort. Met hen moeten ze het ultieme duo vormen.



Klank en potentie

“Ik heb vooral gelet op de klank en of iemand potentie heeft te kunnen raken met zijn of haar stem”, vertelt Glennis Grace over haar keuze op basis van de stem. “Een mooie stem betekent namelijk niet altijd dat je ook een verhaal ermee kan vertellen, wat wel belangrijk is. En ik heb natuurlijk gelet op of ik kan horen of er meer uit te halen is dan wat wij op dat moment horen.”



'Plezier maken'

De nog onervaren zangers of zangeressen nog beter laten worden, was een belangrijke motivatie voor Glennis om aan It Takes 2 mee te werken. “Ik hoop dat ik mijn kandidaten mee kan geven dat ze vooral plezier maken tijdens een optreden. En heel belangrijk is dat je iedereen in de zaal het gevoel geeft dat het over hem of haar gaat waar je over zingt. Zing alsof je in de grootste arena ter wereld staat.”



Competitief

Hoewel Glennis Grace als coach aan It Takes 2 meedoet, moet ze vanaf aflevering 2 zelf ook aan de bak. Die druk voelt ze wel degelijk. “Ik heb ‘ja’ gezegd en dan wil ik wel winnen! Het gaat niet om mij, maar om diegene die ik coach, maar ik ben zeker competitief. Zeker als je weet dat een van je kandidaten echt goed is. Dan gaan we tot het uiterste.”



Ook Klaas van der Eerden, Carolien Borgers, Fatima Morera de Melo, Pim Wessels en Rutger Vink doen mee aan It Takes 2.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het dapper van Fatima Morera de Melo dat ze meedoet, na die sneer van Chantal Janzen een aantal jaar terug! Ik ga het verder niet kijken.
Na springen en dansen hebben ze nu dus het blik c artiesten opengetrokken voor een "zang" wedstrijdje?

Glennis Grace is al een reden om dit braaksel van een format over te slaan.



Maar veel plezier
Alle reacties Link kopieren
Waarom Marlijn meedoet snap ik idd ook niet. En ik kon mij herinneren dat Lieke in het verleden al een single heeft uitgebracht ('alles altijd' volgens google)

Maar aankondigingen maken mij niet enthousiast om te gaan kijken
If chocolate can't fix it, it's a real problem
Ja Lieke heeft ook weleens gezongen. Maar dan zou je nog kunnen zeggen, misschien is ze het verleerd.

Maar Molly and me (Marlijn) treedt nog steeds op.

Ik denk dat ik straks een stukje ga kijken.

Eigenlijk moet ik nog wat werk doen, maar oke
lijkt me niks aan
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het een beetje een vreemd concept..

Waarom (semi)bekende nederlanders en niet gewoon onbekenden? Of lijkt het dan weer teveel op al die honderden andere talentenjachten/zangprogramma's?

En waarom dan mensen die al best wel ervaring hebben met zingen? Zoveel verschil is er dan ook weer niet met de 'professionals', dat zijn immers zelf ook gewoon zangers/zangeressen en geen professionele zangcoaches.



Ik ben een beetje talentenjachtmoe eigenlijk. Ik vond sterren dansen op het ijs dan wel weer cool, omdat mensen daar echt met nul ervaring instapten en niet eens een rondje konden schaatsen, maar uiteindelijk een geweldige act neerzetten. En dat vergde heel veel oefenen, met valpartijen en flink doorzettingsvermogen.

Maar zingen.. half nederland kan een prima deuntje zingen en met wat extra les zelfs behoorlijk goed. Het enige wat er in dit programma waarschijnlijk gebeurt is een beetje bijschaven en tips over ademhaling etc. Maar echt fenomenaal zal het niet worden gok ik zo.



Oke, ik heb mijn gal weer even gespuwd. En dan zul je zien dat het zowaar ineens een leuk programma is
Zoveel jaar geleden was het programma er ook al. Monique Smit deed toen mee. Haar coach was Xander.Monique kan nu best aardig zingen.
Alle reacties Link kopieren
Het is trash, en ik moet toch wachten tot De Kwis begint. Dus dan zal ik er wel zijn.



Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Chantal heel erg NIET leuk dus een heel programma naar dat mens kijken trek ik denk ik niet.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
Dit is niet nieuw

En edwin evers zong toen



Maar marlijn weerdenburg, kom op, die kan toch niet tellen als kandidaat. Dat slaat nergens op
Alle reacties Link kopieren
Is het erg dat ik de helft van de kandidaten niet ken?
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
quote:Sabeltandcavia schreef op 12 maart 2016 @ 20:12:

Is het erg dat ik de helft van de kandidaten niet ken? Ik ook niet Caaf.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Ik kijk het nu ook. Wel nieuwsgierig naar sommige mensen.
Alle reacties Link kopieren
Dit is een leukerd. En hij kan nog zingen ook.
Ik vind hier dingen van.
Hij zong wel goed. Best een leukerd.
Saai liedje zingt ze.
Alle reacties Link kopieren
Jan klinkt ook niet slecht.
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
Jan Kooijman is sowieso

Zingend, dansend, met mond dicht, altijd.
Alle reacties Link kopieren
quote:apppie schreef op 12 maart 2016 @ 20:26:

Jan Kooijman is sowieso

Zingend, dansend, met mond dicht, altijd.Alleen dat knotje is stom.
Alle reacties Link kopieren
quote:GateKeeper schreef op 12 maart 2016 @ 20:27:

[...]



Alleen dat knotje is stom.



Inderdaad, dat knotje moet hij even niet doen.

Die Waylon is trouwens ook niet verkeerd zeg, damnnn!
Alle reacties Link kopieren
Iemand ooit van deze knakker gehoord?
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
Zelfs het liedje ken ik niet.
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
quote:Sabeltandcavia schreef op 12 maart 2016 @ 20:35:

Zelfs het liedje ken ik niet.Het origineel is van de Swedish House Maffia, dancenummer.
quote:Sabeltandcavia schreef op 12 maart 2016 @ 20:33:

Iemand ooit van deze knakker gehoord?Ja, maar broertje volgt zijn Youtube account.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven