Entertainment alle pijlers

Mr. Frank Visser (de rijdende rechter )

10-05-2016 15:24 2698 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zit nu de herhaling te kijken en vraag mij af.. In hoeverre is de uitspraak van die man rechtsgeldig? Moeten de deelnemers zich daar echt aan houden?



Omdat niemand een advocaat ofzo heeft etc... Vreemd verhaal.



Ik dacht, dat weten jullie vast wel ;)
Alle reacties Link kopieren
http://www.wetrecht.nl/de-rijdende-rechter/
Alle reacties Link kopieren
De uitspraak is bindend. Daar gaan beide partijen mee akkoord vantevoren.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Is een bindende uitspraak:

https://www.jurofoon.nl/n ... -rijdende-rechter-bindend
Partijen hebben van tevoren ingestemd met feit dat het oordeel van hem bindend is. Juridisch gezien is het arbitrage.
Het is wel een lachertje geworden, dat programma.

Ik kijk er puur alleen nog maar naar om te lachen om de vaak ordinaire toestanden en maffe problemen.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt! En bizar....

Ik zie het vandaag (uit verveling) voor het eerst, maar geloof niet dat het een blijvertje wordt ;)



Thanks!
Alle reacties Link kopieren
Ze maken gebruik van bindende mediation. Het contract van de rijdende rechter is ooit al wel eens voorgelegd aan de rechter en deze heeft ook bepaald dat het bindend was en dat deze zaken dus ook niet meer aan de rechter voorgelegd kunnen worden.
Alle reacties Link kopieren
quote:Zwartvlekje schreef op 10 mei 2016 @ 15:34:

Ze maken gebruik van bindende mediation. Het contract van de rijdende rechter is ooit al wel eens voorgelegd aan de rechter en deze heeft ook bepaald dat het bindend was en dat deze zaken dus ook niet meer aan de rechter voorgelegd kunnen worden.Is het niet bindende arbitrage?
Alle reacties Link kopieren
quote:ilo_ilo schreef op 10 mei 2016 @ 15:35:

[...]





Is het niet bindende arbitrage? Volgens mij niet. Maar ze bestaan allebei dus het zou kunnen,dat zou ik dan nog even terug moet zoeken.
Alle reacties Link kopieren
Ik vroeg me gisteren juist af in hoeverre het nog echte situaties zijn, daar op SBS6. Het was gisteren met dat stel dat boos was om het uitzicht zó lachwekkend, dat ik die vrouw niet meer serieus kon nemen.
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat
Alle reacties Link kopieren
quote:Zwartvlekje schreef op 10 mei 2016 @ 15:40:

[...]



Edit: ik heb het even terug gezocht en het is bindend advies.
quote:Monatala schreef op 10 mei 2016 @ 15:45:

Ik vroeg me gisteren juist af in hoeverre het nog echte situaties zijn, daar op SBS6. Het was gisteren met dat stel dat boos was om het uitzicht zó lachwekkend, dat ik die vrouw niet meer serieus kon nemen.



Vind ik eigenlijk iedere week.

Rare eisen, mensen duidelijk uitgezocht op hun geringe IQ of bizarre/extreme gedrag, Victor Brand, een lieverd maar absoluut geen schwung om zulke programma's te presenteren en Mr. Visser potsierlijk met zijn hoedjesparade.
Alle reacties Link kopieren
quote:Eleonora-1 schreef op 10 mei 2016 @ 15:51:

[...]





Vind ik eigenlijk iedere week.

Rare eisen, mensen duidelijk uitgezocht op hun geringe IQ of bizarre/extreme gedrag, Victor Brand, een lieverd maar absoluut geen schwung om zulke programma's te presenteren en Mr. Visser potsierlijk met zijn hoedjesparade.Je vat het mooi samen
Alle reacties Link kopieren
quote:Zwartvlekje schreef op 10 mei 2016 @ 15:46:

[...]





Weten we dat ook weer



Ik vind trouwens de nieuwe rijdende rechter veel leuker! Die Mr Reid ziet er iig aantrekkelijker uit dan Mr Frank

Of ben ik nu de enige ?
quote:ilo_ilo schreef op 10 mei 2016 @ 15:54:

[...]





Weten we dat ook weer



Ik vind trouwens de nieuwe rijdende rechter veel leuker! Die Mr Reid ziet er iig aantrekkelijker uit dan Mr Frank

Of ben ik nu de enige ?Nee je bent niet de enige. Ik vind mr. Reid ook veel leuker
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de sbs versie nogal een bedenkelijk niveau hebben, zowel het programma als de deelnemers.
Fruit ziet er lekker uit
Team Reed

Alle reacties Link kopieren
quote:cochise schreef op 10 mei 2016 @ 15:26:

http://www.wetrecht.nl/de-rijdende-rechter/Ik weet niet hoeveel waarde je aan die website moet hechten. Heb zelf geen juridische achtergrond maar zag meteen al wat dingen die niet kloppen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Litchi schreef op 10 mei 2016 @ 16:08:

Ik vind de sbs versie nogal een bedenkelijk niveau hebben, zowel het programma als de deelnemers.Uhm, SBS niveau misschien? Ik heb er 1 gezien en die vond ik toch wel hilarisch. Ging over overlast van een cafe. De klagers hadden de eigenaar van de kroeg voor de opnames nog nooit gesproken maar wisten wel te vertellen wat een vreselijke man het was....
quote:Eleonora-1 schreef op 10 mei 2016 @ 15:51:

[...]

Vind ik eigenlijk iedere week.

Rare eisen, mensen duidelijk uitgezocht op hun geringe IQ of bizarre/extreme gedrag, Victor Brand, een lieverd maar absoluut geen schwung om zulke programma's te presenteren en Mr. Visser potsierlijk met zijn hoedjesparade.De Nederlandse Judge Judy. Mensen die dat op tv zien en denken dat het in Nederland ook zo werkt. Ach, zelfde niveau als de audities van Idols en Holland's Got Talent
Alle reacties Link kopieren
quote:drakenvlieg schreef op 10 mei 2016 @ 16:26:

Team Reed

Team Reed (Reid)
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Ik was stapel op Mr Visser, in combinatie met de presentatrice een ''gouden koppel''.



Maar op Camping 6 trek ik hem niet, het duurt ook veel te lang, de reclame haalt de vaart eruit en over de presentatie zal ik maar helemaal niets zeggen.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Ik volgde hem bij NCRV ook, nu bijde 6 haak ik af.

Toch een ander soort zaken en nivo.

Reid vind ik wel leuk!
Alle reacties Link kopieren
quote:Bananendoos schreef op 10 mei 2016 @ 20:00:

Ik volgde hem bij NCRV ook, nu bijde 6 haak ik af.

Toch een ander soort zaken en nivo.

Reid vind ik wel leuk!Eensch
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven