Entertainment alle pijlers

Ervaringen videoland

21-11-2016 16:26 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat zijn jullie ervaringen met videoland?

Is het aanbod wat leuk of valt het tegen?
Alle reacties Link kopieren
Bestaat dat nog? Je kan toch veel beter Netflix nemen?
Internagelaktisch
Als je van Nederlandse films en series kijkt is het een aanrader. Tenminste voor een paar maanden daarna vond ik het saai worden voor dat geld. Terwijl ik op Netflix bijna niet uitgekeken raak omdat er altijd wel weer nieuwe series of films komen.
Je kan het gewoon 2 weken proberen he, vrijblijvend en gratis. Dus.

Test het uit zou ik zeggen.
Alle reacties Link kopieren
Via m&m actie laatst opgezet en kon je 48 uur gratis kijken. Uiteindelijk half uur rond gekeken en weer afgezet. Kunt voor dat geld veel beter netflix nemen.
Alle reacties Link kopieren
Het is al wel wat jaartjes geleden dat ik er was, maar ze deden destijds nooit moeilijk als je vergeten was je videoband terug te spoelen, heel vriendelijk personeel ook.
quote:Iphi schreef op 21 november 2016 @ 17:03:

Het is al wel wat jaartjes geleden dat ik er was, maar ze deden destijds nooit moeilijk als je vergeten was je videoband terug te spoelen, heel vriendelijk personeel ook.Dat bedoelt TO natuurlijk niet. Het gaat om het aanbod van de streamingsdienst
quote:Iphi schreef op 21 november 2016 @ 17:03:

Het is al wel wat jaartjes geleden dat ik er was, maar ze deden destijds nooit moeilijk als je vergeten was je videoband terug te spoelen, heel vriendelijk personeel ook.

Dat is heel lang geleden



To neem een proefabbo kan je er even rond kijken!
Ik heb ooit een proefabonnement gehad maar vond er echt niets aan. Er zat niks bij dat ik wilde kijken. Netflix bevalt me beter.
Alle reacties Link kopieren
Het ligt eraan van wat voor soort series je houdt, bij Videoland veel Nederlandse series, zoals binnenkort nieuwe buren 2. En je kunt geloof ik GTST vooruit kijken. En wat anderen al zeiden, proefabonnementje nemen kan altijd toch?
Festina lente
Alle reacties Link kopieren
quote:Dragisa schreef op 21 november 2016 @ 17:05:

[...]





Dat bedoelt TO natuurlijk niet. Het gaat om het aanbod van de streamingsdienst

Joh.

quote:Iphi schreef op 21 november 2016 @ 17:03:

Het is al wel wat jaartjes geleden dat ik er was, maar ze deden destijds nooit moeilijk als je vergeten was je videoband terug te spoelen, heel vriendelijk personeel ook.







Volgens mij bestaan de videotheken helemaal niet meer.
Alle reacties Link kopieren
That moment you reach that level of sarcasm nobody gets
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Ik kijk het via mijn schoonbroer en ik vind het leuk hoor.

Veel Nederlandse series en cabaret.
quote:gordijn87 schreef op 21 november 2016 @ 16:59:

Via m&m actie laatst opgezet en kon je 48 uur gratis kijken. Uiteindelijk half uur rond gekeken en weer afgezet. Kunt voor dat geld veel beter netflix nemen.Wat heeft netflix te bieden tov videoland?
Alle reacties Link kopieren
quote:Sophiever schreef op 21 november 2016 @ 18:26:

[...]





Wat heeft netflix te bieden tov videoland?Narcos, The Crown, House of Cards. Zomaar een paar topseries die alle andere aanbidders ver achter zich laten....
quote:viva1966 schreef op 21 november 2016 @ 18:35:

[...]





Narcos, The Crown, House of Cards. Zomaar een paar topseries die alle andere aanbidders ver achter zich laten....En hebben ze ook oudere series?
Alle reacties Link kopieren
Full House, The Nanny, Gilmore Girls.
Videoland stelt echt geen bal voor tegenover Netflix.

Maar ook dat valt gewoon een maand gratis te proberen.
Alle reacties Link kopieren
Koop een zak M&M's en probeer het gratis!

Aan de binnenkant van de zak zit een code en daarmee kan je 48 uur aan een gesloten Videoland gebruiken. Die actie geldt tot het einde van het jaar, dus zeker de moeite waard om even te proberen.
Alle reacties Link kopieren
quote:gordijn87 schreef op 21 november 2016 @ 16:59:

Via m&m actie laatst opgezet en kon je 48 uur gratis kijken. Uiteindelijk half uur rond gekeken en weer afgezet. Kunt voor dat geld veel beter netflix nemen.Jaaah ik heb ook speciaal 2 zakken m&m gekocht, ik wil de fam Kruys, en Penoza van begin tot eind kijken.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
quote:Miskotto schreef op 21 november 2016 @ 19:26:

[...]





Jaaah ik heb ook speciaal 2 zakken m&m gekocht, ik wil de fam Kruys, en Penoza van begin tot eind kijken.Penoza heb ik niet gezien bij videoland, die staat wel online bij npo. Fam. kruijs heb ik wel gezien. Mijn m&m code is al weer voorbij :(
Alle reacties Link kopieren
quote:saaaaar81 schreef op 21 november 2016 @ 17:56:

That moment you reach that level of sarcasm nobody gets The story of my life
Alle reacties Link kopieren
quote:Iphi schreef op 21 november 2016 @ 19:54:

[...]



The story of my life Ik high5 je even
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Alle reacties Link kopieren
Bedankt allemaal!

Morgen ff een zak m&m''s scoren!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven