Entertainment alle pijlers

Hoe is het nu met: vier handen op een buik

15-12-2016 20:49 3258 berichten
Binnenkort start de 2- delige serie hoe is nu met: vier handen op een buik.

Ik heb erg benieuwd! Wie gaat er mee kijken?



Hieronder wat informatie:



In Vier Handen op één Buik: Hoe is het nu met…? keren bekende moeders terug naar hún tienermoeder.



Hoe bevalt het moederschap? Wie hebben er nog meer kinderen? Welke relaties hebben stand gehouden in deze heftige tijd? En welke zijn gesneuveld? Hebben de meiden werk? Inmiddels een lekker huisje? En wie heeft een mega transformatie ondergaan..?





Aflevering 1: Silvana, Angela & Lisanne

Sofie van den Enk terug naar Silvana. Zij en haar vriendje Wesley kregen vorig jaar baby Traylano, maar hadden het alles behalve goed voor elkaar. Ze hadden geen werk, geen inkomen en geen huis. Inmiddels is Silvana zwanger van haar 2e kindje en de situatie lijkt identiek. Sofie grijpt ook dit keer in om de jonge ouders hopelijk iets in te laten zien.



Tooske Ragas gaat terug naar Angela. Na een heftige jeugd besloot zij zich te bekeren tot de islam, maar in de maanden dat Tooske haar tijdens haar zwangerschap volgde leek ze steeds minder op het meisje van hun eerste ontmoeting. Tooske had hier grote zorgen over en is heel benieuwd of Angela inmiddels zichzelf weer kan zijn.



En Tanja Jess gaat terug naar Lisanne, waar destijds grote zorgen over waren of zij niet te lui was om een kind op te voeden. Lisanne verrast Tanja niet alleen dáármee, maar voorál op een heel andere manier…



Hoe is het nu met Silvana, Angela en Lisanne? zie je dinsdag 20 december om 20:30 uur op 3!



Aflevering 2: Samantha, Sharona & Aline

Melisa van der Ende gaat terug naar Samantha. De laatste keer dat zij ze zag sloegen zij en haar vriendje Toni opnieuw op de vlucht voor de politie. Melisa is heel benieuwd hoe dát is afgelopen.



Renate Gerschtanowitz gaat terug naar Sharona. Destijds had ze grote zorgen over de hygiëne in huis. Sharona blijkt nu zwanger van haar 2e kindje en Renate is heel benieuwd of het stel het nu anders aanpakt.



En Leontien van Moorsel gaat terug naar Aline. Zij beviel op haar 19e van haar 3e kind. Inmiddels is het 3 jaar later en Leontien is razend benieuwd of Aline het allemaal redt met haar kinderen. Maar bij aankomst heeft Aline direct een grote verrassing voor Leontien….





Hoe is het nu met Samantha, Sharona en Aline? zie je dinsdag 27 december om 20:30 uur op 3!

(Bron BNN)
Alle reacties Link kopieren
Ik ga kijken!
Alle reacties Link kopieren
Ikke!
Ik ben ook wel heel benieuwd. Twee alweer zwanger waarvan minstens 1 de situatie weer hetzelfde is

De verrassing van Aline zal wel kind nr 4 zijn.



Ik hoop zo dat jeugdzorg bij dit soort gezinnen in beeld is.
Ik ook! Ik ben heel bang dat het niet goed gaat met de jonge gezinnen.
Ik ook!
Ik ga ook kijken. Ben wel heel benieuwd hoe het nu gaat, hopelijk beter dan eerst. Ongelofelijk dat sommige alwéér zwanger zijn...
Alle reacties Link kopieren
Ik ben heel benieuwd!
Ga ook zeker kijken maar heb nu bij sommigen wel het gevoel "ze leren het ook nooit.". Vooral bij diegene die weer zwanger zijn en de situatie nog niet je van het is.
quote:Eloise_Xennakiss schreef op 15 december 2016 @ 20:53:

Ik ben ook wel heel benieuwd. Twee alweer zwanger waarvan minstens 1 de situatie weer hetzelfde is

De verrassing van Aline zal wel kind nr 4 zijn.



Ik hoop zo dat jeugdzorg bij dit soort gezinnen in beeld is.



Dat, en ze is getrouwd.

Haar kinderen zijn nu 5, 4, 3 en 1. Zij liever dan ik..
Alle reacties Link kopieren
Ik ga ook kijken! Bedankt voor de herinnering.
Alle reacties Link kopieren
Oh ik ga kijken. Ik hoop van harte dat we door een aantal positief verrast worden.
quote:Bumba1985 schreef op 15 december 2016 @ 20:56:

Ik ga ook kijken. Ben wel heel benieuwd hoe het nu gaat, hopelijk beter dan eerst. Ongelofelijk dat sommige alwéér zwanger zijn... Vind je dat echt ongelooflijk? Voor mij ligt het in de lijn der verwachting. Kijk maar naar Teen Mom, soortgelijke gezinnen waar ook kind nummer twee zich vaak snel aandient.
quote:SpringDing schreef op 15 december 2016 @ 21:00:

[...]





Dat, en ze is getrouwd.

Haar kinderen zijn nu 5, 4, 3 en 1. Zij liever dan ik..ahhh jij hebt die trouwfoto ook gevonden op fb. Mooie jurk aan, en dan trek je z'n jas erover heen aan voor de foto.
Omg....tvp.
Alle reacties Link kopieren
Ik wil ook kijken.
Noem me lief nu ik nog leef!
Kennen jullie dicta 'Toria' nog.

Ook zij heeft een tweede fb te zien.
Ik ga ook kijken!
Ik kijk mee! Ik ben eigenlijk ook benieuwd naar het stel van Patty Brard. Die waren ook zo bijzonder (zij vond hem een schattig koppie hebben wanneer hij zijn gebit niet in heeft...)
Present.
ik ga ook kijken
Ik ben ook zo benieuwd. Van alina weet ik het inderdaad al. Maar de overige nog niet.

Ik ben ook benieuwd naar sharona. Hoe hygiënisch ze nu is.



Eigenlijk ben ik naar iedereen benieuwd.

Die van tanja jess is erg afgevallen volgens mij.
Alle reacties Link kopieren
Oh ja leuk
Alle reacties Link kopieren
Jaaa ik zag het voorstukje! Ga zeker kijken! Nu al zin in
Alle reacties Link kopieren
Ik ga zeker kijken!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven