Entertainment alle pijlers

Will & Grace krijgt vervolg

01-01-2017 10:10 52 berichten
Bron: http://www.ad.nl/show/kog ... -krijgt-vervolg~adb13334/



Kogel door de kerk: Will & Grace krijgt vervolg



Er komt een vervolg op de successerie Will & Grace. Dat meldt acteur Leslie Jordan. Hij speelt in de serie de rol van Beverly Leslie. Er komen tien nieuwe afleveringen vertelde hij tijdens een interview aan het radiostation KPBS in San Diego.



Er gingen al een tijdje geruchten dat de comedyserie terug zou keren.



NBC zond Will & Grace tussen 1998 en 2006 uit. In september verscheen er opeens een filmpje op YouTube waarin Will, Grace, Jack en Karen te zien waren. Het bleek te gaan om een verkiezingsspotje. De hernieuwde samenwerking zorgde voor allerlei geruchten. Vooral toen hoofdrolspeler Eric McCormack bekendmaakte dat de cast met NBC aan het onderhandelen was.



Politiek

De opnames voor de afleveringen starten in juli en de comedy zal vooral gaan over de Amerikaanse politiek, onthulde Megan Mullally, een van de actrices die aan de serie is verbonden. Met Donald Trump als de nieuwe president kon de terugkeer van de comedyserie niet op een beter moment komen, liet de actrice zich tegenover PrideSource ontvallen.







----wat vinden we ervan? Ik vind het wel leuk! Ik was een groot W&G fan.
Leuk! Ik hoopte het al na het verkiezingsfilmpje.
Yessss!!!!
Alle reacties Link kopieren
Gaaf! Groot Karen fan
Come fly with me on a jetplane
Ik hoop maar dat ze de comeback waar kunnen maken.
Alle reacties Link kopieren
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Als het net zo slecht wordt als die van Gilmore Girls pas ik er graag voor.
Van mij niet nodig. De rek was er wel uit. Zeker richting de laatste afleveringen. Net zoals met Friends, dat was in z'n tijd heel leuk, maar dat hebben ze ook veel te lang door laten sukkelen, was niet interessant meer.
Tsjee, die serie is al bijna 20 jaar oud! Begonnen in 1998. Toen wel heel erg nodig vanwege homo-acceptatie, dat hebben zij met deze serie echt op de kaart gezet.
Alle reacties Link kopieren
quote:clemance schreef op 01 januari 2017 @ 12:04:

Tsjee, die serie is al bijna 20 jaar oud! Begonnen in 1998. Toen wel heel erg nodig vanwege homo-acceptatie, dat hebben zij met deze serie echt op de kaart gezet.Zag een keer een interessante grafiek dat die acceptatie al in een positive trend zat voordat de serie begon. Zal eens kijken of ik die kan vinden (Gevonden: https://thesocietypages.o ... he-will-grace-non-effect/ Niet dat het wat uitmaakt, maar wel interessant, maar al zeker 10 jaar eerder veranderde de houding al )



Ik vond zelf de serie op het laatst niet meer leuk, alsof de vrienden alleen nog maar gemeen en cynisch tegen elkaar konden doen.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Alle reacties Link kopieren
Ik betwijfel t, maar geef het een kans
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Ik krijg een beetje hetzelfde gevoel ervan zoals bij al die belegen rocksterren die na 20 jaar ook weer eens hun successen van weleer willen beleven.
Alle reacties Link kopieren
Leuk!!!! Al moet het wel zijn zoals het was. Vond de laatste afleveringen echt slecht.
Alle reacties Link kopieren
quote:Starshine-2 schreef op 01 januari 2017 @ 12:39:

Ik krijg een beetje hetzelfde gevoel ervan zoals bij al die belegen rocksterren die na 20 jaar ook weer eens hun successen van weleer willen beleven.Die hebben dan gewoon een tweede hypotheek genomen die nog even afbetaald dient te worden (was bij de eerst Doe Maar reunie geloof ik ). Of een nieuwe leg kinderen waar een trustfundje voor opgezet moet worden.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Zou leuk zijn als die hele serie op Netflix verschijnt!
Alle reacties Link kopieren
Ben erg benieuwd!!
It's 5 o'clock somewhere
Is Grace wat voller worden. Mooie vrouw is het he! En wat voller zelfs nóg mooier!
Net ef gegoogled.......volgens mij lijkt dat vollere alleen, en is ze dat niet echt.
Alle reacties Link kopieren
Zag net op de Facebook pagina van Metro de trailer van de nieuwe afleveringen van Will & Grace.
Oh leuk Lisa! Ga ik ook ff bekijken.
Alle reacties Link kopieren
ik ben heel benieuwd!
Waar komt het dan op en wanneer?
Alle reacties Link kopieren
Geen idee. Misschien NBC, zij hebben de nieuwe afleveringen bevestigd.
quote:lisa198 schreef op 19 januari 2017 @ 17:12:

Zag net op de Facebook pagina van Metro de trailer van de nieuwe afleveringen van Will & Grace.volgens mij is dat een clipje van t 10 minuut durende filmpje over de amerikaanse verkiezingen wat in sep al is vertoond.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven