Entertainment alle pijlers

Vraag hier wat je zoekt

10-01-2017 21:53 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat ik de - ik zoek een liedje- topics zelf heel leuk vind op saaie avonden als deze..;





Wat zoek je? Vraag het hier en wij zoeken het voor je uit!
Je verwacht het niet........
Alle reacties Link kopieren
Alleen liedjes?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Alles mag gezocht en gevonden worden, Noushi, mits het binnen de regels blijft
Je verwacht het niet........
Ik ben op zoek naar een videoclip uit de laat jaren 80 begin 90 met Wilma en Fred Flinstone erin. Het was een soort beat muziek. Zoals pump up the volume of roadblock. Slechte muziek maar wil toch graag weten welke clip dat was.
Alle reacties Link kopieren
Liefde!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
https://youtu.be/I0dv0HBLhTw?list=RDqiLpNACDfGw
Je verwacht het niet........
Alle reacties Link kopieren
quote:safrat schreef op 10 januari 2017 @ 22:03:

Ik ben op zoek naar een videoclip uit de laat jaren 80 begin 90 met Wilma en Fred Flinstone erin. Het was een soort beat muziek. Zoals pump up the volume of roadblock. Slechte muziek maar wil toch graag weten welke clip dat was.B-52's. Meet the flinstones?
Alle reacties Link kopieren
Als het alles mag zijn dan heb ik er wel eentje:



Ik zoek een leuke vakantiebestemming voor 1 week en 2 personen, met een vertrekdatum van 11 februari. Ik wil max 6 uur vliegen, max 3 uur tijdsverschil, min 20 graden, er moet iets te doen zijn (dus geen week lang alleen maar op een resort hangen), en geen negatief reisadvies.



We zijn een beetje veel eisend en komen op dit moment niet verder dan Gran Canaria (en daar ben ik al eens geweest).
quote:Tante-Til schreef op 10 januari 2017 @ 22:08:

https://youtu.be/I0dv0HBLhTw?list=RDqiLpNACDfGwNee je zou het wel zeggen he maar het is een clipje met allerlei korte fragmentjes. Wilma en Fred komen maar heel even in beeld. Qua muziek is het echt met zo'n beat.
Alle reacties Link kopieren
quote:Enn schreef op 10 januari 2017 @ 22:05:

Liefde!
Je verwacht het niet........
Alle reacties Link kopieren
Als een wimper afbreekt dan groeit 'ie gelukkig weer aan. Maar uiteindelijk worden wimpers nooit langer dan wat normaal is. Ze groeien nooit tot op je kin. Terwijl het haar op je hoofd en bij mannen de baard oneindig lijken door te groeien.



Heb jij zin om de reden uit te zoeken?
vance wijzigde dit bericht op 10-01-2017 22:17
Reden: Typfout
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:Vance schreef op 10 januari 2017 @ 22:16:

Als een wimper afbreekt dan groeit 'ie gelukkig weer aan. Maar uiteindelijk worden wimpers nooit langer dan wat normaal is. Ze groeien nooit tot op je kin. Terwijl het haar op je hoofd en bij mannen de baard oneindig lijken door te groeien.



Heb jij zin om de reden uit te zoeken?

Geldt dit ook voor schaamhaar?



anyway; http://www.froot.nl/postt ... pers-niet-langer-groeien/
Je verwacht het niet........
Alle reacties Link kopieren
Ik zou niet weten of dat oneindig doorgroeit. Dus misschien! In ieder geval ook voor haar op de armen en benen.
Alle reacties Link kopieren
Dankje! Weer wat geleerd.
Alle reacties Link kopieren
Geen dank. Next>>
Je verwacht het niet........
Alle reacties Link kopieren
Ik zoek mandjes oid die je boven op de verwarming in de hal kan klemmen om daar wanten en mutsen in te bewaren. Net als die plantenbakken voor op het balkon zeg maar.
Alle reacties Link kopieren
10 jaar oud, of misschien wel ouder....



Een poëzieposter met tekst van Monique en Hans Hagen

Een zucht is onzichtbaar

Net als de wind

De nacht is onzichtbaar

Als de dag begint

Onzichtbaar zijn de dingen

Die ik kwijt ben

Die ik nooit meer vind

Maar

Met mijn ogen dicht

Zie ik alles



isbn 90-5930-151-X

barcode 9 789059 301511



Ik heb wel de koker waar ie in hoort
Als de aarde plat was hadden katten allang alles eraf geflikkerd.
Een geldboompje (wel SEK graag)
Alle reacties Link kopieren
quote:Tiswa schreef op 10 januari 2017 @ 22:12:

Als het alles mag zijn dan heb ik er wel eentje:



Ik zoek een leuke vakantiebestemming voor 1 week en 2 personen, met een vertrekdatum van 11 februari. Ik wil max 6 uur vliegen, max 3 uur tijdsverschil, min 20 graden, er moet iets te doen zijn (dus geen week lang alleen maar op een resort hangen), en geen negatief reisadvies.



We zijn een beetje veel eisend en komen op dit moment niet verder dan Gran Canaria (en daar ben ik al eens geweest).Tenerife!
Alle reacties Link kopieren
quote:dolfje schreef op 10 januari 2017 @ 22:28:

[...]



Tenerife!Had ik idd ook al naar gekeken maar volgens de statistieken is het daar in februari maar max 16 graden. Dat vind ik een beetje te koud. Maar thnx!
Alle reacties Link kopieren
quote:Tiswa schreef op 10 januari 2017 @ 22:31:

[...]



Had ik idd ook al naar gekeken maar volgens de statistieken is het daar in februari maar max 16 graden. Dat vind ik een beetje te koud. Maar thnx!Dan Gambia maar dat is wel totaal anders.
Alle reacties Link kopieren
quote:dolfje schreef op 10 januari 2017 @ 22:32:

[...]



Dan Gambia maar dat is wel totaal anders.Ook daar hebben we naar gekeken en kwamen toen uit bij hotels in de plaats Kololi. We konden alleen nergens echt vinden wat je daar zoal buiten je hotel kunt doen. Heb jij enig idee?
Alle reacties Link kopieren
quote:ikvraaghet schreef op 10 januari 2017 @ 22:25:

10 jaar oud, of misschien wel ouder....



Een poëzieposter met tekst van Monique en Hans Hagen

Een zucht is onzichtbaar

Net als de wind

De nacht is onzichtbaar

Als de dag begint

Onzichtbaar zijn de dingen

Die ik kwijt ben

Die ik nooit meer vind

Maar

Met mijn ogen dicht

Zie ik alles



isbn 90-5930-151-X

barcode 9 789059 301511



Ik heb wel de koker waar ie in hoort



Bijzondere vraag..

Ik hoop dat er iets positiefs uit voortkomt.
Je verwacht het niet........
Alle reacties Link kopieren
Ik zoek een film.

In de jaren 90 logeerde ik bij mijn tante in Amerika en was er een tv zender Lifetime dat heel de dag door films gaf.

In de avond hele erge drama films.



En er gaf toen een waargebeurd film waarbij een man zijn vrouw mishandelde en waarbij ze werd gedwongen tot seksuele gemeenschap met hun hond.

Ik was daar zo van geschrokken.

Het speelde ook af in een soort van houten huis.

De vrouw leek op Sally Field.

Omdat ik dit dus in de jaren 90 heb gezien kan het zijn dat het een jaren 80 of 90 film is?

Wie weet het?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven