Entertainment alle pijlers

KLEM

27-01-2017 06:18 177 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nog geen topic over? Vind t tot nu toe een serie met potentie!
Alle reacties Link kopieren
Eerste aflevering dacht ik...dit wordt een leuke serie.

Tweede afleveeing vond ik iets minder.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de eerste aflevering gezien en vind het wel wat, maar blijkbaar niet goed genoeg om verder te kijken, want ik ben de tweede aflevering glad vergeten.
Alle reacties Link kopieren
Jaaa je bent me voor met dit topic, had ook al gezocht of er al een bestond

Ik vind het ook wel een spannende serie, tot nu toe. Ik ben wel benieuwd of ze de spanning er goed in kunnen houden, of het zo'n trigger blijft hebben zoals bijv Penoza, daar twijfel ik wel een beetje over. Maar ik blijf kijken voorlopig!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind m tot nu toe best spannend. Helaas kan het eind van Nl series soms nogal teleurstellend zijn... Maar voorlopig kijk ik!
Alle reacties Link kopieren
Wel leuk, maar niet meer dan dat. Tot nu toe een beetje voorspelbaar. Je zult zien dat straks die twee meisjes ontvoerd worden of zo.
Ik kijk ook! Spannende serie.
Alle reacties Link kopieren
Eerste aflevering gezien en tweede opgenomen.

Eerste indruk was goed.



Lees net dat er zelfs een tweede seizoen gaat komen.
Alle reacties Link kopieren
Ik zag alleen aflevering 2 maar vond die ronduit slecht. Zinnen die normale mensen nooit zouden uitspreken, veel herhalingen, weinig spanning.
Ik voorspel dat de crimineel straks geld probeert te vangen via Barry Atsma de belastingman.... Ben in slaap gevallen tijdens het eind, dus missch is m'n voorspelling al uitgekomen??
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het wel ok maar niet denderend.
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad de crimineel eist geld van Barry.

De blauwe enveloppen in de la bij sjorsjiena gaan ook een rol spelen.



Voor de rest vind ik het wel een serie die ik tot nu toe boeiend genoeg vind.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind 't een goede serie (zeker voor Nederlandse begrippen), goede acteurs, spannend en drama, mooie beelden. Ja ik heb alweer zin in aflevering 3!
Wat een vent zonder ruggengraat zeg, die belastingman. Tjonge erger me kapot aan hem!
Alle reacties Link kopieren
quote:gizzmo-returns schreef op 27 januari 2017 @ 10:02:

Wat een vent zonder ruggengraat zeg, die belastingman. Tjonge erger me kapot aan hem!



Dit!

Crimineel loopt zijn kantoor binnen, omhelst hem? Dan zeg je toch; hoor eens even vriend, na wat er gisteren gebeurd is wil ik nooit meer wat met jou te maken hebben.



En de vreselijke georgina met haar bambi-ogen die rustig 8 jaar op deze loser heeft zitten wachten?



Maar het allerergste vind ik dat crimi & georgi in een huis van 2 miljoen in Amsterdam zuid wonen, terwijl zij in een bloemenstal werkt en hij 8 jaar in de bak gezeten heeft. En nu geldproblemen?

Heel onwerkelijk.



Ja, ik vraag me ook af waarom ik eigenlijk kijk
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
Alle reacties Link kopieren
Prima serie. Goed geacteerd. Verhaallijn is een beetje voorspelbaar.
Best vermakelijk voor de donderdagavond. Ik denk dat die 2 meisjes verwisseld worden, zodat er iets met de verkeerde gebeurd. En dat Barry iets moet met die belastingbrieven. Dat ligt er een beetje dik op allebei.
Alle reacties Link kopieren
Ja, denk ik ook. Dat dat meisje van de belastingman ontvoert gaat worden. En ook dat die crimineel de belastingman gaat chanteren....whatever... om geld los te krijgen of zn enveloppen te laten verdwijnen
Alle reacties Link kopieren
Net aflevering 2 gekeken. Er wordt direct al een suggestie gedaan door de zin "ze lijken net tweelingen". Dan ligt het er duimendik bovenop dat er een verwisseling plaatsvindt met de dochters. Ben benieuwd hoe de karakters uitgediept gaan worden.
Everything you see I owe to spaghetti!
Alle reacties Link kopieren
Vond aflevering 1 ook heel goed, alleen ja waarom ze van Barry nou zo een sukkeltje hebben gemaakt.



en die vriend van die oudste dochter wat een imbeciel
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
quote:Annapicobella schreef op 28 januari 2017 @ 18:20:

. Er wordt direct al een suggestie gedaan door de zin "ze lijken net tweelingen". Dan ligt het er duimendik bovenop dat er een verwisseling plaatsvindt met de dochters. .Nou he! Ligt er dicht bovenop.
Alle reacties Link kopieren
Iemand vanavond gekeken? De serie spreekt me nog steeds aan, goed acteerwerk ook. Pfff je zal maar in die positie belanden...omdat je dochter bevriend is met de dochter van een crimineel.

Volgende week weer kijken!
Alle reacties Link kopieren
Deze aflevering was beter dan de eerste twee. Wel leuk ook, tijdens dat etentje. Vind vooral de jongste dochter gewéldig spelen!
Alle reacties Link kopieren
quote:vandale schreef op 27 januari 2017 @ 14:50:

[...]





Dit!

Crimineel loopt zijn kantoor binnen, omhelst hem? Dan zeg je toch; hoor eens even vriend, na wat er gisteren gebeurd is wil ik nooit meer wat met jou te maken hebben.



En de vreselijke georgina met haar bambi-ogen die rustig 8 jaar op deze loser heeft zitten wachten?



Maar het allerergste vind ik dat crimi & georgi in een huis van 2 miljoen in Amsterdam zuid wonen, terwijl zij in een bloemenstal werkt en hij 8 jaar in de bak gezeten heeft. En nu geldproblemen?

Heel onwerkelijk.



Ja, ik vraag me ook af waarom ik eigenlijk kijk



De la puilt uit van de blauwe enveloppen, uhhhhhh deurwaarder, beslag auto.....? Niks hoor.

Hoort bij de verhaallijn snap ik maar is wel curieus.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
De boeven gaan het kind van Barry ontvoeren voor losgeld.

Denk ik...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven