Entertainment alle pijlers

De Mol (Vlaanderen)

06-02-2017 10:45 1385 berichten
Hoe mooi ook gefilmd, de Nederlandse 'Wie is de Mol' heeft voor mij aan charme ingeboet sinds de deelnemers 'bekende Nederlanders' zijn. Het Vlaamse origineel is net wat rauwer en puurder.

2016: seizoen 4 was een pareltje (aflevering 1, 2 , 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9)
2017: seizoen 5 start op maandag 6 februari 2017 op VIER. Alleen voor Vlamingen live te kijken. Voor Nederlanders wordt hier de link naar YouTube gepost. Elf kandidaten gaan samen met presentator Gilles naar Zuid-Afrika: Annelies, Bertrand, Bouba, Davey, Eline, Hans, Jessica, Jolien, Marzena, Robin en Sam.

2018: seizoen 6 is gestart op zondag 25 maart. Op VIER.BE kunnen de afleveringen terug worden gekeken. Ook is daar de nazit te vinden: Café de Mol.

Wie kijkt er ook?
moderatorviva wijzigde dit bericht op 13-03-2023 16:17
Reden: titel geupdatet
15.68% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Hoppípolla schreef:
01-04-2021 12:05
Dat seizoen heb ik nog niet gezien, maar dit klinkt goed :P. Is dat seizoen 5?
Yes! Qua groep en opdrachten wat mij betreft één van de leukste seizoenen.
Alle reacties Link kopieren Quote
AnAppleADay schreef:
01-04-2021 12:07
Yes! Qua groep en opdrachten wat mij betreft één van de leukste seizoenen.
Oh ik vond de groep juist wat minder.

Ik heb wel enorm gelachen om Christian en Bart in Griekenland :biggrin:
Alle reacties Link kopieren Quote
Het nadeel van oude seizoenen terugkijken is dan wel weer dat ik al wat spoilers hier en daar heb gelezen... maar misschien toch nog steeds de moeite waard om te doen als dit seizoen is afgelopen :).

Die bunker vond ik ook wel echt gaaf trouwens. Perfecte locatie voor de opdracht. Zou die normaal gesproken ook toegankelijk zijn als museum ofzo?
Alle reacties Link kopieren Quote
Ja, de bunker is te bezoeken - zie hierbij de info:

https://www.reisroutes.nl/blog/moezel/b ... ank_bunker
Even if you are on the right track, you will get run over if you just sit there.”
Alle reacties Link kopieren Quote
https://www.reisroutes.nl/blog/duitslan ... er_calmont

Hier zie je alle locaties (worden aangevuld per aflevering) waar gefilmd werd. Leuk voor een vakantie in de voetsporen van de mol als het straks weer kan :)
Even if you are on the right track, you will get run over if you just sit there.”
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik wil die Griekenland route eens doen. Wij zijn gek op Griekenland en lijkt mij een mooie route.
Alle reacties Link kopieren Quote
Flashy schreef:
02-04-2021 11:31
Ik wil die Griekenland route eens doen. Wij zijn gek op Griekenland en lijkt mij een mooie route.
Heb je daar een link van? Ik zie hem zo gauw niet.
Ik hou ook van Griekenland maar de plekken waar ze bij de Mol waren waren nog grotendeels onbekend voor mij.
Alle reacties Link kopieren Quote
AnAppleADay schreef:
02-04-2021 11:34
Heb je daar een link van? Ik zie hem zo gauw niet.
Ik hou ook van Griekenland maar de plekken waar ze bij de Mol waren waren nog grotendeels onbekend voor mij.
Voor ons ook.
Wij zijn wel gevoelig voor dat soort beelden want we zouden vorig jaar een deel van de Oregon route gaan rijden plus uitgebreid bezoek aan Portland.

Op deze blog staan volgens mij de plaatsen: https://www.goodbye.be/blog/in-het-spoo ... riekenland
Alle reacties Link kopieren Quote
Een hond als reisgenoot??

Wel weer een mooie aflevering 😍😍
"Want iedereen verdient een 23ste kans"
Remco Veldhuis (Een lang verhaal kort)
Alle reacties Link kopieren Quote
O ja, en ik blijf bij Annelotte als mol.
"Want iedereen verdient een 23ste kans"
Remco Veldhuis (Een lang verhaal kort)
Alle reacties Link kopieren Quote
https://youtu.be/ms4j2OrAYI8

Voor de liefhebbers van Gilles, een anderhalf uur durend interview, over de mol, corona en andere dingen.
"Want iedereen verdient een 23ste kans"
Remco Veldhuis (Een lang verhaal kort)
Flashy schreef:
02-04-2021 12:53
Voor ons ook.
Wij zijn wel gevoelig voor dat soort beelden want we zouden vorig jaar een deel van de Oregon route gaan rijden plus uitgebreid bezoek aan Portland.

Op deze blog staan volgens mij de plaatsen: https://www.goodbye.be/blog/in-het-spoo ... riekenland
Heb je die route dan zelf uitgestippeld in Oregon of is daar een voorbeeld van? Wij wonen vanaf de zomer net onder Portland dus een Molroute doen lijkt me erg gaaf. Hoop dat je de route snel zelf kunt gaan doen
Ik zit op Anne Lotte en Philip.
Iemand zei in deze aflevering dat die hond wel erg vaak Anne Lotte opzoekt en andersom.
Alle reacties Link kopieren Quote
Lambchop schreef:
05-04-2021 09:39
https://youtu.be/ms4j2OrAYI8

Voor de liefhebbers van Gilles, een anderhalf uur durend interview, over de mol, corona en andere dingen.
Dank!
Alle reacties Link kopieren Quote
www.wieisdehond.be
Alle reacties Link kopieren Quote
Joanjett schreef:
05-04-2021 11:16
Ik zit op Anne Lotte en Philip.
Iemand zei in deze aflevering dat die hond wel erg vaak Anne Lotte opzoekt en andersom.
Dit dacht ik dus eerst ook, maar omdat het gezegd is denk ik het dus weet niet :sherlock:
Annelotte was ook het paardenmeisje toch? Dus sowieso wel een dierenvriend.
Alle reacties Link kopieren Quote
Philip met z’n ontsnapte hond, iedere keer die dominostenen omgooien. Aan de ene kant ligt het er zo dik op maar toch verdenk ik hem...
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik lees op internet dat veel mensen het dit jaar geen leuke groep kandidaten vinden omdat het zo hard gespeeld wordt. Ik geniet daar juist wel van, het is een groep mensen die niet gaan voor de sfeer of om vrienden te maken, maar echt voor de winst. Niet eens voor het geld waarschijnlijk, maar om er zo lang mogelijk in te blijven. Daarom zijn de discussies soms echt hard en de sfeer in de auto was echt te snijden.

Ik zou ook altijd gaan voor de voordelen. En ik zou ook glashard liegen en zeggen dat ik voor geld was gegaan :)
Even if you are on the right track, you will get run over if you just sit there.”
Alle reacties Link kopieren Quote
belgali schreef:
06-04-2021 11:33
Ik lees op internet dat veel mensen het dit jaar geen leuke groep kandidaten vinden omdat het zo hard gespeeld wordt. Ik geniet daar juist wel van, het is een groep mensen die niet gaan voor de sfeer of om vrienden te maken, maar echt voor de winst. Niet eens voor het geld waarschijnlijk, maar om er zo lang mogelijk in te blijven. Daarom zijn de discussies soms echt hard en de sfeer in de auto was echt te snijden.

Ik zou ook altijd gaan voor de voordelen. En ik zou ook glashard liegen en zeggen dat ik voor geld was gegaan :)
Ik vind dat niet anders dan vorig jaar, toen werd er ook heel hard gespeeld door een groot aantal deelnemers.
Alle reacties Link kopieren Quote
Eindelijk de aflevering kunnen terugkijken.

Ik ben dan weer iemand die het niet zou kunnen om het zo hard te spelen en alleen voor jezelf te gaan denk ik. Waarschijnlijk zou ik er dan al snel uit liggen, dus misschien maar goed dat ik geen BN’er of Belg ben ;-D.

Ik vind Jasmien om die reden ook niet zo leuk, al snap ik echt wel dat het bij het spel hoort. Bij Bart vorig jaar kon ik het op de een of andere manier dan wel weer prima hebben.

Een vriendin van mij heeft een teckel en volgens haar staan die honden er om bekend nogal eigenwijs te zijn, dus ben benieuwd of die opdracht met de rode knop gaat slagen :). Sowieso benieuwd wat voor opdracht dat dan is en wanneer die in het spel komt.
Alle reacties Link kopieren Quote
Leuke opdrachten weer 😀😀

Ik houd het nog bij Annelotte 🙄
"Want iedereen verdient een 23ste kans"
Remco Veldhuis (Een lang verhaal kort)
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vind de groep ook niet heel leuk. Mis wat humor en meer een klik met elkaar in deze groep. Vorig jaar konden ze ook ontzettend lachen met elkaar, ondanks het harde spel. Dat mis ik dit jaar. En ik vind Jasmien echt gewoon niet leuk. Jammer dat die er nog in zit.
Alle reacties Link kopieren Quote
De Mol moet qua geld dit jaar alleszins niet echt veel doen :-).
Niemand heeft veel zin om voor geld te gaan.


Doe mij maar een rondje Sven.
Of Annelotte.
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Alle reacties Link kopieren Quote
Laat AnneLotte maar de mol zijn, vind haar de leukste kandidaat dus dan zit ze er iig tot het einde in.

Jasmien vind ik echt niet leuk dus haar zie ik er het liefst volgende week uitgaan
Alle reacties Link kopieren Quote
Leuke laatste opdracht weer :P

En Philip zonder shirt aan dat touw... :roll:

Ik hoop eigenlijk ook dat Jasmien eruit gaat. Ik verdenk haar verder ook niet.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven