Entertainment alle pijlers

Champions League (voetbal)

15-02-2017 22:00 75 berichten
Wie kijkt ook? Bayern staat 3-1 voor Robben heeft de eerste doelpunt gemaakt. klets gezellig mee.



Bayern München-Arsenal 8ste finale
Jaa was een penalty waard. Wat is lewandowski goed zeg man of the match wat mij betreft.
4-1 voor Bayern.
Wat een pegel van Vidal.
Uiteraard kijk ik mee. Bijna verplicht, ik werk in de voetballerij

Heerlijke wedstrijd hoor, Bayern is oppermachtig. Prachtige goal van Robben, maar vooral erg slecht verdedigd door Arsenal. Iedereen weet dat Robben met links gevaarlijk is, hij mag op die positie gewoon niet vrij staan. Het tekens de avond van Arsenal. Domme en voorspelbare foutjes.



Kijk ook met een schijn oog naar real, maar het kan me niet boeien.
5-1 Müller
quote:Dragisa schreef op 15 februari 2017 @ 22:24:

Uiteraard kijk ik mee. Bijna verplicht, ik werk in de voetballerij

Heerlijke wedstrijd hoor, Bayern is oppermachtig. Prachtige goal van Robben, maar vooral erg slecht verdedigd door Arsenal. Iedereen weet dat Robben met links gevaarlijk is, hij mag op die positie gewoon niet vrij staan. Het tekens de avond van Arsenal. Domme en voorspelbare foutjes.



Kijk ook met een schijn oog naar real, maar het kan me niet boeien.Ze maken gehakt van Arsenal.
Arsenal speelt zonder tactiek. Ze trappen er maar op los. Schandalig niveau.
quote:Dragisa schreef op 15 februari 2017 @ 22:34:

Arsenal speelt zonder tactiek. Ze trappen er maar op los. Schandalig niveau.Dat is onder Arsene Wenger altijd geweest toch? Ze zijn toe aan een nieuwe Trainer.
Alle reacties Link kopieren
De live-ticker van VI is niets vergeleken bij het viva-forum

Hier nog een liefhebber (privé en professioneel)



Arsenal is elk jaar hetzelfde liedje... ik mis de tijd van Bergkamp, Henry, Vierra, Pires etc
quote:Alohamora schreef op 15 februari 2017 @ 22:37:

De live-ticker van VI is niets vergeleken bij het viva-forum

Hier nog een liefhebber (privé en professioneel)



Arsenal is elk jaar hetzelfde liedje... ik mis de tijd van Bergkamp, Henry, Vierra, Pires etcEn Robben en Van Persie die allebei bij Arsenal hebben gespeeld.
Maradonna
Alle reacties Link kopieren
Robben speelde bij Chelsea
quote:Alohamora schreef op 15 februari 2017 @ 22:51:

Robben speelde bij ChelseaOja is ook zo domper
Ik kan nog steeds niet geloven dat Barca klappen heeft gehad gisteren van Psg 4-0 gewoon.
Reina is toch oud keeper van Real of niet?
Mooie goal van Casemiro.
FC Bayern
Ik vind Toni Kroos zijn trappen scherp.
Alle reacties Link kopieren
quote:Ttass30 schreef op 15 februari 2017 @ 22:57:

Ik kan nog steeds niet geloven dat Barca klappen heeft gehad gisteren van Psg 4-0 gewoon.



Dit



Ik vraag me ook af wanneer Wenger uitgezwaaid wordt. Iig Bayern staat er erg goed voor.
The return van Barcelona-Paris Saint-Germain. denken jullie dat ze die 5 punten kunnen halen om door te gaan?
Kleine Kluivert is er ook zag ik.
Messi,Neymar,Suarez spelen ook mee.
Ik hoop stiekem dat Barca wint. Het is wel een opgave zeg poeh hee.
Ze zijn begonnen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven