Entertainment alle pijlers

Ziek, zwak of misselijk in showbizzland

22-02-2017 17:13 188 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Dit is een algemeen topic, bedoelt om diegene in Showbizzland te bespreken die getroffen worden door allerlei ziektes





Bij Nicolette Kluiver is longkanker in een voorstadium ontdekt
Frankly my dear, I don"t give a damn
Wat een denigrerende titel, je doet hier mee alsof ze zich aanstelt.
Alle reacties Link kopieren Quote
Jeetje ik schrik hiervan! Zo jong.. en geen roker volgens mij.
Alle reacties Link kopieren Quote
En dan open je een topic en dan reageert niemand



Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren Quote
quote:Vlinder1963 schreef op 22 februari 2017 @ 17:20:

Wat een denigrerende titel, je doet hier mee alsof ze zich aanstelt.



Deze titel heb ik overgenomen van een tip in het andere topic



Tis ook nooit goed hier
Frankly my dear, I don"t give a damn
quote:calvijn1 schreef op 22 februari 2017 @ 17:22:

[...]





Deze titel heb ik overgenomen van een tip in het andere topic



Tis ook nooit goed hier

ik wou het net zeggen



Zullen we ook effe zeiken over 'wel/niet, schijnzwanger in showbizzland'?
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik schrik er ook heel erg van. Ik lees op Telegraaf dat binnenkort een deel van haar linkerlong verwijderd zal worden.
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Jeetje, dat is heftig! Hopelijk zijn ze er inderdaad op tijd bij!
Alle reacties Link kopieren Quote
quote:calvijn1 schreef op 22 februari 2017 @ 17:21:

En dan open je een topic en dan reageert niemand



Geduld?
quote:Vlinder1963 schreef op 22 februari 2017 @ 17:20:

Wat een denigrerende titel, je doet hier mee alsof ze zich aanstelt.Die titel komt uit mijn koker. En is totaal niet denigrerend bedoeld naar Nicolette, ik zou eerlijk gezegd niet eens weten wie ze is en het is al vervelend genoeg allemaal. Het leek me gewoon een logische toevoeging aan de 'overleden' en '(schijn)zwanger' topics die hier op Entertainment lopen. Zodat iemand die ziek is niet meteen op het overleden-topic hoeft te worden neergezet.
Alle reacties Link kopieren Quote
Heftig voor Nicolette!

Lijkt me een hele sympathieke vrouw
Alle reacties Link kopieren Quote
quote:minnimouse schreef op 22 februari 2017 @ 17:27:

Heftig voor Nicolette!

Lijkt me een hele sympathieke vrouw En nog zo'n jong gezin
Frankly my dear, I don"t give a damn
quote:_Beeldig_ schreef op 22 februari 2017 @ 17:27:

Jeetje, dat is heftig! Hopelijk zijn ze er inderdaad op tijd bij!





Het is een voorstadium.

Heel erg naar, maar ze geeft zelf ook aan dat de kans op genezing heel groot is.



Wel zwaar hoor, met een jong gezin zo'n proces doorgaan.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ben ook geschrokken. Hoop dat ze weer opknapt en dat haar wens om rust gerespecteerd wordt.
Plaats even het hele bericht dan, anders is ze over een half uur al terminaal.
quote:Star schreef op 22 februari 2017 @ 17:35:

Plaats even het hele bericht dan, anders is ze over een half uur al terminaal.



Dit.



Dus bij deze, er zijn onrustige cellen in een voorstadium aangetroffen op de plek waar ze tbc had.



http://www.telegraaf.nl/p ... Nicolette_Kluijver__.html
Dat las ik, Dragisa. Hopelijk klopt dat met wat ze eruit halen straks (een punctie geeft nooit een totaalbeeld) en zijn er geen celletjes gaan zwerven. De kans op genezing is heel groot, maar als dan onverhoeds niet lukt, dan heb je wel een heel groot probleem. Vandaar mijn formulering zo.
Alle reacties Link kopieren Quote
Bij Nicolette Kluijver is een voorstadium van longkanker geconstateerd. De presentatrice heeft besloten al haar werkzaamheden bij RTL per direct stil te leggen.



Dat laat ze weten in een persbericht. “Gisteren heb ik de uitslag gekregen van een biopt dat is genomen uit mijn linker long. De uitslag is niet goed. De onrustige cellen zijn ontstaan uit de tbc plek die vorig jaar bij mij is vastgesteld. Alles wijst nu op een voorstadium van longkanker. We zijn er op tijd bij en genezing is in mijn situatie heel goed mogelijk."



Nicolette moet zo snel mogelijk onder het mes. "Spoedig wordt een deel van mijn linker long eruit gehaald. Het is slecht nieuws maar ik ben ergens heel dankbaar dat ik er in dit stadium achter ben gekomen. Dat is een wonder en te danken aan het uitstekende werk van mijn artsen. De kans op genezing is groot, maar het zal een lange weg worden. Gelukkig kun je met anderhalve long goed leven. Ik wil iedereen vragen de privacy van mij en mijn gezin te respecteren. Ik wil graag de rust en ruimte om te genezen. Het komt goed."



RTL laat weten: "Wij wensen Nicolette heel veel positiviteit en kracht toe en steunen haar waar wij kunnen."
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren Quote
quote:calvijn1 schreef op 22 februari 2017 @ 17:22:

[...]





Deze titel heb ik overgenomen van een tip in het andere topic



Tis ook nooit goed hierDat over longkanker ging? Ik vind 'ziek zwak en misselijk in showbizzland' ook echt een hele gekke, nare titel bij een topic dat over iemand met kanker gaat.
Alle reacties Link kopieren Quote
Heftig voor Nicolette.
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Alle reacties Link kopieren Quote
Kun je van tbc longkanker krijgen?
Alle reacties Link kopieren Quote
quote:spuit_111 schreef op 22 februari 2017 @ 17:38:

[...]





Dat over longkanker ging? Ik vind 'ziek zwak en misselijk in showbizzland' ook echt een hele gekke, nare titel bij een topic dat over iemand met kanker gaat.



Het zal meer in z'n algemeenheid bedoelt zijn, ga ik vanuit. Dus in Nicolette haar geval is het ziek, maar in andere gevallen kan het anders liggen.



Zo'n topic was er ook nog niet volgens mij.
Les temps sont durs pour les rêveurs...
quote:spuit_111 schreef op 22 februari 2017 @ 17:38:

[...]





Dat over longkanker ging? Ik vind 'ziek zwak en misselijk in showbizzland' ook echt een hele gekke, nare titel bij een topic dat over iemand met kanker gaat.Volgens mij is het bedoeld als algemeen topic en dan past zo'n titel prima. En kanker is ook gewoon een ziekte, dus lijkt me prima passen onder de categorie "ziek" van het "ziek, zwak en misselijk".
Alle reacties Link kopieren Quote
quote:beetjegek schreef op 22 februari 2017 @ 17:39:

Kun je van tbc longkanker krijgen?Littekenweefsel kan leiden tot kanker, in het ergste geval.
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Alle reacties Link kopieren Quote
quote:beetjegek schreef op 22 februari 2017 @ 17:39:

Kun je van tbc longkanker krijgen?Schijnbaar wel..
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven