Entertainment alle pijlers

Teen Mom OG/2 (incl spoilers)

24-02-2017 19:34 3412 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Oké hierbij een nieuw topic!



Ik ben een stuk minder bedreven in het vinden van alle scoops over deze dames dus brand los!
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Alle reacties Link kopieren Quote
Tvp.
Jaaa leuk nieuw topic! Jammer dat ik die ander niet uit 'mijn lijst' kan gooien.. iig verkapte tvp dit
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ben erbij!
Alle reacties Link kopieren Quote
Tvp
Alle reacties Link kopieren Quote
Jaaaaa spoilers
''The sea, once it casts its spell, holds on in its net of wonder forever.''
Alle reacties Link kopieren Quote
quote:theo75 schreef op 24 februari 2017 @ 19:38:

Jaaa leuk nieuw topic! Jammer dat ik die ander niet uit 'mijn lijst' kan gooien.. iig verkapte tvp dit Ja dit! Soms reageer ik gewoon niet in een topic omdat ik hem anders niet weg krijg daarna lol.
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Ik sluit hier aan
Alle reacties Link kopieren Quote
Tvp
Tvp.

Kail dus zwanger van baby daddy nummer 3 terwijl de scheidingspapieren netdroog zijn van Javi. Bizar.
Alle reacties Link kopieren Quote
@YouWish, je schreef dat Kayl deze zwangerschap had gepland aldus het artikel, maar dat zou ik ook zeggen als ik haar was. Ook als dit niet zo is...
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Ik doe mee. Kail idd zwanger...van wie???
Alle reacties Link kopieren Quote
Nou ze is iig consequent...
Alle reacties Link kopieren Quote
quote:vivamila schreef op 24 februari 2017 @ 19:47:

Tvp.

Kail dus zwanger van baby daddy nummer 3 terwijl de scheidingspapieren netdroog zijn van Javi. Bizar.



Die had ik ook niet zien aankomen. Ben ook zo benieuwd wie de vader is!



Bedankt voor het openen van het nieuwe topic LunchLover! Kunnen we lekker verder kletsen over alles!
Alle reacties Link kopieren Quote
Tvp
Alle reacties Link kopieren Quote
quote:sneeuwwitje1 schreef op 24 februari 2017 @ 19:50:

[...]





Die had ik ook niet zien aankomen. Ben ook zo benieuwd wie de vader is!



Bedankt voor het openen van het nieuwe topic LunchLover! Kunnen we lekker verder kletsen over alles!

Graag gedaan!



Iemand zei iets over een vent die in de aflevering te zien was maar ik heb er wel eens 1 gemist door foute opname tijden gedoe. Dus geen idee over wie dat ging... weet iemand dat?



Trouwens als deze zwangerschap wel echt gepland is vind ik het niet veel slimmer overkomen eerlijk gezegd.
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Alle reacties Link kopieren Quote
Kaily zwanger?

Kijken jullie ook teen mom uk?
Kail wilde maandag in de uitzending toch niet zeggen tegen Javi met wie ze een afspraak had? Dat zal de nieuwe baby-daddy wel geweest zijn.. ik vind t echt bizar dat jenelle en kailyn dit zo 'plannen'. Doel van 16 &preg en teen mom was toch juist dit voorkomen?



Zou mtv er beter aan doen deze twee (of 3, farah is ook niet echt een goed rolmodel) te stoppen met filmen? Of is het vooral een soap geworden ipv voorlichting en is het hoe gekker hoe beter, alles voor de kijkcijfers...?
anoniem_6530e7dee7e8a wijzigde dit bericht op 24-02-2017 19:57
Reden: Doap is geen goed woord
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik lees maar af en toe mee.



Hebben jullie het al gehad over Jeremy (2de ex van Leah) en zijn zogezegde affaire met een producer?
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Alle reacties Link kopieren Quote
ennnnnn door.
Tvp ik hou van spoilers
Alle reacties Link kopieren Quote
Nee vertel!
Alle reacties Link kopieren Quote
quote:LunchLover schreef op 24 februari 2017 @ 19:54:

[...]



Graag gedaan!



Iemand zei iets over een vent die in de aflevering te zien was maar ik heb er wel eens 1 gemist door foute opname tijden gedoe. Dus geen idee over wie dat ging... weet iemand dat?



Trouwens als deze zwangerschap wel echt gepland is vind ik het niet veel slimmer overkomen eerlijk gezegd. In de laatste aflevering stond er een vent in de keuken, maar ik weet niet of hij dat is. Die aflevering zit voor de volgende aflevering dus dan kan je terug kijken

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven