Entertainment alle pijlers

Teen Mom OG/2 (incl spoilers)

24-02-2017 19:34 3412 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Oké hierbij een nieuw topic!



Ik ben een stuk minder bedreven in het vinden van alle scoops over deze dames dus brand los!
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
quote:LunchLover schreef op 24 februari 2017 @ 20:28:

[...]



Ik dacht de eerste aflevering te bekijken maar het leek lang te lopen. Viel er midden in. Maar dat hoorde zo geloof ik. Las het al meer. Dat caravan meisje daar had ik het van verwacht. Ze zal ze wel 'lekker dicht op elkaar willen' ofzo. Hoewel ik dat argument altijd zeer vreemd vind..Hoezo? Ik moet er echt niet aan denken dat mijn kinderen 3 of 4 jaar met elkaar zouden schelen.
Alle reacties Link kopieren Quote
quote:theo75 schreef op 24 februari 2017 @ 20:21:

Dat caravanmeisje vond dat zij dat zelf wel kon beslissen omdat zij de zorg op zich neemt... dat hij het geld moet binnen brengen voor nog een kind vond ze niet zo belangrijk. gutohgut, bij haar is "een kind krijgt een kind" echt heel erg van toepassing.
''The sea, once it casts its spell, holds on in its net of wonder forever.''
quote:Pieps2016 schreef op 24 februari 2017 @ 21:13:

[...]



Hoezo? Ik moet er echt niet aan denken dat mijn kinderen 3 of 4 jaar met elkaar zouden schelen.Oprechte vraag, waarom niet?
quote:Pieps2016 schreef op 24 februari 2017 @ 21:13:

[...]



Hoezo? Ik moet er echt niet aan denken dat mijn kinderen 3 of 4 jaar met elkaar zouden schelen.



Want?

Mijn broer en ik schelen 9 jaar. Nu in het volwassen leven is het nog steeds mijn allerbeste vriend.
quote:theo75 schreef op 24 februari 2017 @ 21:18:

[...]





Oprechte vraag, waarom niet?Omdat je dan net de luier periode achter de rug hebt en je begint er dan weer aan. Ik heb liever alles in 1 keer. Het duurt erg lang voordat ze echt iets aan elkaar hebben want een verschil van 3 a 4 jaar zijn compleet verschillende fases. De " gebroken nachten" ( die heb ik trouwens nooit gehad maar er zeker wel aangedacht) heb je dan allemaal in 1 keer.
quote:Dragisa schreef op 24 februari 2017 @ 21:20:

[...]





Want?

Mijn broer en ik schelen 9 jaar. Nu in het volwassen leven is het nog steeds mijn allerbeste vriend.Mijn oudste broer is ook mijn beste vriend en wij verschillen 11 jaar maar het is toch anders geweest vroeger omdat je in compleet verschillende fases zit.
quote:Pieps2016 schreef op 24 februari 2017 @ 21:13:

[...]



Hoezo? Ik moet er echt niet aan denken dat mijn kinderen 3 of 4 jaar met elkaar zouden schelen.Het heeft allemaal zo zijn voor- en nadelen. Maar daar gaat dit topic toch niet over? Gaat hier om tienermoeders in vrij kansarme(/-loze) situaties. Qua relatie, woonomstandigheden en financiële situatie.
quote:Troeteltje schreef op 24 februari 2017 @ 20:31:

Ik lees en schrijf meeeeeeeeeee! Nadat ik in vorige topic opkam voor iemand die me vervolgens de boeman toeschrijft. gaan we hier toch gewoon kletsen! :D
Jeeeej nieuw topic, whoopwhoop!
Alle reacties Link kopieren Quote
Waarom eigenlijk een nieuw topic?
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Alle reacties Link kopieren Quote
quote:Pieps2016 schreef op 24 februari 2017 @ 21:13:

[...]



Hoezo? Ik moet er echt niet aan denken dat mijn kinderen 3 of 4 jaar met elkaar zouden schelen.

Buiten dat mij dat helemaal niet zo'n issue zou lijken... Omdat ze 16 waren en zwanger, gedoe met baby-daddy's, onderdak, gedoe met baan/werkloos, geen geld etc. Lijke me slim om die dingen toch eerst op de rit te krijgen. Lijke me ook belangrijker dan 'kort op elkaar kinderen hebben'. Of zeg ik nou iets heel geks?





quote:DorothyParker schreef op 24 februari 2017 @ 21:51:

Waarom eigenlijk een nieuw topic?Omdat de TO van het vorige topic niet wilde dat er 'spoilers' geplaatst werden. Na een discussie hierover werd er door de TO geopperd om dan een eigen topic te openen waar dit wel mag. Vandaar dus dit topic.
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Alle reacties Link kopieren Quote
Dank je, LL, voor de uitleg.



Wat is een spoiler? Je leest non-stop informatie over deze moeders online.
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Alle reacties Link kopieren Quote
Oh, en geen drie jaar schelen.



Mijn broer is drie jaar ouder. Mijn ouders waren getrouwd toen ze hem kregen, besloten alle aandacht op hem te richten, kregen mij 3 jaar later.



We hebben ruzie gemaakt, we hebben elkaar gehaat, we zijn nu beste vrienden, wat is er zo erg aan 3 jaar verschil?

Mijn man en zijn zus hebben 1 jaar verschil, die praten amper met elkaar. Haar man is een goede vriend van mijn man, zij is voor mij een goede vriendin.

Maar zet man en zijn zus niet samen, dat is gegarandeerd ruzie.
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Kail maakt reclame op haar Instagram over een waisttrainer.

Ze is 20 weken zwanger!

Alles voor het geld!
quote:DorothyParker schreef op 24 februari 2017 @ 22:27:

Dank je, LL, voor de uitleg.



Wat is een spoiler? Je leest non-stop informatie over deze moeders online.





In het vorige topic mocht er blijkbaar helemaal niets gezegd worden over de moeders, behalve als de aflevering al minimaal een half jaar oud was.

Dus ook nieuwtjes zoals dat Chelsea was bevallen, en dat Kail weer zwanger is mochten ineens niet worden gedeeld.

Vandaar.
Alle reacties Link kopieren Quote
tvp
Alle reacties Link kopieren Quote
En dan te bedenken dat ik Kail nog de normaalste van het stel vond Ik vind toch wel dat het gros van die meiden niet had moeten meedoen aan teenmom. Geen positieve aanvulling op hun leven.
Tvp. Sorry
Alle reacties Link kopieren Quote
Dacht ik even een nieuwtje te hebben dat Kailyn zwanger is. Allang bekend dus
Tenminste, dat is wat ik de buurvrouw heb horen zeggen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Zie je bij Kailyn ook al dat ze zwanger is? Op die foto's met waisttrainer?
Alle reacties Link kopieren Quote
quote:Troeteltje schreef op 25 februari 2017 @ 05:41:

Zie je bij Kailyn ook al dat ze zwanger is? Op die foto's met waisttrainer?Ze zit al op de helft van haar zwangerschap dus ik denk dat die waisttrainer foto's ouder zijn. Tsjah, het is makkelijk geld verdienen om even een foto op Instagram te gooien met wat reclame.
She needed a hero. So that's what she became.
Zijn oude foto's idd ;)

En ik lees meeeee
Alle reacties Link kopieren Quote
Tvp
I don't care, i love it!!
Aha, leek me al een gek idee namelijk.



Maar idd, wat een mens al niet doet om geld te verdienen.

Is ook begrijpelijk, er moet immers brood op de plank komen. We zouden zelf ook niet nee zeggen.



Maar goed, blijf er bij.......of ze gelukkig zijn????

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven