Entertainment alle pijlers

Teen Mom OG/2 (incl spoilers)

24-02-2017 19:34 3412 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Oké hierbij een nieuw topic!



Ik ben een stuk minder bedreven in het vinden van alle scoops over deze dames dus brand los!
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Alle reacties Link kopieren Quote
Tvp.



Kaylin zwanger van 3e?

Ik snap niet eens dat je als man überhaupt bedenkt daar het bed mee in te duiken. Vind haar in alle opzichten een vreemd persoon. Die scheiding via de telefoon bespreken en zo arrogant doen tegen de producers.
Het leven is te kort om te lang op de verkeerde plek te blijven.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vind het wel zielig voor Javi. Wat een rotstreek zeg vsn haar.
Mannen denken niet na over de vraag met wie en of ze met iemand het bed willen delen. Die doen gewoon. Duhhhhhh!
Alle reacties Link kopieren Quote
TVP.



Kan dat andere topic aan de kant, haha.
Ja, ik ben er ook om alle sappige roddels te lezen!
quote:Arizona15 schreef op 25 februari 2017 @ 09:11:

Ik vind het wel zielig voor Javi. Wat een rotstreek zeg vsn haar.Ik hoop maar dat ze Lincoln nu niet vader nr 3 ook daddy laat noemen. Wat ze Isaac wel liet doen bij Javi en die nu niet snapt dat hij geen eigen kamer bij Javi krijgt :(
quote:vivamila schreef op 25 februari 2017 @ 09:48:

[...]





Ik hoop maar dat ze Lincoln nu niet vader nr 3 ook daddy laat noemen. Wat ze Isaac wel liet doen bij Javi en die nu niet snapt dat hij geen eigen kamer bij Javi krijgt :(Schijnbaar heeft hij wel die kamer, maar dat daddy noemen stopt ze hopelijk mee.
Alle reacties Link kopieren Quote
Op Instagram van Javi zie je laatste maanden alleen maar foto's van Lincoln en niet meer van Isaac, denk dat hij hem niet zoveel meer mag/wil zien..
Hoi! (tvp)
Alle reacties Link kopieren Quote
tvp.



Ik vraag me af wat Adam van Chelsea nog voor salaris krijgt. Hij doet maar wat als het op filmen aankomt.
manamana...tutuutududu
Alle reacties Link kopieren Quote
quote:Dragisa schreef op 24 februari 2017 @ 23:22:

[...]





In het vorige topic mocht er blijkbaar helemaal niets gezegd worden over de moeders, behalve als de aflevering al minimaal een half jaar oud was.

Dus ook nieuwtjes zoals dat Chelsea was bevallen, en dat Kail weer zwanger is mochten ineens niet worden gedeeld.

Vandaar.Blijf het raar vinden, alles is al lang en breed bekend in de media en word volop op nieuwssites over gepraat, maar het is een spoiler
quote:lady_dana schreef op 25 februari 2017 @ 12:29:

tvp.



Ik vraag me af wat Adam van Chelsea nog voor salaris krijgt. Hij doet maar wat als het op filmen aankomt.



De "original dad's" verdienen hetzelfde als de moeders, voor afgelopen seizoen 250.000 dollar.

De "tweedehands vaders" zoals Javi, Matt en Cole verdienen aanzienlijk minder.

De kinderen krijgen 50.000$ per seizoen, maar dit zit in een fonds, daar kunnen de ouders niet bij en krijgen de kinderen op hun 18e.
quote:Dragisa schreef op 25 februari 2017 @ 13:18:

[...]





De "original dad's" verdienen hetzelfde als de moeders, voor afgelopen seizoen 250.000 dollar.

De "tweedehands vaders" zoals Javi, Matt en Cole verdienen aanzienlijk minder.

De kinderen krijgen 50.000$ per seizoen, maar dit zit in een fonds, daar kunnen de ouders niet bij en krijgen de kinderen op hun 18e.Best lucratief dus.
Alle reacties Link kopieren Quote
Tvp
Alle reacties Link kopieren Quote
quote:Xervy schreef op 25 februari 2017 @ 14:03:

[...]





Best lucratief dus.Zeker als je nagaat dat hij dit seizoen volgens mij 3 x 2 minuten in beeld is geweest.
manamana...tutuutududu
Alle reacties Link kopieren Quote
quote:Dragisa schreef op 25 februari 2017 @ 13:18:

[...]





De "original dad's" verdienen hetzelfde als de moeders, voor afgelopen seizoen 250.000 dollar.

De "tweedehands vaders" zoals Javi, Matt en Cole verdienen aanzienlijk minder.

De kinderen krijgen 50.000$ per seizoen, maar dit zit in een fonds, daar kunnen de ouders niet bij en krijgen de kinderen op hun 18e.Ben benieuwd of ze voor David en de babydaddy van Kailyns laatste spruit dan nog weer een nw categorie maken. Derdehands vaders
manamana...tutuutududu
Alle reacties Link kopieren Quote
quote:Arizona15 schreef op 25 februari 2017 @ 09:11:

Ik vind het wel zielig voor Javi. Wat een rotstreek zeg vsn haar.



Idd. Zit nu afleveringen terug te kijken (van eind januari geloof ik), en wat een bitch is ze tegen javi. Die jongen is net 24 uur thuis, hij zit ff met haar aan de keukenbar en wil eigenlijk gewoon praten. Maar meneer moet maar oprotten want Kailyn moet naar Starbucks toe. Hij wil even zijn post openen die daar is aangekomen, "no take it to your hotel or something and go open it there!" Jezus christus. En nog meer uitspraken waar ik mijn wenkbrauwen bij optrek.



Dat huis was voor zover ik weet van hen samen, maar hij wordt behandeld alsof hij een inbreker is of zo. Vind het echt zielig..
''The sea, once it casts its spell, holds on in its net of wonder forever.''
Alle reacties Link kopieren Quote
Ja fijn dit topic
quote:Muurhanger schreef op 25 februari 2017 @ 15:56:

[...]





Idd. Zit nu afleveringen terug te kijken (van eind januari geloof ik), en wat een bitch is ze tegen javi. Die jongen is net 24 uur thuis, hij zit ff met haar aan de keukenbar en wil eigenlijk gewoon praten. Maar meneer moet maar oprotten want Kailyn moet naar Starbucks toe. Hij wil even zijn post openen die daar is aangekomen, "no take it to your hotel or something and go open it there!" Jezus christus. En nog meer uitspraken waar ik mijn wenkbrauwen bij optrek.



Dat huis was voor zover ik weet van hen samen, maar hij wordt behandeld alsof hij een inbreker is of zo. Vind het echt zielig..

Aflevering niet gezien.

Wat is zijn aandeel? En wat is zijn rol?

Kont hij in opstand, of pikt hij het?
quote:Troeteltje schreef op 25 februari 2017 @ 20:20:

[...]



Aflevering niet gezien.

Wat is zijn aandeel? En wat is zijn rol?

Kont hij in opstand, of pikt hij het?



Zijn rol is dat hij aan de keukentafel zit en een berg strot over zich heen krijgt.

Hij "pikt" het, want de kinderen spelen in de tuin en kunnen alles dus horen.



Javi wil de kinderen naar zomerkamp brengen, maar hij krijgt de autostoeltjes niet mee van Kail.

Ook mag hij zijn post niet openen, en moet hij per direct zijn sleutel inleveren. ( hij is net een kwartier thuis nadat hij een half jaar in het midden-oosten heeft gezeten)

Na nog wat meer stront van haar mag hij zijn eigen kind, die hij al een half jaar niet gezien heeft, en zijn stiefzoon afzetten op zomerkamp, maar alleen met haar erbij. Vervolgens moet hij van haar nog diezelfde dag al zijn spullen ophalen, want ze begrijpt niet waarom het "zolang duurt".



Pokkewijf.

Andere woorden heb ik er niet voor.
Dit was trouwens de voorlaatste aflevering, twee weken geleden uitgezonden in nederland.

Kail heeft een heleboel shit over zich heen gekregen nadien.
Dus ik mag jouw bericht als spoiler betitelen!? Eerder dan 6 mond na uitzending plemp jij de info hier neer. Schandaaaaaaaaaalig!







(Thnx voor de info!)
Ik vond Isaac ook zo zielig. Hij ziet Javi ook als een vader en nu kreeg hij te horen dat zijn broertje wel naar papa ging en een eigen kamer kreeg en dat Isaac maar moest afwachten.



Dat koppie van hem..
quote:yajes schreef op 25 februari 2017 @ 20:30:

Ik vond Isaac ook zo zielig. Hij ziet Javi ook als een vader en nu kreeg hij te horen dat zijn broertje wel naar papa ging en een eigen kamer kreeg en dat Isaac maar moest afwachten.



Dat koppie van hem..



Hoe kail dat ook tegen haar zoontje zei:

"You are not getting your own room at Javi's house'



En dan Jo, de vader van Isaac, die juist zo open staat voor contact met Lincoln, terwijl het geeneens familie van hem is.

Hij heeft meerdere malen gezegd dat Lincoln ook bij hem thuis welkom is omdat hij begrijpt dat Isaac en Lincoln elkaar missen, want het zijn (half) broertjes. En dat hij ook snapt dat Javi een tweede vader voor Isaac is.

Echt, de enige echt volwassene in dit verhaal zijn Jo en zijn vrouw. Zij doen het zo goed.
quote:Dragisa schreef op 25 februari 2017 @ 20:39:

[...]





Hoe kail dat ook tegen haar zoontje zei:

"You are not getting your own room at Javi's house'



En dan Jo, de vader van Isaac, die juist zo open staat voor contact met Lincoln, terwijl het geeneens familie van hem is.

Hij heeft meerdere malen gezegd dat Lincoln ook bij hem thuis welkom is omdat hij begrijpt dat Isaac en Lincoln elkaar missen, want het zijn (half) broertjes. En dat hij ook snapt dat Javi een tweede vader voor Isaac is.

Echt, de enige echt volwassene in dit verhaal zijn Jo en zijn vrouw. Zij doen het zo goed.Inderdaad! Kail had altijd zo'n grote mond over Jo maar ondertussen is Jo altijd wel super relaxed gebleven.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven