Entertainment alle pijlers

Teen Mom OG/2 (incl spoilers)

24-02-2017 19:34 3412 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Oké hierbij een nieuw topic!



Ik ben een stuk minder bedreven in het vinden van alle scoops over deze dames dus brand los!
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Wanneer begint het nieuwe seizoen van teen mom 2, weet iemand dat?
Alle reacties Link kopieren Quote
1 september in Amerika.

Trailer gezien. Die Luis..
_melon schreef:
08-08-2020 16:07
Alleen tanden en botox.
Dat is niet echt verbouwd. Ik vind het alleen echt niet mooi.
BosscheBol1984 schreef:
09-08-2020 15:18
O god mogen we dan ook weer van Janelle gaan genieten :facepalm:

Janelle en Farrah spannen wat mij betreft wel de untieme kroon van dysfunctionaliteit. (is dat een woord)
Janelle is al heel lang uit Teen mom.
Alle reacties Link kopieren Quote
De baby van Kail heet Creed :?: :-|
sneeuwwitje1 schreef:
10-08-2020 22:29
De baby van Kail heet Creed :?: :-|
Wat een vreemde naam. Ik weet niet eens of ik het nu wel of niet mooi vind.
anoniem_270703 wijzigde dit bericht op 27-08-2020 18:42
0.26% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Creed. Moet direct denken aan die rare snuiter van The Office (US).
Of die christelijke rockband van de jaren '90....
Alle reacties Link kopieren Quote
sneeuwwitje1 schreef:
10-08-2020 22:29
De baby van Kail heet Creed :?: :-|

Urgh, die kan meteen in het afschuwelijke kindernamentopic. Met elke geboorte worden haar babynamen vreemder.
Antoine de Saint-Exupéry: "Toutes les grandes personnes ont d'abord été des enfants (mais peu d'entre elles s'en souviennent)."
Alle reacties Link kopieren Quote
Echt schattig. Nu op MTV de aflevering van Maci toen ze zwanger was van Bentley. 12 jaar geleden😱
Besef in een keer hoelang we het allemaal al kijken!
Alle reacties Link kopieren Quote
Ha ik zag het ook Yongpeople.
Jenelle en David hebben samen een filmpje op Tiktok gezet. Daarin heeft David een halster om met een pistool erin. Ik vind dat zo akelig. En zeker bij David. Hij is toch een lopende tijdbom.
Een halster hè :hihi:
BosscheBol1984 schreef:
26-08-2020 19:09
Een halster hè :hihi:
Ik bedoel natuurlijk holster :-$.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik kan Janelle niet meer bijhouden hoor, zij en David waren toch weer uit elkaar?
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Alle reacties Link kopieren Quote
LunchLover schreef:
26-08-2020 20:13
Ik kan Janelle niet meer bijhouden hoor, zij en David waren toch weer uit elkaar?
Ja na het incident met de hond waren ze een tijdje uit elkaar. Maar inmiddels al maanden niet meer hoor. Helemaal happy. Kuch.
Alle reacties Link kopieren Quote
_melon schreef:
26-08-2020 22:02
Ja na het incident met de hond waren ze een tijdje uit elkaar. Maar inmiddels al maanden niet meer hoor. Helemaal happy. Kuch.

Ja dat wist ik, maar ik dacht dat ze vlak voor de zomer weer uit elkaar waren? Nouja dat zal wel niet dan. :facepalm:
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Alle reacties Link kopieren Quote
LunchLover schreef:
27-08-2020 00:56
Ja dat wist ik, maar ik dacht dat ze vlak voor de zomer weer uit elkaar waren? Nouja dat zal wel niet dan. :facepalm:
Jawel, David en Jenelle hadden ruzie. Een vriend van Jenelle kwam haar vervolgens halen en werd door David met een pistool gemept. Vorige week kwam een geluidsopname boven waarop te horen was dat de kinderen hier getuige van waren en erg bang waren.
Na 2 dagen waren Jenelle en David weer bij elkaar en was de helpende vriend de gebeten hond. Sindsdien zijn ze weer heel gelukkig samen :facepalm:
Alle reacties Link kopieren Quote
Ohja dat was er ook nog!
Alle reacties Link kopieren Quote
mendy schreef:
27-08-2020 10:29
Jawel, David en Jenelle hadden ruzie. Een vriend van Jenelle kwam haar vervolgens halen en werd door David met een pistool gemept. Vorige week kwam een geluidsopname boven waarop te horen was dat de kinderen hier getuige van waren en erg bang waren.
Na 2 dagen waren Jenelle en David weer bij elkaar en was de helpende vriend de gebeten hond. Sindsdien zijn ze weer heel gelukkig samen :facepalm:

Nou gelukkig laat mijn geheugen me niet helemaal in de steek. Maar wel enorm :facepalm: :facepalm: :facepalm: wat Janelle betreft.
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Vanavond start het nieuwe seizoen!
MTV 21.29 uur.
watdachtjehiervan schreef:
15-09-2020 11:14
Vanavond start het nieuwe seizoen!
MTV 21.29 uur.
Oh bedankt voor de melding!
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb vandaag terug gekeken. Wat een trash zijn jade en haar familie toch ook...
"After all this time?" "Always."
Alle reacties Link kopieren Quote
Severus_Snape schreef:
16-09-2020 22:38
Ik heb vandaag terug gekeken. Wat een trash zijn jade en haar familie toch ook...

Ik had het even opstaan, maar zodra zij kwam heb ik de tv maar weer uitgezet. Alleen maar opgefokt gevloek wat daar uit komt, niet te doen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Severus_Snape schreef:
16-09-2020 22:38
Ik heb vandaag terug gekeken. Wat een trash zijn jade en haar familie toch ook...
Echt verschrikkelijk..
Ik denk dat ik het ook niet meer moet kijken, ik word nu zelfs al helemaal moe van Chelsea terwijl dat altijd mijn ''favoriet'' was. :')
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik kijk Teen Mom 2 niet meer heb ik besloten na het zien van de eerste aflevering van het nieuwe seizoen. Meer van hetzelfde. Ze leren weinig van het verleden en ik ben voor deze troep te oud geworden.

Voor de andere troep van teen mom 1 meld ik me tzt weer... denk ik..

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven