Entertainment alle pijlers

Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden in Showbizznizz 3!

01-03-2017 21:20 3054 berichten
Alle reacties Link kopieren




Tijd voor een nieuw topic!
Stressed is just desserts spelled backwards
Nee zegt niks weet ik...ik word oud....maar ik had dan ook zeven jaar verkering voordat ik trouwde....
Alle reacties Link kopieren
quote:minnimouse schreef op 03 maart 2017 @ 14:42:

Rox Hazes gaat trouwen.



Bron: AD



Roxeanne Hazes gaat trouwen



Roxeanne Hazes stapt in het huwelijksbootje. De dochter van wijlen volkszanger André Hazes noemt het op haar instagramaccount een eer door haar 'beste vriend' platenlabelmedewerker Erik Zwennes ten huwelijk te zijn gevraagd. ,,Iemand die mij elke dag laat groeien, lachen, leven, mij zijn alles noemt, krijgt van mij de meest overtuigende JAAA!'', roept de 24-jarige Roxeanne uit. Daarbij plaatste ze een foto van haar verlovingsring.



Roxeanne spreekt van een avontuur. ,,Ik hou van jou, mijn E, mijn wereld. Onvoorwaardelijk veel!''



Ook de bebaarde Erik laat van zich horen. ,,Wanneer je zó zeker bent dat je de ware hebt gevonden, dat je altijd bij haar wil zijn en dat je de mooiste toekomst voor je ziet... Dan kun je er maar beter voor op één knie gaan toch? (...en ze zei gewoon nog "JA!" ook'', tikt hij op.



Het stel is nog niet lang samen. Eind vorig jaar kwam naar buiten dat ze een relatie hebben, nadat Roxeanne ruim vijf jaar samen was met Nick van Delft. De vastgoedmakelaar liet afgelopen zomer nog het geboortejaar van Rox op zijn lijf vereeuwigen.
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren
Tjonge, die Erik was jarenlang samen met Monique van Loon (oa website Culy.nl), ik vind zulke uitspraken als hierboven dan behoorlijk respectloos. Net of hij nooit van haar hield
Alle reacties Link kopieren
Op een of andere manier heb ik het idee dat het voorgenomen huwelijk van Rox afgeblazen gaat worden..... zo vlak voor de datum
quote:c_estelle schreef op 03 maart 2017 @ 19:44:

Op een of andere manier heb ik het idee dat het voorgenomen huwelijk van Rox afgeblazen gaat worden..... zo vlak voor de datumUiteraard pas nadat ze flink gecasht hebben met een real-life soap
quote:MinkeDeWit schreef op 03 maart 2017 @ 16:57:

Roxanne had toch net een nieuw vriendje met net zo'n baard als de vorige?
Tvp
Alle reacties Link kopieren
quote:MinkeDeWit schreef op 03 maart 2017 @ 16:57:

Roxanne had toch net een nieuw vriendje met net zo'n baard als de vorige?Kennelijk is dat een dingetje voor onze Roks.... de man moet een baard hebben.
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Is ook haske hip, zo'n baardje.
Alle reacties Link kopieren
Baarden zijn hier ten strengste verboden. Met drie mannen hier heb ik natuurlijk weinig te vertellen maar tot op heden mogen baarden en snorren NIET.

Dat lukt mij vooralsnog aardig.
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Hier ook...baarden snorren en sandalen
Alle reacties Link kopieren
quote:blauwuiltje schreef op 03 maart 2017 @ 21:24:

Hier ook...baarden snorren en sandalen Ieks..... + + enzo maar dat is natuurlijk persoonlijk
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren
Rox werd in t bijzijn van Rachel ten huwelijk gevraagd. Net zoals papa in t bijzijn van Rachels ouders Rachel ten huwelijk vroeg.



Alle reacties Link kopieren
quote:GateKeeper schreef op 03 maart 2017 @ 21:28:

Rox werd in t bijzijn van Rachel ten huwelijk gevraagd. Net zoals papa in t bijzijn van Rachels ouders Rachel ten huwelijk vroeg.









Omdat ik zo snel de braaksmiley niet kan vinden.
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Tvp
Alle reacties Link kopieren
Aan het typen...............
quote:GateKeeper schreef op 03 maart 2017 @ 13:22:

Frank Masmeijer zinspeelt op scheiding.



Toen hij enige tijd geleden bijna een week lang van de aardbodem verdwenen was en ook zijn vrouw SANDRA zei niet te weten waar FRANK MASMEIJER uithing was dat een, zoveelste, teken aan de wand.



Het huwelijk van de in opspraak geraakte ’showmaster’, tegen wie de rechtszaak wegens zijn vermeende aandeel in een grootscheepse cocaïnesmokkel deze maand echt gaat beginnen, verkeert in zwaar weer.



VANDAAG GEEFT MASMEIJER DAT VOOR HET EERST ZELF TOE.



,,We zullen binnenkort een belangrijke beslissing moeten nemen’’, zegt hij. ,,Het is niet meer het gezellige huwelijk dat we vijfentwintig jaar hebben gehad. En ja, het is voor het eerst dat ik dat in duidelijke bewoordingen toegeef. Ik denk dat we allebei ons best hebben gedaan. Maar alles wat er is gebeurd, al die maanden in de gevangenis, de tijd erna met de enkelband. Het heeft een enorme impact gehad. Dat valt niet te ontkennen en dat heeft natuurlijk het een en ander aangericht.’’Denk dat die vrouw ook beter af is zonder hem. Wat een stuk verdriet die man.
Alle reacties Link kopieren
quote:Meauve01 schreef op 03 maart 2017 @ 18:38:

Tjonge, die Erik was jarenlang samen met Monique van Loon (oa website Culy.nl), ik vind zulke uitspraken als hierboven dan behoorlijk respectloos. Net of hij nooit van haar hield



Dat vind ik dan weer onzin.

Hij kan toch oprecht het gevoel hebben nu de ware ontmoet te hebben?



Overigens vind ik hem qua uiterlijk best aantrekkelijk.
Alle reacties Link kopieren
omdat ik al heel wat delen stiekem mee lees toch maar even een ordinaire tvp
Harry you must know all about Muggles, tell me, what exactly is the function of a rubber duck?
Alle reacties Link kopieren
quote:soetkees schreef op 03 maart 2017 @ 21:16:

Baarden zijn hier ten strengste verboden. Met drie mannen hier heb ik natuurlijk weinig te vertellen maar tot op heden mogen baarden en snorren NIET.

Dat lukt mij vooralsnog aardig.







ook geen stoppelbaard?
Relax we're all crazy, it's not a competition
quote:GateKeeper schreef op 03 maart 2017 @ 21:28:

Rox werd in t bijzijn van Rachel ten huwelijk gevraagd. Net zoals papa in t bijzijn van Rachels ouders Rachel ten huwelijk vroeg.



Romy's mama staat ook bij haar aanzoek. Toch vind ik dat een stuk minder inderdaad. Weet niet waarom.
Alle reacties Link kopieren
Moest even googlen hoe Aly Burgers eruit ziet. En zo kwam ik erachter dat Diederik Jekel (vanavond weer WIDM!) de partner was van Coosje Smid. De dochter van Ernst Daniel Smid. Grappig!: bron: foto persbureau Edwin Jansen.
If you can't make it good, at least make it look good. (Bill Gates)
Alle reacties Link kopieren








Alle reacties Link kopieren
Echt, ik vind prins Harry en die Amerikaanse zo ontzettend niet bij elkaar passen.
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
quote:calvijn1 schreef op 06 maart 2017 @ 22:21:

Echt, ik vind prins Harry en die Amerikaanse zo ontzettend niet bij elkaar passen.Dat heb ik nou ook.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven