Entertainment alle pijlers

90 days to wed 2017 (geen spoilers s.v.p.)

25-03-2017 19:23 1662 berichten
Abusievelijk is het topic 'een nieuw seizoen 90 days to wed' samengevoegd met '90 days to wed happily ever after', hetgeen niet terug te draaien is.

Aangezien het twee verschillende programma's/seizoenen zijn, met dus andere deelnemers, is het niet handig dat beide topics nu samengevoegd zijn. Daarom open ik bij deze dus een nieuw topic '90 days to wed 2017'.

Voor alle duidelijkheid: dit betreft dus het seizoen met deelnemers als Chantel, Nicole, Pedro, Azan, Anfisa en Alla.



Wil je nog napraten over het seizoen met Daniel en Mohamed, verwijs ik je graag door naar het topic 90 days to wed, happily ever after.

SVP GEEN SPOILERS PLAATSEN! Bedankt!
anoniem_272211 wijzigde dit bericht op 01-09-2017 20:36
7.73% gewijzigd
Leuk dat je het weer gevonden hebt!

Weet jij of je link in het andere topic naar dit topic mag plakken (en andersom)?
Alle reacties Link kopieren
Present!
Laten we elkaars mening respecteren... hoe fout die van jou ook is.
quote:Tijdschriftenverslindster schreef op 25 maart 2017 @ 19:30:

Leuk dat je het weer gevonden hebt!

Weet jij of je link in het andere topic naar dit topic mag plakken (en andersom)?Volgens mij wel.
quote:Filee schreef op 25 maart 2017 @ 19:32:

[...]



Volgens mij wel.Bedankt; dan doe ik dat!




Ik doe mee,heb alleen nog wat losse flodders gezien dus loop wel een beetje achter.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lucylucille schreef op 25 maart 2017 @ 19:35:





Ik doe mee,heb alleen nog wat losse flodders gezien dus loop wel een beetje achter.



Ik loop met je mee

Gisteren voor het eerst niet vergeten te kijken, dus hele aflevering kunnen zien ipv steeds de laatste 5 min .
Laten we elkaars mening respecteren... hoe fout die van jou ook is.
quote:Lucylucille schreef op 25 maart 2017 @ 19:35:





Ik doe mee,heb alleen nog wat losse flodders gezien dus loop wel een beetje achter.Maakt niet uit; leuk dat je meeschrijft!




Enneh, de mensen van het vorige seizoen zijn natuurlijk ook van harte welkom hier.

Als het maar bij dit seizoen blijft haha.
Alle reacties Link kopieren
Ik probeer het te volgen, ik vergeet het meestal
Fijn dat iedereen weer present is! En inderdaad: iedereen is welkom Courage. Hoop dat dat niet verkeerd overgekomen is. Goed dat je het even opmerkte.
Alle reacties Link kopieren
Ik lees mee
Alle reacties Link kopieren
Ik ben er ook weer!

Morgen 8 uur herhaling las ik. Dan loopt het gedeeltelijk samen met bzv. Echt hoor... ik trash 2 programma's per week... en dan net tegelijkertijd

Er zit niets anders op dan voor morgen te snappen hoe digitaal opnemen via play werkt.... (waar is de tijd gebleven dat je gewoon je vhs videoband de recorder induwde en op rec klikte)
Het is beter een kaars aan te steken, dan de duisternis te vervloeken ~ In loving memory of AnnA.
Alle reacties Link kopieren
Zit me net te bedenken dat ik meer op mn moeder lijk dan ik zou willen... die wist vroeger ook niet hoe je moest opnemen op de videorecorder. Ws weet mijn dochter van 7 wel hoe het werkt
Het is beter een kaars aan te steken, dan de duisternis te vervloeken ~ In loving memory of AnnA.
Alle reacties Link kopieren
Gevonden
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Ow, en ik me maar afvragen of het sneu zou zijn voor de oorspronkelijke TO wanneer ik een nieuw topic zou openen. Zoals aangekondigd in andere topic incl. de intentie het toch te gaan doen.



Zo zie je maar......er zijn altijd mensen die je het gras onder de voeten vandaan maaien voor je er erg in hebt.

Wijze les.
Tvp
quote:Troeteltje schreef op 25 maart 2017 @ 20:18:

Ow, en ik me maar afvragen of het sneu zou zijn voor de oorspronkelijke TO wanneer ik een nieuw topic zou openen. Zoals aangekondigd in andere topic incl. de intentie het toch te gaan doen.



Zo zie je maar......er zijn altijd mensen die je het gras onder de voeten vandaan maaien voor je er erg in hebt.

Wijze les.



Hetzelfde had ik ook hoor. Had even een pb willen sturen, maar wist niet meer wie dat topic oorspronkelijk geopend had. Vandaar de uitgebreide uitleg in de OP. Anders lijkt het net alsof ik een topic over wil nemen en dat is zeker niet het geval. Maar toen ik alle reacties in centraal moderatortopic en happily ever after las, ben ik maar zo brutaal geweest een nieuw topic aan te maken. Anders zijn we straks 10 pagina's verder en wordt het alleen maar onoverzichtelijker...



Stond er in het andere topic dan iets over intentie nieuw topic te openen? Dan heb ik daar in alle verwarring (waarom dingen die ik vanochtend vroeg gepost had ineens elders stonden, terwijl ik er zo op gelet had niet in verkeerde topic te posten) overheen gelezen. Dan excuus aan degene die dat voornemen had. Jij begrijp ik???
Joh, mijn bericht is een verkapte TVP.



Je hebt prima gehandeld. En voor mij is het echt een wijze les. Namelijk niet lang wikken en wegen.....gewoon doen.
quote:Troeteltje schreef op 25 maart 2017 @ 20:33:

Joh, mijn bericht is een verkapte TVP.



Je hebt prima gehandeld. En voor mij is het echt een wijze les. Namelijk niet lang wikken en wegen.....gewoon doen.



Dank voor je uitleg. En graag gedaan dan die wijze les ;)

Ik had bovenstaande post in tussentijd nog even aangepast met excuus richting jou....laat ik gewoon staan hoor!
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat ik hier dan ook maar ben
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Ja ik ben er ook weer bij voor alle avonturen van de wereldreizigers hahahaha.

Volgende aflevering komt er ook een nieuw stel bij?
Alle reacties Link kopieren
quote:fanatic schreef op 26 maart 2017 @ 10:09:

Ja ik ben er ook weer bij voor alle avonturen van de wereldreizigers hahahaha.

Volgende aflevering komt er ook een nieuw stel bij?Klopt. Een gecatfishte vrouw, die alsnog met haar vlam wil trouwen..ze weten ze wel uit te zoeken
Laten we elkaars mening respecteren... hoe fout die van jou ook is.
Alle reacties Link kopieren
Tvp

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven