Entertainment alle pijlers

The Walking Dead: Team Viva waiting for war

28-03-2017 21:18 2957 berichten
Alle reacties Link kopieren
Woooh! Dit topic werd op een ongelukkige timing aangemaakt, namelijk net toen de laatste aflevering van het vorige seizoen moest komen. Nu is de tijd echter verstreken en na de lange break kunnen we weer verder kijken. Iedereen is hier welkom om mee te schrijven, speculeren en bakvissen. Plaatjes en gifjes worden ook altijd zeer gewaardeerd.

Afbeelding

Regels omtrent spoilers:
* Geen comicspoilers. Comics uitsluitend in witte tekst bespreken.
* We volgen Fox. Uitzendtijd: maandag van 22.00 tot 23.00.
Als je eerder gekeken hebt, alleen spoilers in wit plaatsen!!!!


Met dank aan Liadan en Cherokeerose, persoonlijke woorden aan Team Viva van een paar van Lennie James (Morgan) en Jeffrey Dean Morgan (Negan)! Heel veel cooler dan dit wordt het niet:

Afbeelding

Afbeelding

Linkje naar het vorige topic, Rise Up: entertainment/the-walking-dead-rise-up/ ... #p26053611
anoniem_306719 wijzigde dit bericht op 22-10-2017 11:40
65.16% gewijzigd
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
Voor degenen die afleveringen gemist hebben: dit weekend wordt heel seizoen 8 herhaald op Fox (marathon).
Alle reacties Link kopieren
klopt

heb inmiddels 2 van de 16 gezien
ik merk dat ik best wel wat dingen heb gemist terwijl ik het toch echt al gezien hebt
maar ben nu ook wat minder afgeleid wel merk ik dat ik er nog echt in moet komen
maar heb een uitdaging ik wil volgende week maandag ochtend echt de nieuwe aflevering kunnen zien :)

waarschijnlijk zal ik ook een paar overslaan denk ik

voor de lurkers onder ons

FOX TWD

komt zondag op maandag nacht om 3.30 op FOX direct naar de uitzending amerika
en
22u op dinsdag

ik herhaal dus niet meer op maandag
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
Goed dat je het zegt. Ik moet het nog programmeren om op te nemen.
Alle reacties Link kopieren
Net voor de première is scott wilson, de acteur die hershel speelde, overleden
Gisteren paniek gezaaid, vandaag staat het al een meter hoog
Alle reacties Link kopieren
Klopt

Hij kwam ook nog graag bij comic cons
Een goed acteur en leuk man is overleden 😔


Nou ik ben inmiddels helemaal bij

Heb afl 15 en 16 gezien zojuist


Simon die dood ging pff
Die heeft waarschijnlijk niet lang geleefd als walker gezien ze het aan het opbouwen waren
.
Ik wist uiteraard wel dat de oceanside dames kwamen maar niet dat dat op die manier ging
Ik vroeg mij wel af waar Judith was,
Je zag ze met baby etc dat huilde maar niet met Judith, vond het zo sowieso jammer dat je haar de laatste aflevering niet zag

Fijn dat Dwight vrij is
Ik hoop dat die zijn vrouw vind
Stiekem hoop ik dat die terug komt

Op daryl ben ik al poosje afgehaakt, ik weet niet wat het is , kan het ook niet beschrijven ook
Wie weet komt dat nog terug

Nu met Maggie en Jesus etc pff nee 😟
Alhoewel tja wat had Rick dan verwacht

Eugene heeft precies gedaan wat ik altijd al dacht

Zag ik trouwens goed dat michonne een brief vast hield met mom/mum van Carl, 🤔

Ik wist uiteraard al redelijk veel van afl 16 toch keek ik geschokt toen rick dat met Negan deed

Maar een voordeelt daarvan is nu
Dat hij ongelofelijk nog sexyer klinkt schor😍

Voor de rest denk ik dat Rick zijn plan helemaal niet lukt
En ben benieuwd hoe zijn eigen "mensen" tegen hem keren


Ik blijf nog steeds een soort semi Negan kant,. Niet meer zoals begin S8 btw,, Maar ben wel benieuwd naar S9 om meerdere redenen


Ik probeer die van vannacht te halen 😏
Nog 4 en half uur te gaan voor de zekerheid heb ik het opgenomen en zet een tril wekker en ga ik mijn telefoon dicht bij mij houden 😬

Moest wel even kunsten uithalen om op te nemen want kennelijk staat bij mijn tv aanbieder op geen informatie beschikbaar 😠 ik ga echt niet wachten op dinsdag avond
Echt mooi niet 😡 Fox

Pas op met spoilers mensen
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
Nou inmiddels gezien

Ik ben enthousiast.

Ben benieuwd wie heeft t al gezien ?
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
Grrrr normaal stream ik altijd overdag de aflevering, en de site die ik altijd gebruik bestaat dus niet meer. Heeft iemand via pb een linkje voor mij misschien ?
What doesn't kill you will make you grow stronger . Or last a bit longer... like the greatest wall in China , or that rabbit with a drum
Alle reacties Link kopieren
Ondertussen via via wat binnen en gekeken.
Damn weer ouderwets heeeerlijk :-)
What doesn't kill you will make you grow stronger . Or last a bit longer... like the greatest wall in China , or that rabbit with a drum
mamsvan schreef:
08-10-2018 10:10
Nou inmiddels gezien

Ik ben enthousiast.

Ben benieuwd wie heeft t al gezien ?
gezien, vannacht opgenomen van Fox en zonder ondertiteling gekeken. Ging prima.
Genoten, goeie aflevering.
De nieuwe intro is even wennen.

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Ja idd ik riep wtf 😱
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
hoe vonden mensen de aflevering ?


ik zag de aflevering voornamelijk in het donker maandag oftewel buiten scheen de licht en het weerkaatste op beeld, ik kon alleen geluiden horen en soms michonne of ezekiel , want we hebben geen gordijnen en die van gister met ondertiteling heb ik nog niet gezien,
er is wel iets waarvan ik dacht is dat gebeurd in deze aflevering, heb ik iets gemist ?


ik las dat enid in een rolstoel zat door een steen ofzo, is dat gebeurd in deze aflevering ?

voor de rest blij dat Gregory eindelijk dood is, dat Maggie dit o,a deed om Rick een troef af te zijn vind ik wel klunzig
de wrijving voel je wel tussen de 2 ben benieuwd hoe dat verder gaat

ik vind overigens Maggie helemaal geen goede leidster, nooit gevonden ook
maar goed heel hilltop (op jesus/aaron ? en Baby hershell en Grace na) kan mij gestolen worden

voor de rest jammer nog geen Negan te zien

wat een verdriet voor een karaker die hun schijnbaar 2 jaar kennen en wij maar 2 minuten
maar goed dat was ook alleen maar zodat Gregory zijn dood kan gebruiken


voor de rest fijn om Ann (jardis) normaal te zien,



goede aflevering, alhoewel die voor mij gevoel veel weg had van S3 of S4 waar het vriendje van beth dood ging door een helikopter dat viel door de dak

en o ja


YEAAAH

CAROL EN EZEKIEL :heart:
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Dramatische kijkcijfers 'The Walking Dead' S9

Het blijft in dit topic ook behoorlijk stil.
Het zou me niets verbazen als de stekker er binnenkort uit gaat. Zeker nadat de hoofdpersonen zijn vertrokken (eerst Glenn, Sasha en Carl en straks Rick en Maggie).
Alle reacties Link kopieren
Ik heb wel gedownload maar nog niet gekeken.. Eigenlijk ook totaal geen behoefte toe haha.
Alle reacties Link kopieren
Ow, ben ik weer te laat... Gemist. Wanneer zou de herhaling zijn?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben net gaan terugkijken, dat lukte via de functies op de tv. Maar deze serie is niet ondertiteld, althans niet bij het terugkijken. Dat vind ik wel vervelend. Het is niet omdat mijn Engels matig is, want dat is juist goed (ik heb ook vertaalopdrachten en maak Engelstalige verslagen etc), maar ik moet het geluid dan wel flink hard zetten en dat kan niet als ik lekker in bed wil gaan kijken en de rest al slaapt. Ik vind dat er ook veel binnensmonds wordt gepraat. Ik neem aan dat er ook nog wel een keer een ondertitelde reeks zal komen of Fox?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
@Yella78
Ze zenden het zondagnacht direct na Amerika uit, zonder ondertitels. Dinsdagavond nog een keer, met ondertitels. Geen idee of er later in de week nog een herhaling komt. Vast wel.
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
11-10-2018 15:43
Dramatische kijkcijfers 'The Walking Dead' S9

Het blijft in dit topic ook behoorlijk stil.
Het zou me niets verbazen als de stekker er binnenkort uit gaat. Zeker nadat de hoofdpersonen zijn vertrokken (eerst Glenn, Sasha en Carl en straks Rick en Maggie).
Vind Sasha niet in die rij passen eerlijk gezegd 😂

Ja hier is t ook stil
Jammer eigenlijk
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
Ik vond het wel leuk om te zien dat de focus lag op spullen verzamelen. Op de 1 of andere manier houdt me dat dan bezig. Dat je ergens je spullen vandaan moet halen: beddengoed, handdoeken, kaarsen, babyspul, boeken, gewoon van alles. Dat doen ze waarschijnlijk ook wel, alleen laten ze dat nooit zien. Dat ze dat nu wel deden in het Smithsonian vond ik wel geniaal. Daar zou ik wel meer van willen zien. Leuk ook die tijdsprong van 1,5 jaar. Gregory had al zoveel kansen gehad, ik snap dat het een keer klaar was.
Wat betreft die walkers en de dood van die jongen, ik dacht daar komt een hele zwerm walkers aan. Maar het waren er maar 10 of 15 meende ik, die hadden ze toch makkelijk kunnen hebben? Er waren wel eens afleveringen dat walkers gewoon een soort irritante vliegen waren. Om dan zo te reageren snapte ik niet zo goed.
Alle reacties Link kopieren
En ik had wel wat meer van Washington willen zien.
Niemand die zich stoorde aan het plan om extreem zware voorwerpen te gaan verplaatsen over een glazen vloer met walkers eronder?
Het is leuk voor de kijker maar ze nemen wel vaak echt domme beslissingen, hoor. :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
14-10-2018 12:54
Niemand die zich stoorde aan het plan om extreem zware voorwerpen te gaan verplaatsen over een glazen vloer met walkers eronder?
Het is leuk voor de kijker maar ze nemen wel vaak echt domme beslissingen, hoor. :facepalm:
Ik ging er eigenlijk van uit dat er geen andere mogelijkheid was.
Alle reacties Link kopieren
Ik vond de aflevering oké, niet heel slecht maar ook niet heel goed. Ik moest 'm ook zonder ondertiteling kijken op tv, ben ook zeker niet slecht in Engels, maar er waren echt veel momenten waar gesprekken onverstaanbaar waren. Blij dat ze van Gregory af zijn. En verder ben ik gewoon heel erg benieuwd wat ze met Negan hebben gedaan!
RikM schreef:
14-10-2018 12:54
Niemand die zich stoorde aan het plan om extreem zware voorwerpen te gaan verplaatsen over een glazen vloer met walkers eronder?
Het is leuk voor de kijker maar ze nemen wel vaak echt domme beslissingen, hoor. :facepalm:
Zag jij een andere route dan?
Alle reacties Link kopieren
Geen spoiler maar ehm

De aflecering van 3.30 vanacht had ondertiteling
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven