Entertainment alle pijlers

Netflix deel 3

06-04-2017 18:24 3704 berichten
Een derde topic voor de aanraders en de afraders.



NIET spoileren (daar is een ander topic voor).









Hier is deel 1 terug te lezen: Netflix series

Hier is deel 2 terug te lezen: Netflix deel 2
ik volg weer!
Hinterland 2 opgezet
Black sails met vriend aan t kijken.




Ga vanavond nog een aflevering 13 reasons proberen, tot nu toe vind ik het niks. Pakt me totaal niet, ondanks het onderwerp.

Anders lekker seizoen 7 The Good Wife bingen.
Alle reacties Link kopieren
ik lees mee voor tips.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben clueless momenteel. Was Greys Anatomy seizoen 1-12 aan het (her)kijken op Ziggo on Demand. Maar de uitzendrechten verliepen en nu zit ik een zwart gat. Welke serie is een goede vervanger?



Wat ik nog meer echt leuk vind/vond:

- Orange Is The New Black.

- Gossip Girl

- The Unbreakable Kimmy Schmidt

- Homeland

- American Horror Story



Wat me totaal niet boeit/boeide:

- Scandinavische thrillers

- Pretty Little Liars

- Under The Dome

- Die met dat gekloonde meisje



Iemand nog een geniale ingeving? Iets wat je goed kan bingewatchen, en waar aardig wat van is?
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Alle reacties Link kopieren
Haha oeps, had op het vorige topic nog gereageerd, had niet eens door dat het vol zat.



Ik stelde nog een vraag: Is The Good Wife een aanrader? Ik zoek nog een serie om in m'n eentje the bingewatchen.
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
Alle reacties Link kopieren
quote:Lucylucille schreef op 06 april 2017 @ 18:45:





Ga vanavond nog een aflevering 13 reasons proberen, tot nu toe vind ik het niks. Pakt me totaal niet, ondanks het onderwerp.

Anders lekker seizoen 7 The Good Wife bingen.Eerlijk gezegd vind ik het tot nu toe ook tegenvallen. Ik vind het tempo heel sloom en nog niet zo heftig als ik had verwacht. Ik ben nu bij aflevering 6, dus ben benieuwd hoe het nog verder gaat.
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
Alle reacties Link kopieren
Ha ik dus ook Catnip.
Les temps sont durs pour les rêveurs...
quote:-catnip schreef op 06 april 2017 @ 19:02:

Haha oeps, had op het vorige topic nog gereageerd, had niet eens door dat het vol zat.



Ik stelde nog een vraag: Is The Good Wife een aanrader? Ik zoek nog een serie om in m'n eentje the bingewatchen. Ja binged lekker weg.
Alle reacties Link kopieren
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
Nurse Hathaway uit ER speelt de hoofdrol in The Good Wife, zie ik. En die vent van Carrie uit Sex and The City ook. Engerd.



Hmmm. Is het makkelijk verteerbaar (dus ook veel relaties enzo erin) of meer juridisch?
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Alle reacties Link kopieren
Ik lees weer mee!
quote:GeorgetteDansLeTabak schreef op 06 april 2017 @ 19:08:

Nurse Hathaway uit ER speelt de hoofdrol in The Good Wife, zie ik. En die vent van Carrie uit Sex and The City ook. Engerd.



Hmmm. Is het makkelijk verteerbaar (dus ook veel relaties enzo erin) of meer juridisch?Gewoon proberen, 1 aflevering kijken = verkocht!
Alle reacties Link kopieren
Ik zal het binnenkort eens proberen, wanneer ik weer tijd heb.
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
quote:-catnip schreef op 06 april 2017 @ 19:02:

[...]





Eerlijk gezegd vind ik het tot nu toe ook tegenvallen. Ik vind het tempo heel sloom en nog niet zo heftig als ik had verwacht. Ik ben nu bij aflevering 6, dus ben benieuwd hoe het nog verder gaat.Het is natuurlijk ook gewoon een puberserie.
Ook ik volg weer Netflix
quote:GeorgetteDansLeTabak schreef op 06 april 2017 @ 19:08:

Nurse Hathaway uit ER speelt de hoofdrol in The Good Wife, zie ik. En die vent van Carrie uit Sex and The City ook. Engerd.



Hmmm. Is het makkelijk verteerbaar (dus ook veel relaties enzo erin) of meer juridisch?Lekker veel van allebei.
Alle reacties Link kopieren
The Good Wife duurde bij mij wel even voor ik erin kwam, maar kijkt wel lekker weg. Halverwege seizoen twee inmiddels.
What doesn't kill you gives you a set of unhealthy coping mechanisms and a dark sense of humor.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lucylucille schreef op 06 april 2017 @ 18:45:





Ga vanavond nog een aflevering 13 reasons proberen, tot nu toe vind ik het niks. Pakt me totaal niet, ondanks het onderwerp.

Anders lekker seizoen 7 The Good Wife bingen.Ik heb 13 reasons gezien... ik vond het een goede serie.... wel echt de realiteit helaas
Alle reacties Link kopieren
quote:gizzmo-returns schreef op 06 april 2017 @ 19:12:

[...]

Gewoon proberen, 1 aflevering kijken = verkocht!



Niet mee eens hoor, het kan me na een stuk of 10 afleveringen niet echt boeien.

Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven