Entertainment alle pijlers

First Dates

12-04-2017 13:03 2860 berichten
Alle reacties Link kopieren
Jaaaa, meegluren met blind dates in een restaurant! Vanavond weer. Ik vind het heerlijke tv. Wie kijkt er nog meer? Meningen?



Ik probeer telkens aan de eerste ontmoeting te zien of het gaat werken of niet. Dat blijft toch lastig. Soms lijkt er totaal geen klik te zijn maar vinden ze elkaar tijdens het eten toch opeens superleuk. Of andersom, zie je zo'n man denken: woh wat een lekker wijf! Maar tijdens het eten totaal afknappen op hoe dominant of gek ze is. Haha...



Ik vond dat jonge jochie uit Manchester zo schattig, die nu al twee keer heeft meegedaan. In de uitzending van vorige week had hij een date met het (ook) plat pratende make-up-meisje dat een universitaire studie aan het doen was. Hij schijnt een beetje een casanova te zijn maar ik vond dat zo vertederend dat hij zei dat hij niet zo slim is ("not the brightest bulb in the box" ofzo). En tegelijk is hij wel heel open en eerlijk, en lief naar de meisjes toe. Met ontzettend flauwe grapjes probeert hij het ijs te breken.

(Ik geloof dat hij ook prof voetballer was geweest maar door een ernstig ongeluk niet verder kon.) Ik kreeg spontaan moedergevoelens voor dat joch.



En het lesbische setje van een paar weken terug vond ik heel grappig en heel goed bij elkaar passen, maar ik kreeg ook het gevoel alsof die elkaar al lang kenden voor deze date.



Ik krijg soms wel het gevoel dat het acteurs zijn of op een andere manier heel erg geënsceneerd (maar dat maakt niet uit haha).



En ik ben er ook nog niet over uit in welke volgorde het nou gebeurt: het moment met zijn tweeën naast elkaar waarbij ze tegen de redactie moeten zeggen of ze elkaar nog een keer willen zien; versus het afscheid op straat bij de taxi's (of samen instappen). Wat gebeurt nou eerst?

Want je ziet ze samen dat restaurant uit lopen naar de taxi's, en dan nog aftastend met elkaar kijken of ze nummers uitwisselen of meteen door, nog samen wat gaan drinken... dus dan lijkt het of ze dat moment samen voor de redactie nog niet gehad hebben. Is dat instappen in een taxi dan alleen voor de show en gaan ze direct daarna de studio in? Of toch andersom? Wat denken jullie?



En vinden jullie het 'genoeg info' over hoe het de matches naderhand is vergaan?
You can never have too many hats, gloves and shoes
Waar en hoe laat?
Alle reacties Link kopieren
http://www.tvgids.nl/first-dates/programma/22295311/
You can never have too many hats, gloves and shoes
Jaaa, super leuke tv!
Alle reacties Link kopieren
WO 12 APR 2017 22:05 NPO 3 volgens mij. Ik kijk het altijd online achteraf.



Heerlijk programma, meegluren met de dates.

Vorige week zat er een "Marylin Monroe" achtig type in, ik was zo verbaasd over haar gedrag! (of is het alweer 2 weken geleden). Ik zou er ook geen 2e date mee willen. "ik betaal dan wel de helft van de rekening omdat je zo zeurt en voor je kinderen moet betalen" en ze gooit 30 pond op tafel. Rekening was minstens 130 pond
Een baksteen is nooit alleen
Alle reacties Link kopieren
Ja, leuk programma. Ik kijk het graag.



Geen idee of in welke mate het nep is. Bijvoorbeeld vorige week een date die niet kwam opdagen, en dat het meisje toch maar de hele avond aan de bar blijft zitten, en dan maar gaat kijken naar een ander datend stel. Ik had het idee dat dat in scene was gezet.
Alle reacties Link kopieren
quote:Ananee schreef op 12 april 2017 @ 13:21:

WO 12 APR 2017 22:05 NPO 3 volgens mij. Ik kijk het altijd online achteraf.



Heerlijk programma, meegluren met de dates.

Vorige week zat er een "Marylin Monroe" achtig type in, ik was zo verbaasd over haar gedrag! (of is het alweer 2 weken geleden). Ik zou er ook geen 2e date mee willen. "ik betaal dan wel de helft van de rekening omdat je zo zeurt en voor je kinderen moet betalen" en ze gooit 30 pond op tafel. Rekening was minstens 130 pond



Haha ja dat mens was echt geflipt! Zij leefde in alle opzichten nog in de jaren 50. Ze was zwaar beledigd dat hij niet de volle rekening wilde betalen. Dat gekoketteer de hele tijd. En ze zoop zich helemaal klem aan dure drankjes, op zijn rekening dus.

Ik denk dat ze van binnen stik-onzeker is en een hoop glitters in de ogen van iedereen probeert te strooien om dat te verhullen.

Dit was dus zo'n typisch voorbeeld van 1e ontmoeting: "woh lekker wijf", en bij nader inzien: "holy shit, die is gewoon knettergek, hoe kom ik hier vanaf."

Maar er zitten ook best wel wat 'normale' types tussen (al zijn ze natuurlijk wel allemaal tv-geil anders doe je niet mee).
You can never have too many hats, gloves and shoes
Alle reacties Link kopieren
Jaaa heerlijke tv!!
Alle reacties Link kopieren
Lief programma is dit.
Alle reacties Link kopieren
quote:evaq schreef op 12 april 2017 @ 13:26:

Ja, leuk programma. Ik kijk het graag.



Geen idee of in welke mate het nep is. Bijvoorbeeld vorige week een date die niet kwam opdagen, en dat het meisje toch maar de hele avond aan de bar blijft zitten, en dan maar gaat kijken naar een ander datend stel. Ik had het idee dat dat in scene was gezet.



Hmmm ik weet niet. Ze was weet ik veel hoe lang reizend helemaal naar Londen gekomen voor niks, ik snap dat je dan niet meteen weer vertrekt. En bovendien vond ze die man echt leuk (en hij haar)! En ze zag volgens mij ook wel dat die man zijn eigen date niet zo leuk vond. Volgens mij hoopte ze dat ze toch nog zouden praten, bijvoorbeeld dat hij ook even naar het toilet zou gaan tegelijkertijd. Stukjes leken wel geënsceneerd ja... zo van: loop nu naar het toilet langs hun tafeltje!

Ik ben benieuwd of het programma die twee vanavond aan elkaar heeft gekoppeld.



Ik vind het trouwens best logische en goede matches telkens. Dat je wel snapt waarom ze die bij elkaar zetten. Alleen die klik, tja dat moet dan nog blijken.



En ook hier, net als bij zoveel date-programma's, zie je dat veel mensen al gaan daten terwijl ze er nog totaal niet aan toe zijn (zoals die helft van twee tweelingzusjes... die ene die met die supermooie, verlegen donkere jongen een date had).
You can never have too many hats, gloves and shoes
Alle reacties Link kopieren
Zo leuk... Ik wist ook gelijk welke jongen je bedoelt (hoop ik) , is dat die blonde jongen met beetje flaporen en een ontwapende grijns op het gezicht ?. Had hij geen date met een buitenlands meisje wat een ingewikkelde studie deed? Laatst ook een gay stel, en een meisje dat bekend was van een zangwedstrijd op tv . Dat zijn echt leuke dates om te zien.... grappig dat ze ook bijna allemaal de wc in gaan om te bellen met thuisfront over hoe het gaat
Alle reacties Link kopieren
quote:Raveleijn schreef op 12 april 2017 @ 13:35:

Zo leuk... Ik wist ook gelijk welke jongen je bedoelt (hoop ik) , is dat die blonde jongen met beetje flaporen en een ontwapende grijns op het gezicht ?. Had hij geen date met een buitenlands meisje wat een ingewikkelde studie deed?



Ja ik denk dat we dezelfde jongen bedoelen. Ik weet niet meer met welk meisje zijn eerste date was. De tweede date was met een meisje uit een dorp in noordelijk Engeland, ze studeerde iets over lijken forensisch onderzoeken, ik weet niet hoe die studie heet. Hij was hevig onder de indruk. En zij was weer erg gecharmeerd van de bloemen die hij had meegebracht en ze moest wél lachen om zijn flauwe grapjes.

.

quote:Raveleijn schreef op 12 april 2017 @ 13:35:

Laatst ook een gay stel, en een meisje dat bekend was van een zangwedstrijd op tv . Dat zijn echt leuke dates om te zien.... grappig dat ze ook bijna allemaal de wc in gaan om te bellen met thuisfront over hoe het gaat



Oh ja oeps, dat gay stel waarvan er eentje bi was en vooral met de serveerster flirtte! Ik vond eigenlijk dat ze gauw een andere serveerster of ober op dat tafeltje hadden moeten toewijzen, dan had die andere man misschien nog een kansje gemaakt.

En een keer een ander gay stel waarvan er eentje heel serieus was en de ander vooral een neukertje voor 1x zocht.
You can never have too many hats, gloves and shoes
Alle reacties Link kopieren
Eindelijk ook gevonden .... het was een speciale aflevering voor kanker en ditmaal waren het bekende/beroemde dates uit Engeland.

Zijn naam is Jamie Laing

( in mijn geheugen flaporen, maar dat blijkt helemaal niet zo te zijn)



Hierbij linkje https://youtu.be/G1cJKLCtC_Q
Alle reacties Link kopieren
Net weer gekeken en genoten van de aflevering. Wat een ontzettend lieve gay was er toch, zo zielig, hij stond te huilen op de wc .... hij was niet de ware omdat zijn date iemand wilde die al kinderen had zodat zijn dochter in een gezin terecht zou komen. Gelukkig zag ik aan het eind dat er een 2e date komt. En dan de date van die twee die elkaar al eerder waren tegengekomem... Leek een date made in heaven, helaas geen vervolg zag ik. En dan mijn favoriete stel ; de dame met de zwarte piemel getatoeeerd op haar teen met die man die uit de sixties leek te komen. Heeeeeel leuk ! Nog meer mensen die gekeken (en genoten) hebben?
Alle reacties Link kopieren
quote:Raveleijn schreef op 12 april 2017 @ 15:38:

Eindelijk ook gevonden .... het was een speciale aflevering voor kanker en ditmaal waren het bekende/beroemde dates uit Engeland.

Zijn naam is Jamie Laing

( in mijn geheugen flaporen, maar dat blijkt helemaal niet zo te zijn)



Hierbij linkje https://youtu.be/G1cJKLCtC_Q



Ooooh die! Nee da's toch een andere. Daar vond ik het zo grappig dat hij verwachtte dat zij hem zou herkennen omdat 'ie in een soap speelt, maar ze kende hem helemaal niet. Hahaha...



Ik bedoelde dit schattig joch:



You can never have too many hats, gloves and shoes
Alle reacties Link kopieren
zeker weten ook gezien.... was hij niet een beetje 'simpel', geen hoogvlieger ? maar wel een cutie.....
Ja kijk iedere week. Op afstand kijk ik samen met iemand en we gaan dan via de app commentaar geven. En raden wat wel of geen match is.
Alle reacties Link kopieren
quote:Raveleijn schreef op 12 april 2017 @ 23:16:

Net weer gekeken en genoten van de aflevering. Wat een ontzettend lieve gay was er toch, zo zielig, hij stond te huilen op de wc .... hij was niet de ware omdat zijn date iemand wilde die al kinderen had zodat zijn dochter in een gezin terecht zou komen. Gelukkig zag ik aan het eind dat er een 2e date komt. En dan de date van die twee die elkaar al eerder waren tegengekomem... Leek een date made in heaven, helaas geen vervolg zag ik. En dan mijn favoriete stel ; de dame met de zwarte piemel getatoeeerd op haar teen met die man die uit de sixties leek te komen. Heeeeeel leuk ! Nog meer mensen die gekeken (en genoten) hebben?



Ja ik heb ook weer gekeken, leuk! En zie nu dat er veel oude afleveringen te vinden zijn op internet, beter ga ik daar maar niet aan beginnen haha.

Hopelijk hebben ze in de volgende aflevering een leuke match voor die homoman.
You can never have too many hats, gloves and shoes
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het zo'n heerlijk programma! Constant een lach op mijn gezicht!
When in doubt, add glitter.
Alle reacties Link kopieren
quote:Raveleijn schreef op 12 april 2017 @ 23:42:

zeker weten ook gezien.... was hij niet een beetje 'simpel', geen hoogvlieger ? maar wel een cutie.....Ja dat vond ik juist zo schattig, dat hij dat ook zei over zichzelf, "not the brightest bulb". Ik ben wel benieuwd of het nog wat geworden is met dat meisje.
You can never have too many hats, gloves and shoes
Alle reacties Link kopieren
Vanavond kijk ik m terug. Ik zou Hugo wel weer willen zien. Die vind ik leuk, hij moet alleen zn plekkie hebben en wat rustiger worden. Ik was de 1e date met vriend ook hyper, gelukkig keek hij er doorheen.

Dat tweelingzusje dat de 1e date had met Hugo wilde hem volgens mij erg graag maar hij haar niet. En omdat hij het als eerste zei ging ze er in mee.



Dat blondje dat champagne bestelt en bloemen mee neemt en de 2e date had met t slimme barbiepopje.. ben inderdaad ook benieuwd of ze samen zijn! Maar ook of die Idols/Voice/uk got talent-winnares samen is met haar leuke date.
Een baksteen is nooit alleen
Alle reacties Link kopieren
Ja opvallend hè, hoe vaak het gebeurt dat mensen apart van elkaar nog wel zeggen dat ze die ander onwijs leuk en aantrekkelijk vinden, maar als ze dan samen zitten en die ander zegt: "meer als vrienden" dat ze dan opeens laf zijn en zeggen: "Ja, dat had ik ook." Huh???

Wat is er nou erg aan om gewoon eerlijk te zijn en te zeggen: "Oh jammer, ik vind jou wel heel leuk. Nou, toch veel succes met je volgende date" ofzo? Dat is toch geen gezichtsverlies ofzo, dat is toch gewoon krachtig als je bij jezelf blijft en je niet schaamt voor je gevoelens? Sommigen doen dat overigens wel hoor. Maar het valt me echt op hoeveel mensen laf doen. (En denk terug aan eigen dates en hoe die reageerden... en of ze het wel meenden.)
You can never have too many hats, gloves and shoes
Alle reacties Link kopieren
Kwam er door jullie pas achter dat dit bestaat en heb de aflevering van gisteren gekeken, wat leuk!!

Vond vooral dat stel op het einde erg leuk ('het meisje aan de bar').

Ik wilde de aflevering van de week ervoor ook kijken maar er staat op npo dat deze niet beschikbaar, ook op de site van bnn-first dates niet! Iemand nog een tip waar ik het misschien verder kan vinden? Op KPN ook niet..
Spijt is verstand dat te laat komt
Alle reacties Link kopieren
Op YouTube hebben ze een eigen kanaal waar nog een aantal korte stukjes terug te zien is.
You can never have too many hats, gloves and shoes
Oh leuk een topic hierover, ik kijk het elke week al voor het tweede seizoen.



Patsy--stone nee de info over hoe het ze verging vind ik meestal erg jammer, want je kan er vaak niks uit afleiden. Ik vond deze week een leuk stel die mod met die rockabily meid. Die nog gingen dansen.



En bij dat zwarte vrouwtje vond ik het echt jammer dat het spaak liep op het ontbreken van die kinderwens. Ik vond ze een leuke match.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven