Entertainment alle pijlers

Gamen

16-05-2017 15:09 21 berichten
Wie van jullie doet gamen ? En wat / welke spel?

:hyper:
**
Ik heb nintendo gespeeld als kind en playstation.
Twijfel heel erg om Playstation te gaan halen! Omdat ik het beetje guilty pleasure vind..
Het lijkt me weer heerlijk om af en toe te verdwijnen in zo een spel...

Twijfel dus nog erg of ik het binnenkort ga halen!
En of het wel Playstation moet zijn?
Alle reacties Link kopieren
Kunnen vanavond wel een potje schaken of dammen of kaarten ofzo :)
Ik heb een xbox en game graag. Vooral Dragon Age, Mass Effect en Assasins Creed zijn geliefd bij mij.

Gamen vind ik gewoon echt heel leuk, waarom ook niet? Wat je zegt: lekker verdwijnen in een spel.
Alle reacties Link kopieren
Klinkt geweldadig haha
Alle reacties Link kopieren
Ik speel momenteel sniper elite III op de xbox
We turn the Cube and it twists us. — Professor Rubik
Yassss. Assassin's Creed en Bioshock Infinite vind ik heel tof. Momenteel ben ik bezig met The Elder Scrolls V: Skyrim.
Daarnaast speel ik veel Hearthstone en Heroes of the Storm. :-) Allemaal op de pc trouwens.
Alle reacties Link kopieren
Ik speel momenteel veel Heroes of the Storm en League of Legends. Heb net Witcher 3 uit en ben nu op jacht naar iets anders. Dragon Age is ook favoriet, hoewel ik de derde weinig aan vond. Vind verder spelletjes als Cities Skylines en Planet Coaster erg leuk.
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben sinds kort de Playstation 4 met de VR. Zooooo gaaf!!! Resident Evil is alsof je in een horrorfilm zit :lol:

Met mijn vriend speel ik momenteel Borderlands 2. Echt een geweldige multiplayer! We hebben er inmiddels al heel wat uurtjes opzitten!
Pivot! PIVOT!!!
Alle reacties Link kopieren
Nog 3 weken slapen :biggrin: en dan komt Assassin's Creed Origins uit en nog een weekje later CoD WW2 :yes:
We turn the Cube and it twists us. — Professor Rubik
Alle reacties Link kopieren
mlle schreef:
06-10-2017 15:56
Nog 3 weken slapen :biggrin: en dan komt Assassin's Creed Origins uit en nog een weekje later CoD WW2 :yes:
Nog 1 week, op vrijdag de 13e komt The evil within 2 uit :cheer2:
There's nothing fair in this world, there's nothing sure in this world, there is nothing pure, so you better look for something left in this world.
Ik speel van alles.Op de Playstation 3 of 4.Op de Nintendo 3ds oudere systemen super nintendo en gamecube.Op dit moment speel ik Hyrule Warriors op de Wii U en L.A.Noire op de Playstation 3
Alle reacties Link kopieren
Momenteel ben ik druk bezig met the Witcher III. Favoriet blijft toch wel the Last of Us. Ik heb echt van elke seconde genoten en ga binnenkort wel weer een playthrough doen.
Ik zou je ook echt een Playstation aanraden. De PS4 exclusive games zijn echt heel tof!
Alle reacties Link kopieren
pepexx schreef:
06-10-2017 16:03
Nog 1 week, op vrijdag de 13e komt The evil within 2 uit :cheer2:
:cheers:
Die kende ik nog niet, gave datum en holy cows wat een vette graphics!! :-? Het is net een horrorfilm, net echt.

Game & freakze!
We turn the Cube and it twists us. — Professor Rubik
Alle reacties Link kopieren
mlle schreef:
06-10-2017 16:20
:cheers:
Die kende ik nog niet, gave datum en holy cows wat een vette graphics!! :-? Het is net een horrorfilm, net echt.

Game & freakze!
Dank je

Ik ben dol op horrorgames.
There's nothing fair in this world, there's nothing sure in this world, there is nothing pure, so you better look for something left in this world.
Alle reacties Link kopieren
Speel veel spellen op de laptop: League of Legends, Sims, Skyrim, Counter Strike, Hearthstone
Wie wat wil die moet wat.
Alle reacties Link kopieren
Héél simpel gewoon op de computer AOE 2 Vind ik al jaren leuk en doe het ook wel samen (kan op afstand) Gezellig met je vrienden een land verder spelen.
Fifa, Last of Us en Walking Dead Telltale games.
Alle reacties Link kopieren
Hier Call of Duty, until dawn, the last of us, beyond two souls, life is strange etc.
Vergeef me dat ik schreeuw wat ik niet weet en dat ik zwijg over wat helder is, dat ik nooit zeg wat ik bedoel en dingen roep die ik niet voel.
Wil je dan de nieuwste Playstation gaan kopen of zo een die je had als kind (voor jeugdsentiment)?
Alle reacties Link kopieren
Lucylucille schreef:
06-10-2017 17:13
Fifa, Last of Us en Walking Dead Telltale games.
Telltale! :cheers:

Verder kijk ik écht uit naar Red Dead Redemption 2, al duurt dat helaas nog even.

Ben ook wel benieuwd of TO iets met haar jeugdsentiment gedaan heeft. Zou zelf niet snel voor een oude console gaan namelijk.
Alle reacties Link kopieren
Nog vier nachtjes slapen. :cheer2:
We turn the Cube and it twists us. — Professor Rubik

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven